На:bobinka_22-ето ти я дрогата
Бяхме се прибрали. Той се хвъри като труп на леглото,а аз минах през банята.
Какво се случваше? Имам предвид между нас. Аз си падах по момчета,попринцип,но... Падах ли си по него?
Излизах от банята,когато в стаята иззвучаха първите тонове на Skillet-Comatose.
-Йо.-вдигнах.
-Ливай?-женски глас?Надигнах глава. В стаята се чуваше някаква мелодия. Всъщност знаех коя е песента,но по-важното бе,че това е телефонът на Леви. Той бе излязъл от банята и бе вдигнал.
Отсреща се чу женски глас. Леви изглеждаше вцепенен. Известно време говореше с жената,всъщност когато погледнах бе минал половин час.
Той стоеше все така втрещен. Попринцип би надянал онази безразлична маска,но сега всички емоции бяха изписани на лицето му-объркване,гняв,тъга...
Чу се пиукане известяващо,че разговора е приключил. Ливай свали ръката си и я отпусна до тялото си. Телефонът падна на земята,а аз сложих ръката си на рамото му. Той изтръпна,кожата му бе още мокра,а океанския бриз бе още по-истински.
-Какво има,Ливай?
-Единственото в което съм бил сигурен-семейството ми-е било лъжа. Живял съм в лъжа,Ерен!
За първи път изричаше името ми,а в гласа му имаше толкова емоция,че ме накара да настръхна.Това бе майка ми. Мислех,че е мъртва,но тя през цялото време е била жива. Имала е дете,което е дала на сестра си. Имал съм леля. Имам сестра!
Твърде много е.
Усетих нечия ръка на рамото си и изтръпнах. Мислех,че Ерен спи. Мисля,че пуснах телефона си на земята,незнам.
-Какво има,Ливай?-леко се извъртях,за да погледна лицето му. Бе със същата мила усмивка.
-Единственото в което съм бил сигурен-семейството ми-е било лъжа. Живял съм в лъжа,Ерен!
Преувеличавах ли? Не мисля. Защото наистина бе така.
Ерен изслуша цялата история-която ми бе крайно...странно да разказвам-за това как майка ми е била бременна с мен и сестра ми,но е скрила от баща ми. Той разбрал по-късно,че докато ме отглежда сестра ми расте при леля. И сега,на последния си одър баща ми поискал да знам истината,но до родния ми град имало три часа шофиране та тя ми се обадила.
-А лекарите казаха,че се подобрява...-мисля,че пуснах тъжна усмивка. Незнам,нищо незнам.
Опитах да се стегна. Да се върна към...обичайното "мен",но Ерен сложи ръка на бузата ми,изтривайки една сълза.
-Пред мен не е нужно да слагаш безразличната маска. Познавам те,Ливай Акерман...
В този момент незнаех дали той е наясно с чувствата си. Незнаех какво се таи в тези невероятни очи,но чувството щом потънех в тях... Но аз бях сигурен. Усещането,не,желанието да докосна тези устни ме изгаряше отвътре.
Както бяхме седнали на леглото ми до вратата,хванах яката му и го придърпах към себе си. Не ме интересуваха последствията.
Телата ни бяха съвсем близо.
-Леви,какво...-протестите му бяха заглушени от устните ми.
Отначало бе вцепенен,но после се окупити и противно на очакванията ми,не ме отблъсна.
Не бе като целувката отпреди няколко часа,тази бе божествена.
Никога не съм харесвал някого толкова. Имаше едно-две момчета,но това не бе просто увлечение.Леви...ме целуна. Втора целувка за последните три часа. Хареса ми.
Това значеше ли,че съм гей? Имал съм такива приятели,но не съм се причислявал. Незнам,устните му бяха единственото за което можех да мисля сега.
Отделихме се един от друг. Тъкмо щях да кажа нещо,когато той ме спря.
-Виж,Ерен аз...си падам по момчета. Ще те разбера ако не искаш да говориш с мен повече,просто...
Тази негова страна-срамежлив,заеващ и склоняващ поглед-обичах я!
-Незнам дали съм...дали си падам по момчета. Знам,че си падам по теб. Мина едва месец,а не мога да си представя живота без теб. Обичам те,Леви.
Почесах се нервно зад врата.
-Чувствам същото.-отвърна ми той изненадвайки ме.Изглеждаше леко изненадан от това,което казах. Нали аз те целунах,глупако.
Радвах се,че донякъде изяснихме това между нас,но какво щях да правя със семейството си.
Прозях се уморено. Предполагам това може да изчака...-Леви?
Никакъв отговор. Забелязах равномерното му дишане. Може би ми има доверие,щом заспива така внезапно. Оставих целувка на челото му и той леко се усмихна в съня си.
-Приятни сънища...
Ужасно сладък е докато спи.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Beaty or Beast
ContoНовата година започва. Ново място,нови хора. Ливай Акерман-тих,необщителен.Винаги със слушалки в ушите или книга. Малко странен. Ерен Йегар-усмихнат,весел. Дружелюбен към всички. Футболист. Две пълни противоположности затворени в една малка стая с д...