12.

206 26 11
                                    

"Niclas! Hei, herää!", kuulen sanat jonkun suusta. Toisin sanoen Justinin. Olemme hotellissa, jonne tulimme eilen illalla. Faneja oli kiitettävästi pihalla. Olisin iloinen, jos olisin vain Niclas. Mutta kun en ole.

"Juu, mä herään.", mumisen availlen silmiäni. Justin makoilee toisella sängyllä ja tekee jotain puhelimellaan. Nousen sängylle istumaan ja vilkaisen puhelintani. Taas soitto Louisilta.

M:Minä/L:Louis

M: Moi rakas
L: Moi rakkain, miten siellä Amerikassa menee?
M: Tosi hyvin, täällä on kivaa, paitsi tietty ikävä sua
L: Aawww, mullaki on ikävä sua!
M: Jes!
L: Mun pitää mennä nyt, mennää poikien kans keilaamaan
M: Aajoo, heippa, rakastan sua
L: Mäki sua, tosi paljon
M: Puspus

Noihin sanoihin lopetin puhelun ja vasta sitten tajusin... Justin ei tiedä että seurustelen. Hän ei edes tiedä että olen homo.

"Vittu jäbä, onks sul tyttöystävä?!", Justin huudahtaa nousten seisomaan. "Eikä mediassakaan oo mitään!"

"Öööö-", lauseeni jättää kuitenkin kesken napakka koputus ovelta. Ja oli se kuka tahansa, olen todella kiitollinen hänelle. Kävelen ovelle ja avaan sen. James seisoo siellä ja tunkeutuu sisään.

"Kohta aamupala ja sitten keikkapaikalle valmistautumaan keikkaan.", James kertoo ja istuu penkille näyttäen siltä, ettei aio nousta siitä ennen kuin me olemme valmiita. Tallustelen matkalaukulle ja kaivan sieltä tavalliset farkut ja valkoisen kauluspaidan. Laitan ne päälleni ja suin hiuksia paremmin. Kun Justin on saanut puettua, lähdemme aamupalalle. Menemme käytävää pitkin hisseille ja menemme sisään. James painaa 12 napista, eli menemme niin ylös kuin vain voi. Hissi lähtee liikkeelle ja näen Justinin hikoilevan. Hän vihaa hissejä. Tyrskähdän hieman ja saan Justinin katseen itseeni.

"Älä naura! Tää on pelotavaa!", poika parkaisee ja helpottuu, kun hissi pääse perille. Menemme ulos hissistä ja pääsemme ruokalaan. Haemme ruokaa ja etsimme sopivan pöydän, mahdollisimman kaukaa muista ihmisistä.

"Minä menen jo aulaan. Tulkaa mahdollisimman nopeasti.", James sanoo tiukasti ja lähtee huitsin nevadaan.

"Hei muuten, sähän esiinnyt juhannusjuhlissa jonkun kanssa! Kuka se on?", Justin kysyy. Ei ei ei, puhuttaisiin ihan mistä muusta vaan, mutta ei tästä. "Joo, totah, s-se oli joku Niall.", mutisen Justinille, joka näyttää kiinnostuneelta.

"Niall Horan?", tuo kysyy. Mistä helvetistä tuo tietää? Nyökkään ja tungen samalla suuhuni lihapullan. Hotellin aamupalat on parasta ikinä! Syömme äkkiä ja menemme hotellin aulaan, jossa James odottaa meitä.

"No tulittehan te. Sitten mennään!", James kertoo ja työntää meidät ulos hotellista. Onneksi fanit ei tiedä milloin menen minnekkin, niin täällä ei ole ketään. Menemme limusiiniin, joka lähtee keikkapaikalle.

"Täällä on tosi kaunista.", huokaan, vaikka minun ei edes pitänyt sanoa sitä ääneen.
"Jep", Justin vastaa nenä kiinni ikkunassa. Näkisimpä miltä se näyttää ulkoa päin!

Pian limusiini pysähtyy stadionin eteen. Paikalla on jo faneja, joten menemme äkkiä sisälle.

"No niin! Stailaaja on jo pukuhuoneessa!", joku "tärkeä" henkilö huutaa. Menen pukuhuoneeseeni (Justin perässäni) ja Cindy seisoo siellä hymyillen.

"Hei Niclas!!! Ja Justin!", hän naurahtaa napaten pöydältä hiuslakan ja kamman.
"Heii", vastaan ja istun penkille. Cindy alkaa laittamaan hiuksiani samalla kertoen jostain fanista joka tuli pyytämään hältä yhteiskuvaa.

"No niin! Valmista! Justin, sun vuoro!", Cindy hihkaisee ja herättää Justinin pienimuotoisesta horroksesta. "Hä?", tuo ihmettelee samalla, kun Cindy vetää hänet penkille.

"Mut mähän oon vaan vip paikoilla?!", Justin kertoo häkeltyneenä. Cindy naurahtaa ja minä naurahdan myös. "Sulle ei oo vissiin kerrottu?", Cindy nauraa.

"Kerrottu mitä?", Justin kysyy häkeltyneenä ja katsoo peilin kautta minuun. "Että sä meet laulaa pari laulua Niclaksen kanssa!", Cindy kertoo. Justinin suu aukeaa ja hänen silmänsä ovat melkein lautasen kokoiset.

"Ei! Enhän mä een osaa!", poika parkaisee nousten ylös, mutta Cindy vetää hänet takaisin istumaan.

"No osaat!", naurahdan ja lähden sitten huoneesta etsimään Justinille mikkiä. Pari tyyppiä kävelee ohitseni ja tsemppaa keikkaa varten. Pääsen johonkin varastoon, jossa on kaikkea tarpeellista keikalle. Nappaan sieltä mikin ja lähden takaisin pukuhuoneeseen. Kun avaan oven, olen menettää tajuni.

"JUSTIN!!! CINDY!!! MITÄ VITTUA???!!!", huudahdan hämmentyneenä. Cindy ja Justin vetäytyvät heti toisistaan ja muuttuvat punaisiksi.

"Nii, tota, me ei ehkä olla kerrottu, muttaa, me seurustellaan.", Justin mumisee niin, että en ensin meinaa kuulla. "Te mitä??!!", naurahdan.

"Me seurustellaan.", Cindy vahvistaa istuen viereeni sohvalle, jolle istuin äskön.

"OIKEESTI?!"

"Juu u, ollaan seurusteltu jo kaks kuukautta.", Justin kertoo. Olen tippua sohvalta. "Ja millon meinasitte kertoa mulle?", kysyn hämmentyneenä. Ihan oikeasti, paraskaverini ja stailaajani seurustelevat. Mitä hevon vittua saanko kysyä??!!

"Niclas! Justin! Tulkaa kattoo lavaa!", James sanoo ovelta. Menemme Justinin kanssa Jamesin perässä lavalle. Holy shit!! Ihan hirveen iso!

"Vau!", Justin henkäisee ja astelee catwalkille. Menen hänen peräänsä ja ihastelemme yhdessä paikkoja.

"Tästä keikasta tulee paras!"

------

Juuheimoikaikki! Tää on tämmönen huono ja lyhyt (niin ku kaikki muutki) mut toivottavasti ees jollekkin kelpas:)

Rock Me In Another World (Nouis) FinnishWhere stories live. Discover now