"Niclas! Viisi minuuttia aikaa olla lavalla!", kuulen huudon pukuhuoneeni ovelta. Tästä se alkaa. Minun pitää kohdata Louis, Liam, Zayn ja Harry. Ja esittää heille, että olen maailmankuulu popartisti Niclas Smiley! Ja siellä on myös Justin. Hän on niiin ylpeä minusta, mutta sitten kun saisi tietää totuuden. Parannan peruukkini asentoa ja otan leveän Niclas-hymyni esiin. Sitten lähden kohti lavaa.
"Tsemppiä!", kuulen henkilökunnan huutelevan minulle. En vastaa mitään, vaan käyn hakemassa mikin ja sitten juoksen lavalle.
"Mikä meininki Lontoo??!!", huudahdan ja vastaukseksi saan ihmisten iloista huutoa. Huomaan eturivissä Louisin, Harryn, Zaynin ja Liamin.
"Tästä se alkaa!"
**
Juoksen hikisenä takahuoneeseen. Neljä fania tulee tapaamaan minua. Keikka loppui juuri ja pakko sanoa, se hermostutti minua. Oma poikaystäväni on eturivissä tietämättä, että minä olen Niclas.
Pääsen takahuoneeseen, jossa fanit jo ovat. Pysähdyn oven sulle, kun näen keitä he ovat. Ihan minun tuuriani. Koitan hymyillä heille, sillä en halua olla ilkeä.
"Moi vaan!", naurahdan iloisesti ja menen halaamaan poikia. Louisia halaan vähän pidempään.
"Moi! Oon Harry. Ja tossa on Liam, Zayn ja Louis.", Harry sanoo osoittaen jokaista vuorollaan. Nyökkään hymyillen ja astelen pöydälle jossa on kuvia minusta. Kirjoitan yhteen 'Louisille Niclasilta' toiseen 'Liamille Niclasilta' kolmannen 'Zaynille Niclasilta' ja neljänteen 'Harrylle Niclasilta'. Annan ne pojille jotka ovat taivaissaan. He haluavat yhteiskuvan ja sitten jäämme juttelemaan kaikesta mahdollisesta. Pojat kertovat kaikkea itsestään, mitä jo tiedän. Tuntuu pöljältä esittää kiinnostunutta.
Pian nousemme ylös ja alan hyvästelemään poikia.
"Hei, saisinko mä vielä kuvan susta jossa lukee 'Niallille Niclasilta'", Louis kysyy pienesti hymyillen. Nyökkään ja astelen pöydän luo ottaen kynän käteeni.
No tämä tuntuu oudolta! Kirjoitaaa itselleen nimmari eri henkilönä ja antaa sen poikaystävälleen joka ei tiedä kuka olen.
Kirjoitan nimmarin nopeasti ja menen Louisin luo. Annan lapun Louisille joka halaa minua. Kun hän irrottautuu, poika jää katselemaan minua kulmat kurtussa.
"Sä näytät vähä mun poikaystävältä.", Louis mutisee ja lähtee sitten muiden perään. Ehdin vain istua sohvalle, kun ovi avataan taas. Sisään astuu tällä kertaa Justin. Hän tulee viereeni istumaan ja katsoo hymyillen.
"Moi! TOI OLI IHAN SAIRAAN HYVÄ KEIKKA OIKEESTI JUMALAUTA JÄTKÄ!", Justin huutaa korvaani hymyillen. Nauran pienesti ja pudistan päätäni Justinin hölmöydelle.
"Sä oot toosi hyvä laulaa.", tuo mutisee ja nappaa limsapullon pöydältä. Nappaan semmoisen itsekin ja alan hörppimään juomaa.
"Olikos täällä faneja?", Justin kysyy. Nyökkään pienesti ja nousen ylös sohvalta. Tallustelen vaatekaapilleni ja laitan ulko-vaatteet päälle. Nyt aion mennä kotiin! Lähdemme Justinin kanssa yhtä matkaa ulos ja huomaan, että pari fania tunnistaa minut. Ylitämme tien ja fanit tulevat luoksemme.
"Hei Niclas ja Justin.", tyttö sanoo. Voi kyllä, minun kautta Justinkin on vähän kuuluisa. Hänet tunnetaan mun parhaanakaverina ja se hän kyllä onkin.
"Hei vaan tytöt.", sanon hymyillen. "Mitäs mielessä?"
"Saataisko me yhteiskuvat?", toinen, vähän pienenpi tyttö kysyy. Nyökkään hymyillen ja Justin näppää meistä kuvan. Huomaan Justinin yllättyvän, kun hän näkee tyttöjen tulevan luokseen. Silti he kaikki kolme poseeraavat suloisesti ja minä näppään heistä kuvan.
"Kiitos paljon!", tytöt kiljahtavat suloisesti ja juoksevat innoissaan luultavasti vanhempiensa luo. Aww. Jatkamme matkaa ja vasta sitten tajuan, että Justin ei tiedä oikeaa kotiani. Siispä täytyy keksiä jotain.
"Tota, mä käyn mun yhellä kaverilla nii meeks sä sinne enolles vai minne olitkaan menossa?", kysyn Justinilta. Hän nyökkää vain ja halaa minua poikamaisesti. Sitten lähdemme eri suuntiin. Huh huh! Se oli lähellä. Kävelen pihalle ja menen ovesta sisään.
"Kotona!", huudan kovaan ääneen. Riisun takin pois päältäni ja potkin kengät nurkkaan. Tallustelen olohuoneeseen, jossa isä ja äiti katsoo viltin alla leffaa. No heitä ei monesti näe noin!
"Hei Niall", äiti sanoo hymyillen, kun huomaa minut. Tervehdin takaisin ja suuntaan katseeni kohti keittiötä. Kaivan jääkaapista pitsaa ja lämmitän sitä mikrossa. Kun pitsa on lämmennyt otan sen pois mikrosta ja siirrän sen lautaselle. Siirryn yläkertaan huoneeseeni syömään sitä. Avaan samalla tietokoneen ja menen Netflixiin. Alan katsomaan Teen Wolfia koko loppu illan!
Huomaan kolmelta yöllä, että pitäisi olla jo nukkumassa. Sammutan koneen ja siirrän sen sängyn alle. Kaivaudun peiton alle ja suljen silmäni. Oi, ihanaa päästä nukkumaan!
-----
Haaa!!! Uus luku jee:))) Toivottavasti kelpas(:
YOU ARE READING
Rock Me In Another World (Nouis) Finnish
FanfictionNiall Horan elää kaksoiselämää. Päivisin ja arkena hän on kuin kuka tahansa 17 vuotias opiskelija mutta iltaisin ja viikonloppuisin hänestä tulee supersuosittu popartisti Niclas Smiley. Voisi luulla Niallin elämän olevan yhtä juhlaa. Menestyksekäs...