Nu har jag pratat med mamma om att åka själv till USA. I början var hon tveksam, med allt det här "vem ska rida Drummer?" Och att jag ska flyga själv. Men jag lugnade henne med att pappa faktiskt möter mig på flygplatsen. Så nu ska jag börja packa. Ellie ska rida Drummer samtidigt som hon rider Rose(dem står i samma stall). Jag ska ta ett flyg på Onsdag 08.45(det är söndag kväll nu), så jag hinner chilla lite på flygplatsen innan jag ska åka.
Onsdag klockan 06.37
Sorry för att jag inte skrev något om dagarna innan avfärden, men fanns inte så mycket att skriva om.
Puhh... Nu har jag gått och ätit på Espresso house, en frappe och någon random sallad jag inte kommer ihåg namnet på. Strax ska jag gå och köpa en påse ostbollar,(Gud vad jag känner att jag tjatar om mina ostbollar😂) och en Festis cactus lime. Jag går förbi victoria's secret där det som vanligt luktar som om någon försöker döda mitt luktsinne,(😂😂)och så ser jag plötsligt framsidan av ett hus, och ställer frågan till mig själv om någon flyttat in på flygplatsen. Det står en dörr öppen och jag kikar nyfiket in. Där inne är det ganska dåligt belyst, det är faktiskt människor här inne också, musik är på och det luktar lite parfym även här. Det verkar som en klädaffär. Jag går fram till en hylla där det ligger T-shirts. Det verkar som om det står "hollister" på typ mer än hälften av plaggen. Jag backar tillbaka ut ur butiken och styr mina steg mot Cubus istället. Det är min absoluta favoritaffär. När jag går ut ur butiken igen har jag köpt ett par mjuka strumpor, en för stor, mysig långärmad tröja och ett par mjukisbyxor.
Väl tillbaka vid gate 5 där mitt plan går ifrån sätter jag mig bara snabbt ner och läser en serietidning som låg på bänken när jag kom. Jag lägger ointresserat ner den efter typ en halv sida. Tillslut är det dags att gå in i planet, och jag visar mitt pass för tjejen vid den där disken. Hon kollade på passet, gjorde nåt på datorn och släppte förbi mig. Jag hade en fönsterplats, typ längst bak i planet. Jag somnade typ efter 10 minuter, jag blir trött av att flyga, så det blev den snälla damen bredvid mig som spände loss mitt säkerhetsbälte när vi var uppe i luften.
Heeeej! Nu blev kapitlet långt iallafall, jaja.
Just nu skriver jag massa kapitel som jag publicerar när jag snabbt behöver uppdatera boken, bra va?
❤️stay turned❤️
ESTÁS LEYENDO
Drummer Boy
Historia CortaEmma är 11 år och drömmer om en egen häst. En dag får hon köpa D ponnyn Drummer boy....... ____________________________________ [omslag gjort av @ciaxra ]