8.

201 23 11
                                    

"Niall! Louis! Ylös nyt!", kuulen äitini mesoavan oven takana. Huudan jotain vastaukseksi ja avaan silmäni vaivalloisesti. Näen vielä Louisin nukkumassa vieressäni, joten näykkäsen häntä pienesti nenästä. Tuo avaa silmänsä ja katsoo minua aivan saatanan söpösti.

"Ääääwwwwsssss", mutisen ja pussaan häntä huulille. Nousen sängystä ja kuulen Louisin hihittelevän takanani. Kohautan vain olkiani ja olen ja lähdössä huoneesta, kunnes kuulen Louisin äänen: "Mikä puuttuu?"

Ai niin, paita. Nappaan koulupöydän penkin selkänojalta (ok kuulostipa tyhmältä XDD) t-paidan ja vedän sen päälleni. Olen taas lähdossä, kunnes Louis keskeyttää minut, taas: "mikä puuttuu? Mee kattoo sun kokovartalopeilistä."

Katson poikaystävääni hömistyneenä, mutta tallustelen kuitenkin peilini eteen. Ja se todella kannatti. Minulla ei ole edes boksereita jalassa!

"Samperi Louis!", murahdan huvittuneena ja kaivan kaapista nopeasti bokserit. Huitaisen niillä ensin Louisia naamaan ja laitan sitten jalkaani.

"Tuutko sä syömään?", kysyn. Louis nyökkää ja nousee sängystä. Hän vetää paidan päälle ja menemme yhdessä alakertaan, keittiöön.

"Huomenta rakkaat!", äiti sanoo hymyillen. Sanomme hänelle huomenet ja istumme jo valmiiksi katetun pöydän ääreen. Nappaan leivän korista ja levitän sen päälle voita. Nappaan kinkun lautaselta ja laitan sen leivälle. Kaadan appelsiinimehua lasiin ja alan syömään hyvillä mielin.

Syötyämme menemme huoneeseeni. Otan hengarista valkoisen kauluspaidan ja laitan sen päälleni. Sitten otan housut ja vedän ne pitkiin jalkoihini. Otan mustan silkkisen kravaatin ja laitan sen kaulaani. Ihme kun osaan enää. Vedän vielä mustan takin päälleni ja olen valmis! Ai niin vielä kengät ja hiukset. Tungen kengät jalkoihini ja solmin nauhat. Vahaan hiukseni hiusvahalla. Käännyn katsomaan Louisia, joka katsoo minua kulmakarvat kurtussa.

"Onko sulla huulikoru?", Louis kysyy ja osoittaa reikääni, jota en tietenkään muistanut peittää!

"Aaa.... Ei! Ei kun Harry tökkäs neulalla nii siihen jäi tommonen inhottava jälki. Kyllä se varmaan pian lähtee.", koitan epätoivoisesti selittää. Louis katsoo minua hetken, mutta näyttää kuitenkin uskovan. Otamme sitten selfien, jossa Louis pussaa minua poskelle ja laitamme kummatkin saman kuvan instagramiin. Sitten menemme alakertaan, eteiseen.

"Äiti, voiks viiä? Ku sähän tuut kuitenki sinne?", kysyn äitiltä, joka tulee paikalle kauniissa mekossa ja valkoisissa korkokengissä.

"Totta kai", hän sanoo hymyillen. Äiti ottaa vielä laukkunsa ja sitten siirrymme autoon.

"Onko teillä mitään esitystä?", äiti kysyy innokkaana. Pudistan vain päätäni ja saan äitini innostuksen katoamaan, kuin tuhka tuuleen.

Kun sitten viimein pääsemme koululle, nousemme ylös autosta. Sanon äidille heipat ja menemme Louisin kanssa luokkaan jossa on jo meidän luokkalaisia mukaan lukien Harry. Menemme hänen luokse.

"Moro!", Harry sanoo innokkaana ja vetää ylävitoset kanssamme. Nyökkäämme vain vastaukseksi ja pian muut luokkalaisemme tulevat. Myös luokanvalvoja tulee.

"Mennään saliin!", hän ilmoittaa ja sitten lähdemme saliin. Etsimme luokkamme paikat ja menemme istumaan. Harry vasemmalla puolellani ja Louis oikealla. Otan Louisia kädestä kiinni ja puristan hellästi.

"Kato, sun äitis!", Harry kiljahtaa tönäisten minua. Käännyn katsomaan Harryn osoittamaan suuntaan, jossa äiti vilkuttelee meille. Vilkutan takaisin ja käännyn taas Louisin puheen. Louis on juuri sanomassa jotain, mutta rehtorin kuulutus keskeyttää hänet.

"Tervetuloa!"

**

"MÄ EN VOI USKOA TÄTÄ!! 8.1 keskiarvo oikeesti oon niin happyyyyy!!!", Harryn kiljuminen raikuu koko käytävällä. Olemme lähdössä pois koulusta.

"Hah, mulla on 9.6", Liam haastaa ja saa Harryn ilmeen muuttumaan. Harry näyttää kieltä ja keskisormea Liamille.

"Sua ei lasketa ku oot tommonen enkelioppilas!", Harry päättää virnistäen.

"No mut mulla on sua parempi. Mulla oli 8.7", sanon virnistäen. Harry repäisee todistukseni kädestäni ja hänen silmänsä suurenevat.

"Just", hän tuhahtaa. Tällä kertaa minä näytän hälle kieltä. Tästä alkaa kesäloma!

--

Okei vähä lyhyempi tällä kertaa :)))))

Rock Me In Another World (Nouis) FinnishWhere stories live. Discover now