"Joo heippa äiti!", huudan vielä, ennen kuin äiti pujahtaa ulko-ovesta ulos. Huokaan ja istun sohvalle. En jaksaisi enää tätä salailua, mutta on pakko jos en halua kuolla. Laitan telkkarin päälle ja valitsen Netflixistä katsottavaa. Päädyn Teen Wolfiin. Se on ihan paras! Kuulen kuitenkin puhelimeni soivan, joten kaivan sen taskustani. Justin soittaa.
M:Minä/J:Justin
M:Mro bro
J:Moroo, totaa, mulla ois kysyttävää
M:Kysy vaan
J:Pääsenks mä sun mukaan sinne minikiertueelle?
M:Totta kai pääset beibs
J:Älä kutsu mua tolla nimellä
M:Okei beibs
J:Argh, moro
M:Moro beibsHeitän puhelimeni olohuoneen pöydälle ja jatkan Teen Wolfin katsomista. Ärsyttää, kun en voi mennä uloskaan. Sillä on Louis, Harry, Zayn tai Liam näkisi mut, niin siinä olis aika paljon seliteltävää. Keikka on vasta illalla, joten minulla ei ole mitään tekemistä. Päädynpäs siis jatkamaan Tw;tä niin kauan, kunnes pitäisi alkaa valmistautumaan.
**
Herään, kun tunnen jymähtäväni jollekkin kovalle. Avaan silmäni vaivalloisesti ja huomaan olevani lattialla. Nousen istumaan lattialle ja hieron päätäni, joka sai lievän täräyksen. Satun kuitenkin vahingossa katsomaan kelloa, joka oli ihan hyvä juttu. Kellon on viisi??!! Keikka alkaa kuudelta!
Nousen nopeasti lattialta ja juoksen huoneeseeni. Kaivan laatikosta huulikoruni, jonka kiinnitän huuleeni. Sitten laitan peruukin päähän sukien sen hiuksia paremmin. Lisään piilolinssit ja lähden alakertaan. Nappaan reppuni naulakosta ja tungen puhelimeni hupparini taskuun. Vedän uudet, vaaleansiniset Vanssini jalkaan ja lähden kohti keikkapaikkaa. Laitan hupparin hupun päähäni, jotta säästyn mahdollisimman paljon faneilta ja paparazzeilta. Juoksen bussipysäkille, jossa sininen bussi jo ottaa matkustajia kyytiin. Hyppään takaovesta sisään ja etsin hyvän paikan. Tällä tavalla pääsen ilmaiseksi. Odotan hetken, ennen kuin bussi pysähtyy pysäkilleni. Juoksen parisataa metriä ja olen keikkapaikalla. Satoja faneja ovat on jonottamassa, mutta minulla ei ole aikaa heille. Juoksen takaovelle ja pujahdan siitä sisään. Kävelen kylmää ja pelottavaa käytävää pitkin pukuhuoneeseeni jossa on aikamoinen hälinä.
"Niclas! Tulithan sä!", stailaajani, Cindy huutaa iloisesti. Hän istuttaa minut penkille ja alkaa laittamaan "hiuksiani". Sitten hän johdattaa minut vaaterekin luo josta tuo nappaa mustat farkut ja valkoisen miesten topin. Puen ne päälleni välittämättä Cindyn katseesta. Ei minua kiinnosta, hän on kuitenkin ystäväni.
"No niin! No niin! Keikka alkaa!", joku huutaa ovelta. Nappaan äkkiä mikin pöydältä ja lähden juoksemaan. Olen ihan lavan takana, kun tunnen puhelimen värisevän taskussani. Katson soittaja, Louis. "No niin Niclas! Mene!", kuulen Philin huutavan. Tuhahdan ja tungen puhelimeni taskuun. "Luukku" lavalle aukeaa ja minä juoksen hymyillen lavalle.
"MITEN MENEE LONTOOOOOOO???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!", huudahdan mikkiin iloisesti ja vastaukseksi saan vain kiljuntaa. Joku tyttö kiinnittää huomioni katsomossa. Hän näyttää tutulta, mutta en saa päähäni kuka hän olisi. AIVAN! Hän lähetti minulle joskus fanipostia ja toivoi todella paljon, että saisi joskus puhua kanssani.
"Otan yhden fanin tänne laulamaan kanssani ekan laulun! Nostakaa käsi jos haluatte tänne!", huudan iloisesti. Niin kuin kaikki muutkin, tyttö nostaa kätensä. Totta kai valitsen hänet ja pian vartijat ovat jo nostaneet tytön lavalle. Hän tallustelee luokseni itkien ja heti kun hän on kosketusetäisyydellä, nappaan hänet suureen haliin. "Muistan fanipostisi.", kuiskaan tuon korvaan. Tyttö värähtää, mutta huomaan hänen olevan iloinen. Tosi iloinen.
"No niin! Nyt lauletaan How Wrong Love!", huudan. (Mä keksin ite ton biisin nimen sit XDD) Eräs työntekijä käy antamassa tytölle mikin. "Mikä on sun nimi?", kysyn. "Alison", tyttö, tai no, Alison vastaa. Kuulen laulun alku musiikin, joten valmistaudumme lauluun.
**
"KIITOS OLI UPEE KEIKKA JA ALISON, NÄHDÄÄN!!!!!!!!!!", huudan juoksien pois lavalta. Jännitys alkaa pikkuhiljaa haihtumaan ja tilalle tulee innostunut ja iloinen tunne. Menen huoneeseen, jossa Cindy pelaa puhelimellaan. Huomattuaan minut, hänen huulilleen kaartuu suloinen hymy. "Hyvin meni beibs!", Cindy nauraa ja tulee halaamaan minua. Naurahdan ja vaihan vaatteeni. Haluan nopeasti kotiin. Laitan kengät jalkoihini ja lähden samasta ovesta ulos, josta tulin sisään. Kierrän fanilauman kaukaa ja onnekseni he eivät huomaa minua. Juoksen bussiin, jolla menen kotiin. TYönnän kuulokket korviini ja odottelen pysäkkiäni. Kun se tulee, hyppään pois bussista ja juoksen loppumatkan kotiin, sillä tunnen pisaroita tippuvan naamalleni. Menen pihalle ja repäisen oven auki. Paukautan sen kiinni ja potkin kengät jaloistani. Suunnistan keittiöön samalla pörröttäen hiuksiani. Jähmetyn kuitenkin ovelle, kun näen äitini juttelevan jollekkin brunetelle. Kun brunette kääntyy voin vaikka vannoa, että olen 50% varma, että en näe enää huomista.
--------
Tan tan taa!!!!! ARVATKAA KUKA TUO OUTO BRUNETTE OLI >:DDDDDDDD JA TOIVOTTAVASTI KELPAS KOSKA JOO MIKS EI?? :D
ESTÁS LEYENDO
Rock Me In Another World (Nouis) Finnish
FanficNiall Horan elää kaksoiselämää. Päivisin ja arkena hän on kuin kuka tahansa 17 vuotias opiskelija mutta iltaisin ja viikonloppuisin hänestä tulee supersuosittu popartisti Niclas Smiley. Voisi luulla Niallin elämän olevan yhtä juhlaa. Menestyksekäs...