Dominik vládl Eris a byl to ten největší zmetek, jakého jsem kdy potkala... Myslím, že bych to měla vysvětlit.
Takže úplně od začátku. Tenhle svět je rozdělený na dvě území. Před dávnými časy se lidé vzbouřili a chtěli se zbavit nadpřirozených. Lidé s námi válčili po šest staletí. Posledních sto let války bylo nejtěžších. Tam kde byla kdysi Amerika, bylo dnes moře. Ameriku úplně vymazali z mapy. Lidí tenkrát bylo málo, a proto se sepsala Dohoda.
Ta smlouva rozdělila Evropu a Asii na dvě území. Jednomu území vládli lidé a druhému nadpřirozené bytosti, jenže Dohoda nevydržela. Iris – území Evropy – vládl Daniel. Jeho dvojče Dominik mu záviděl a tak se svými následovníky zaútočil na Eris. Lidé v Eris zemřeli, zůstalo jich jen velmi málo. Lidé jsou dnes ohrožený druh.
Staletí války zničila zemi. Bylo málo jídla, málo vody, málo všeho. Nebo tak to bylo v Eris. V Iris se lidem žilo lépe, nebo se to alespoň tvrdilo.
Potom tu byla Šedá zóna. Bylo to území mezi Eris a Iris. V Šedé zóně žilo jen velmi málo bytostí. Řekla bych, že okolo stovky – spíše míň. Já žila v Šedé zóně, líbilo se mi tam. Pro oblečení a za prací jsem musela buď do jednoho území, nebo do druhého.
Jediný problém, který jsem měla, bylo znamení. Když jste patřili k Danielovi, měli jste na vnitřní straně levého zápěstí značku. Několikrát jsem ji viděla. Světle modrý symbol nekonečna. V Eris bylo znamení také na vnitřní straně levého zápěstí, ale nebyl to symbol nekonečna. Byl to dvakrát přeškrtnutý černý kruh.
Dnes se opět blíží válka. Tentokrát mezi dvěma bratry. A my všichni ostatní jsme v ní uvězněni. Každý ví, že Dominik se chystá zaútočit na Daniela. Ženy a děti... na ty nikdo nemyslí. Muži chtějí války, některé ženy chtějí válku, ale bylo by lepší žít v míru.
Možná bych vám měla vysvětlit, jak jsem se dostala k tomuhle protivnému uvažování.
Takže...