Rapirea

138 15 1
                                    


Roxi POV

Buna!Ma cheama Roxi si am 19 ani.Sunt un mare fan R5 si sunt din Baia Mare.Ma rog,am trecut peste prezentare.Momentan ma aflu pe drum spre magazin si a plictisesc GROAZNIC!Nu pare cine stie ce,dar am de mers pe jos vreo 3 km.Am ajuns pe o strada putin circulata asa ca ma mai linistesc si eu!

Am simtit pe cineva ca ma prinde de gura si ma indeasa intr-un sac.Am inceput sa urlu si sa ma zvarcolesc,dar degeaba.Am simtit ca ma azvarle cine intr-un portbagaj si masina care gonea.Nu aveam nimic la mine inafara de 20 de lei si o punga.La aproximativ jumatate de ora masina s-a oprit si cineva a iesit afara.A deschis usor sacul dar nu am apunat sa vad cine era.Mi-a injectat ceva in umar.Am simtit o durere imensa care s-a raspandit din umar prin tot corpul.Ochii mi se inchid incet.Cred ca a fost un fel de somnifer.Dar de ce?De ce m-ar adormi?Ultimul lucru pe care m-il amintesc este ca am simtit ca m-a scos afara.

In mod ironic a fost un somn dulce.Bine,acum eram si obosita de la urlat si agitat.Totul mi se parea un vis urat si credeam ca mama rma sa apara si sa ma trezeasca sa-mi spuna ca urmeaza sa intarzii,dar nu a fost asa.Cand m-am trezit am avut o durere de cap cumplita si mai mult de atat,eram ighesuita intr-o valiza.Intr-un colt era un colt mic deschis,probabil la scapat din vedere.Nu puteam sa ajung sa vad ce se afla afara din cauza pozitiei in care ma aflam,dar pe acolo venea o dara mica de lumina.Am intratintr-o cladire si ma dus si ma lasat intr-o camera si ma lasat acolo.A facut cea mai mare greseala.Probabil credea ca inca dorm.Am incercat sa ma deschid.Am bagat degetul mic prin gaura si m-am eliberta.

Am iesit din camera si l-am gasit pe magar dormind cu o sticla de whiscky in brate.Imi venea sa-i zbor capul,dar am preferat sa o iau la fuga.Am iesit afara,dar nu inainte de al murdari tot pe fata cu tot ce an gasit si ai mai indesa o sticla de vin pe gat in jos,ca sa fiu sigura ca nu se mai scoala pana la anul.Am cautat si un pistol sau ceva cu care sa-l omor(vedeti,de asta nu a indraznit nimeni sa-mi faca vreo farsa de 1 aprilie pana acum).Deci cum spuneam am iesit afara si am alergat pe strada in jos.Ceva nu era bine.Nu semana cu nici unul din cartierele baimarene pe care le cunosc.Mai tarziu am realizat ca nu eram in Baia Mare,nu eram nici macar in Romania.M-am trezit in fata unei plaje imense inconjurate de palmieri.Nu am avut timp sa ma gandesc la locul exact unde ma aflam.Am luat-o din nou la goana pe plaja.Toata lumea se holba la mine,desi...nu-i invinovatesc!Aveam parul ciufulit si hainele rupte de la valiza.Ma uitam in spate de teama sa nu fi scapat magarul acela cand am intrat intr-o fata si am pus-o la pamant.M-am ridicat repede si dau sa fug din nou,dar m-a prins de glezna

-Unde pleci?De cine fugi?Ce ai patit?m-a intrebat ea

M-am intors sa ma eliberez cand am realizat ceva.Fata pe care am pus-o la pamant era chiar RYDEL LYNCH!

Ok!Am postat acest capitol,dar inca nu stiu cat de des pot posta.Imi cer scuze anticipat pentru posibilul accent.Mi s-a spus de multe ori ca am un accent maramuresean perfect,dar eu nu-l constat.Sper sa va placa cartea.Astept comentarii si chiar si voturi daca sunteti dispusi!

LUPISOR

Missing homeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum