Araba bana yaptıkları şeyleri düşündükçe üzülüyordum. Bana bunu yapan Deniz olamazdı. arabanın camını sonuna kadar açtım. Asaletle esen rüzgar yüzüme çarpıyor. Sanki bedenimi rüzgara teslim ediyorum. Rüzgara içimden dediğim şey "gel beni al" aman ya ne saçmalıyorum. Geldik sanırım. Işıklar ,sesler,danseden insanlar etrafı seyrederken Tuğçe bana doğru yürüyordu. Gözümü alan elbisesiyle bana sarıldı. Çok ses olduğu için benim elimden tutup yukarı kata çıkardı. Bir kaç kişinin gözünün benim üzerimde olduğu farkındaydım. Yukarı çıkıp sesiz bir odaya girdik."Bana atlat hadi ne oldu. "
"Ya nerden başlıcamı bilmiyorum. Hatta ağlamak istediğimi yada istemediğimi de bilmiyorum. "
Ağızızmdan dökülen her kelime mutlulugumuzu ifade eder haldeydeydi. Ona olanları anlattım. Üzüldüğünü anlayabiliyorum dergibi bana kafa salladı."Hadi benimle aşşağı hemen gel biraz kafa dağıtalım. Sana iyi gelicektir sakın beni kırma hadi. Gel benimle"
Kafa sallamaktan başka çarem yoktu çünkü fazla ırar etti. Benimde bir dans gösterim olırsa keser atarım yani.Elimden tuttu beni aşşağı indirdi. Dans eden insanlar beni dahada gaza geyiriyordu. Müziğe ayak uydurarak, ellerim saçlarımın arasında gezdirerek sallanmaya başladım. Bedenim orda olsa bile aklım ve kalbim hala Denizdeydi. O da buraya gelebilir tabi eğer hala hatırlıyorsa. Ne kadar da unutma ya çalışsam da beceremiyorum.
Hissedemiyorum. Yada yapamıyorum. Saçma sapa bir nedenden onun bu psikopat yüzünü görmüş oldum her ne pahasına olursa olsun. AMA KALNİMİN ahenkle atan kalbimin ritmini duyamıyorum.Hissedemiyorum. yada hissetmek istemiyorum. Çünkü kulaklarımda ki çığlık sesleri beni daraltıyor. Bedenimi ele geçirmiş bir ruh gibi. Kup kuru bir çölde su depolamak için aranan çağresiz bir deve gibi. Burdan hemen kurtulmalıyım. Yanlızlığımı tekrar ele alıp kendimi rahatlatmalıyım. Erkek sonuçta yapar ama belliki güzel bir sebebi olması gerekiyordu. Kaşla göz arasından ayrılıp eve gittim.Okuyucu sayısı ve oyların azlığı beni biraz üzdü. Ama yazmaya devam ediyorum. Bana oy veren herkezin yüreğine sağlık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben yaşıyor muyum? (Düzenlenecek)
Teen FictionBen irem bu benim ilk deneyimin . Deniz Meleğin aşkından bahsedicem. Bu hikayede Yaz tatilinin sonunda okulun ilk günü merdivenlerde tanışan iki aşık.Hayatın onlara sunduğu çeşitli engelleri aşarak ilişkilerini her geçen daha da güçlendiriyorlar.Ook...