Hoofdstuk 29

249 13 2
                                    

Pov Eva

Als ik de volgende morgen op het politiebureau ben aangekomen, zie ik dat Marion al achter de computer zit met een grote kop koffie. Ik hang mijn jas over de stoel en pak snel een kop koffie. Ik ga naast Marion achter de computer zitten.  We openen de USB-stick waar alle gegevens van de computer van Freek op staan.  Als we de USB-stick hebben geopend zien we dat er een soort dagboek is bijgehouden. Daarnaast staan er nog documenten op van school en andere onbelangrijke dingen voor ons.  Wij besluiten meteen om het dagboek te gaan lezen. 

Hallo dagboek,

Vanaf vandaag ga ik  hier elke dag wat schrijven om mijn gebeurtenissen kwijt te kunnen. Ik schrijf hier alle positieve en negatieve dingen neer. Vandaag was een goede dag. Ik had vandaag een proefwerk van scheikunde.  Het proefwerk ging over chemische rekenen. Gelukkig is het chemische rekenen. Chemische rekenen is een heel makkelijk onderwerp. Je hoeft alleen een reactievergelijking op te stellen en bereken van mollen.  Het onderwerp is me heel goed af gegaan tijdens het proefwerk. Dus hopelijk krijg ik een voldoende terug op mijn proefwerk.  De rest van de dag was behoorlijk saai, maar ik ga nu slapen. Morgen heb ik namelijk het eerste uur les tot het zevende. Na het zevende uur heb ik een gesprek met een docent.

Freek

Na de eerste dag te hebben gelezen gaan bij Marion en ik een paar belletjes rinkelen. Wie is de docent waar Freek het over gehad. We besluiten meteen naar de mentor te gaan van Freek. Omdat Romeo en Wolfs pas over een half uur later op het werk. We pakken onze jas en rijden naar de school van Freek.

Op school aangekomen gaan we naar de receptie toe. Marion vraagt aan de baliemedewerker waar meneer van Joal lees geeft.  We blijken geluk te hebben. Meneer van Joal is net een kwartier geleden op school aangekomen. Hij heeft nog een uur voordat zijn les begint. We worden door verwezen naar lokaal 269. Als we inderdaad bij het lokaal van meneer van Joal aankomen, komen we tot een schokkende conclusie........

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Heeey lieve lezers,

Mijn verhaal staat gewoon op de tweede plaats in de sciencefiction. Ik had nooit gedacht dat mijn verhaal zo ver ben gekomen. Dus ik wil jullie daarvoor bedanken.  Ik heb alleen nog een gunst nodig van jullie. Zouden jullie mijn verhaal willen delen. Een comment plaatsen en een vote. Als jullie nog tijd hebben zouden jullie andere delen ook willen liken en commenten. Albast bedankt. Zonder jullie zou ik nog nooit zover zijn gekomen. Love you alll.

XXXXX Me



Flikken Maastricht #Wattys2016Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu