Au trecut câteva luni de când Roxi s-a mutat la noi,și totul e minunat.Toți ne înțelegem minunat cu ea,chiar și Ryland care nu a fost prea mulțumit să aibă un străin care îi umbla în lucruri.E atât de veselă!Ne bine dispune mereu!Cel mai mult timp îl petrece cu mine și Rydel.Ne-am împrietenit repede.Îmi place să o ajut la treabă,dar eu încerc să o fac distactiva:spălăm covoarele în piscină și patinam pe bureți prin casă.Iar astea mi-au venit pe moment.
Azi se împlinesc 8ani de când există R5(nu e adevărat,nu mă judecati)Am stabilit cu Roxi să ne întâlnim astăzi mai devreme și să le facem o surpriză fraților mei(+Ratliff).La 7 M-am trezit și M-am imbracat,apoi am coborât jos,iar din bucătărie venea un miros divin.Acolo am gasit-o pe Roxi,gătind clătite.
-Știi ca trebuia să ne vedem la 7 nu la 6.
-Da știu!îmi răspunde ea.
Clătitele erau minunate,erau decorate nu fișcă și bucăți de fructe așezate în formă logo-ului nostru.
-Pai eu ce mai fac?spun afișând o față de cățeluș.
-Nimic.Doar,stai jos.
-Pe bune?dar ea mă ignora.Iubire?știu la ce va gândiți,dar nu.NU suntem împreună.Dar așa ne tachinăm noi.
-Bine.Poți să faci suc.
Ok.Avea dreptate.Ultima dată când am lucrat la aragaz am dat foc la 3 tigai și pantalonii lui Rocky.
Totul era pregătit.Am urcat încet în cameră la Ratliff și i-am luat trombonul(da,are un trombon).Am ieșit afară și am început să cânt la el cât m-au ținut plămânii.Evident,toți au ieșit să mă capseze.Am luat-o la goană jos,iar când am ajuns am început să cânt împreună cu Roxi "La mulți ani!" iar mai târziu cântam "Loud".Toți ne distram, până când Rocky m-a tras dintr-un loc mai îndepărtat de ceilalți,ca să nu ne audă.
-Ok Ross.Ce se întâmplă?
-Ce să se intample?spun eu inconștient de discuția ce urma
-Cu tine și Roxi!
-Nu se intampla nimic.
-Haide,e evident ca o placi.
-Ba nu!
-Deci te-ai trezit la 7 doar așa.
-M-am trezit ca să o ajut!
-Exact!O ajuți tot timpul,îți petreci tot timpul cu ea!
Era oare adevărat?Nu am privit-o niciodată pe Roxi în felul acesta!Dar judecând după ultimele zile,chiar am stat mult impreuna.
-Când te hotărăști,vino la mine!
Asta a spus,apoi mă lăsat singur,acolo.Am decis să urc în cameră mea.Aveam nevoie de timp de gândire.Peste câteva minute însă,a apărut Roxi.
-Hei!spune ea cu același zâmbet clar pe care îl poartă zi de zi.
-Hei!îi răspund încercând să evit contactul vizual.
-Ce ai pățit?Toată lumea e jos.De ce stai aici sus singur.
-Fără motiv.
-Haide,nu ai făcut ceva fără motiv de când te știu.Ce e?
-Chiar nu vreau să vorbesc despre asta.
-Bine,pai...frați Tai se pregătesc să plece la plajă.Nu mergi și tu?
-Nu.Dar tu?
-Rămân să strâng în bucătărie.
-Te ajut?
-Nu,e ok!
Atunci mi-a ridicat față ca să mă uit însfârșit la ea,dar mi-am lăsat capul la loc jos. A oftat ușor,mă strâns în brațe și când a văzut ca nu mai spun nimic a plecat.Aș fi mers după ea,dar nu Aș fi știut ce sa-i spun.Rocky avea dreptate.Când se vor întoarce îi voi spune totul.Îmi cer Scuze pentru întârziere!Știți și voi cum e cu tezele și scoala.Oricum,acum e vacanță și am timp.Promit să mă revanșez.Votați și spuneti-mi dacă aveți idei pentru viitorul capitol.Love you all!
Lupisor