Framme i USA

100 2 10
                                    

(Jag orkar inte kolla hur lång tid det tar att åka till USA, eller tidsskillnaden . Så vi säger att klockan är.....15.00! Så, nu ska jag låta er fortsätta njuta av boken😂

När planet tillslut landade på marken väckte damen mig och berättade att vi var framme. Jag spände loss mig och tittade ut genom den smutsiga glasrutan. Eftersom att jag satt längst bak väntade jag snällt på min plats tills alla gått ut. Jag tog min väska och ringde pappa.

Han svarade efter  3 signaler. Han sa att han väntade vid Gate:en och jag hittade honom sittandes och prata i telefon som väntat vid Gate:en. När han pratat klart kramades vi länge, innan vi gick för att söka upp rullbandet med min resväska som låg 1 våning ner.

Resväskan kom snabbt, och vi styrde stegen mot parkeringsplatsen, där pappas bil stod.  Vi körde under tystnad påväg till huset. Det var nästan ingen trafik, och vi var i huset efter cirka 20 minuter. När vi kom fram till huset drog jag fram min bikini, en handduk och ett par solglasögon. Jag gick ut på den stora terassen och la mig i en av solstolarna. Efter 1 timme gick jag in igen och hämtade ett glas iskallt vatten.

Klockan 00.13

Jag och pappa har spelat kortspel hela kvällen, nu ska jag iallafall gå och lägga mig. Morgondagen består av solande, shopping och massa ostbollsätande.

Heeej! Ipaden håller på att ta slut på batteri så måste spara kapitlet typ.. NU!!
❤️stay turned❤️

Drummer BoyWhere stories live. Discover now