Sori tää skippaus mutta mulla ei ollu oikee mitää inspii enää kesälomalle joten hypätään koulun alkuun ----->
Kävelen porteista sisään koulun pihalle. En katsele ympärilleni niin kuin tavallisesti tekisin, vaan lähden suoraan kävelemään sisälle. Ihmiset kääntävät katseensa minuun ja supattavat jotain pikkuryhmissä. Eikä ole vaikea arvata, kenestä ne puhuvat.
Menen pääovista sisään ja sama meno jatkuu. Ihmiset tuijottavat ja supattavat keskenään, mutta minä vain ignooraan heidät ja kävelen kaapilleni. Tungen repun sinne, mutta otan penaalin pois repusta jättäen sen kuitenkin kaappiin. En ota koskaan reppua tunnille mukaan. Otan aina vain kirjat ja penaalin + ne jotka tarvii, mutta yleensä en ota muuta. Lähden kohti juhlasalia, jossa rehtori pitää jonkun puheen.
Menen saliin, jossa on jo aika paljon oppilaita. Näen myös Louisin, joka istuu Zaynin ja Harryn kanssa.
Huokaan pienesti ja jään salin ovella olevalle penkkiriville samalla katsoen Louisia."Älä huoli, Louis antaa kyllä anteeksi, kaikki ajallaan.", kuuluu rauhallinen, tuttu ääni vierestäni. Käännän päätäni ja näen Jackin vieressäni.
"Ai moi, säki oot elossa.", naurahdan, vaikka asia ei huvita minua millään tavalla. Jack ei ole vastannut viesteihini.
"Joo sori, mulla oli joku virus puhelimessa nii se piti viiä nollattavaksi johonki.", Jack selittää. Olen juuri avaamassa suuni, mutta rehtori ehtii ensin.
"Huomio! Nyt on alkanut taas uusi lukuvuosi....", ja plaa plaa plaa.
Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Nousen ylös penkiltä ja lähden pois Jackin seuratessa minua."Ni-Niall, nyt ei ehkä ois oikee aika kertoa tätä...", Jack aloittaa lauseensa samalla kun pysäyttää minut. Katson poikaa uteliaana, mutta Jack näyttää hermostuneelta.
"Mä näin eilen, kun Louis ja Harry.... Suuteli", Jack sanoo ja samalla Louis, Harry ja Zayn tulee pois salista. Louis pysähtyy eteeni ja katsoo minua ensimmäisen kerran tavallisesti. Ei vihaa, ei surua, mutta ei myöskään hymyä. Minä taas purskahdan itkuun ja saan Louisin katsomaan minua hieman huolestuneena. Juoksen pois käytävästä ja menen vessaan.
*Louis; näkökulma*
Lähdemme pois salista Harryn ja Zaynin kanssa. Edessämme seisoo nyt Liam ja Niall, joka näyttää surulliselta. Todella surulliselta. Samassa poika purskahtaa itkuun ja juoksee pois.
"Mikä sille tuli?", kysyn ihmeissäni pääosin Jackiltä joka katsoo minua et-ole-tosissasi-ilmeellä.
"Mä kerroin sun ja Harryn suudelmasta.", Jack sanoo ja menee luultavasti Niallin perään.
"Se onnistu!", naurahdan ja otan Harryn ja Zaynin halaukseen.
Eli siis suunnitelma oli se, että Zayn pyytää Jackia kahville. Jackin pitää kävellä erään puiston poikki ja minä ja Harry oltiin siellä ja suudeltiin. Tiesin, että Jack aikoo kertoa Niallille, joten hän ehkä jättäisi minut rauhaan. Haluan miettiä rauhassa asioita. Haluan miettiä, voinko antaa anteeksi Niallille ja olla taas hänen poikaystävänsä. Tai edes ystävä.
*Jack; näkökulma*
Lähden Niallin perään ja luultavasti hän meni vessaan. Menen siis sinne itsekin ja pian kuulen perimmäisestä kopista hiljaista nyyhkytystä. Menen sen luo ja koska ovi on auki, menen Niallin luo ja halaan häntä.
"Niall kaikki on hyvin.", kuiskaan hänen korvaansa samalla silitellen blondia selästä. Niall pudistelee päätään. "Ei, mikään ei ole hyvin! Minulla ei ole mitään ilman Louisia! Onneksi minulla on edes sinut ja Liam!", poika itkee.
*Niall; näkökulma*
Lähdemme Jackin kanssa pois vessasta ja menemme luokkaan. Ensimmäinen tunti meni rehtorin puheessa ja nyt aloitamme kouluvuoden ihan tavallisesti. Menemme kuvisluokkaan, jossa on jo vähän porukkaa. Mukaan lukien Louis, Harry ja Zayn. Menemme luokan perälle paripulpettiin.
Muita paripulpetteja luokassa ei sitten olekkaan."Mä haluun Louisin takas itelleni.", mutisen hiljaa. Oikeastaan kenenkään ei ole edes tarkoitus kuulla sitä, mutta Jack luultavasti kuuli.
"Mulla on yks idea, mut en oo varma toimiiko tää.", Jack sanoo ja jatkaa sitten: "Mä kerron ruokatunnilla tän tunnin jälkeen."
Juu eli kuten näitte, niin tää näkökulma juttu on muuttunu. Ennen se oli *Louis nk.* ja nyt se on *Louis; näkökulma*
Jotenki mä halusin vaihtaa sen (:Mutta toivottavasti kelpaa :)
YOU ARE READING
Rock Me In Another World (Nouis) Finnish
FanfictionNiall Horan elää kaksoiselämää. Päivisin ja arkena hän on kuin kuka tahansa 17 vuotias opiskelija mutta iltaisin ja viikonloppuisin hänestä tulee supersuosittu popartisti Niclas Smiley. Voisi luulla Niallin elämän olevan yhtä juhlaa. Menestyksekäs...