Hej! Tänkte bara säga att jag nog på vardagarna kommer lägga ut 0-2 kapitel om dan eftersom jag har ganska mycket aktiviteter, men vi får se;-)
Jag kastade mig om Drummers hals och kramade sen Pia. Pia sa att hon och mamma skulle gå in och skriva på papper, så jag kunde hoppa hindrena en gång till. Jag tryckte till Drummer med skänklarna och han satte av i galopp. Vi hoppade först räcket, sen ett kryss och tillsist en trippelbarr. Alla hinder gick jätte bra, vi rev på räcket men det var mitt fel. När mamma och Pia kom ut hade jag redan ställt tillbaka Drummer i sin box och han hade fått två morötter att knapra på. När vi åkte hem var klockan runt fyra och jag satte mig trött ner för att göra svenskaläxan. Då kom mamma plötsligt in i rummet. Hon berättade att Pia och hon hade bestämt att Drummer skulle stå kvar hos Pia, eftersom hon bodde 10 minuter ifrån oss. Fast det gjorde inte så mycket, Pia hade ju en fin paddock och säkert mysiga ridvägar ute i skogen. Nästa dag i skolan berättar jag för Ellie, som ville följa med till stallet någon dag. Vi bestämmer att Ellie skulle följa med hem efter skolan dagen därpå.
4 kapitlet klart, och vet ni igår såg jag att vi hade över 20 läsare, liksom på en dag! Tack!!!!
Rösta och kommentera vad ni tycker så blir jag jätteglad!
♥KRAM♥
YOU ARE READING
Drummer Boy
Short StoryEmma är 11 år och drömmer om en egen häst. En dag får hon köpa D ponnyn Drummer boy....... ____________________________________ [omslag gjort av @ciaxra ]