Stormie si Mark

45 11 1
                                    

Roxi POV

Pe la miezul noptii m-am trezit,asa ca am coborat jos ca sa-mi iau ceva de rontait.Stiu ca nu pare,pentru ca nu sunt grasa,dar biscuitii ma ajuta sa adorm.Pe bune.E ca un somnifer!In bucatare l-am gasit pe Ross care cotrobaia si el in frigider.M-am strecurat n spatele lui si l-am speriat.

-Aaaaaaaaa...i-am pus mana pe gura nu cumva sa trezeasca vecinii [pana la urma cateii sigur nu au fost calmi]Ce te-a apucat?!

-Ar fi trebuit sa te astepti la asta de la mine.

-De ce?E ceva obisnuit in Romania?spune el glumet,dar asta deja nu am mai simtit-o gluma.Cuvintele lui mi-au amintit de familia mea.Am avut o familie mare.Nu cred ca v-am mai vorbit despre ea.Eram eu,mama,3 frati,2 surorii,bunica si bunicul,toti sub acelasi acoperis.Tata a murit acum mult timp,nu am apucat sa il cunosc,deoarece aveam doar 1 zi.Mama nu a vrut niciodata sa-mi spuna ce s-a intamplat cu el.Lacrimile au inceput sa curga pe obraji.In Romania aveam o viata oribila si mereu mi-am dorit sa plec in alta tara,iar cand am ajuns aici a fost un vis devenit realitate.Dar nu m-am asteptat sa-mi lipseasca acel loc.Am izbucnit in plans dar in tot acest timp nu am pierdut contactul vizual cu Ross care ma prive cu tristete.

-Roxi imi pare rau!spune el stergandu-mi lacrimile cu mana.

-E ok.Doar ca...pai...imi e dor de familia mea.spun pornindu-ma mai tare pe plans

-Hei,spune el stangandu-ma in brate,promit ca ii vei revedea.

-Nu fa promisiuni de care nu te poti tine.

-Pot sa o tin.O sa o fac sa mearga.

-Multumesc.

-Pentru putin.Sa mergem sa vedem un film.

-Ok.

A mers si am luat unul din filmele de groaza ale lui Rocky si ne-am uitat,apoi am luat altul,si altul,si altul...Cand am decis intr-un final sa ne ridicam de pe canapea era ora 2:37 PM.

-Ma duc sa fac ceva de mancare.

-Sigur.Te ajut?

Inainte sa pot sa-l refuz cineva a sunat la usa.

-Dute tu!spun repede

-De ce?

-Pentru ca sigur sunt frati tai si nu vreau sa ma vada in pijamale!(da,eram in pijamale.Nu ma judecati)

Ross a ridicat mainile in semn de predare iar eu am fugit sus sa ma schimb.Singura problema a fost cand am coborat jos si am realizat ca Ross de fapt vorbea cu parintii lui.Toti ochii erau pe mine.Ross a oftat usor si m-a prezentat parintilor lui.Le-am strans mana si ma uitam la ei cu frica.Am stiut de cand i-am cunoscut pe Lynch(si Ratliff)ca daca ii voi intalni pe parinti,ma pot considera concediata.Si unde sa ma duc?Unde sa stau?Nu ma puteam gandi la altceva.Incerxcam sa-mi fac un plan.Cand Stormie ma intrerupt:

-Deci tu ar trebui sa fi noua iubita a fiului nostru?am facut ochi mari cand am auzit cuvintele ei.Nu stiam cum sa raspund.Nu m-am asteptat la asta!

-Da!il aud pe Ross spunand.Nu cred ca tocmai a spus asta?!Si-a asezat bratul pe umarul meu.Daca el considera ca asa e mai bine,sa-l vad cum o duce la capat.Am afisat un zambet fals si m-am tras mai aproape de el.OK.Chiar asteptam sa fac asta.Mark si Stormie se uitau la noi doi deparca am fi cei mai draguti urisi coala din lume.

-Cum ar fi sa luam loc pe canapea?rupe Ross tacerea

-Suna bine.sune Mark pornind in fata noastra.

-Venim si noi intr-o secunda!spun si il trag pe Ross in bucatarie,unde nu ne putea auzi nimeni.

-Ce vrei sa faci?!Ti-ai mintit parintii?!

-Scuze.Dar nu am sa-i las pentru nimic in lume sa mi te ia de langa mine.

-Dar ce ai sa le spui?Nu poti sa-i minti pentru totdeauna!

-Nu stiu.Voi vedea.Dar pentru moment vreau sa ma ajuti in asta.Te rog.

-Bine.Dar sa nu dai vina pe mine daca nu merge.

-Nu as face asta niciodata.

-Ar fi dragut daca ti-ai cere scuze.

-Scuze ca trebuie sa minti din cauza mea si sa spui ca suntem impreuna.

-Ok.Scuze acceptate.Haide!Sa nu-i facem pe parintii tai sa astepte.

Ne-am dus la Stormie si Mark si am povestit ore in sir despre mine si Ross.A fost destul de greu sa inventam pe loc o relatie,dar ne-a iesit.Cel putin,pana au venit si restul...





Missing homeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum