Nihayet eve gelmiştir.
Araba adeta bir beşşik gibi gelmişti. Üzerimde hafif bir yorgunluk ve ayağımda bir şişlik. Eyvah annem bu şişliği görürse be evde elektrikli süpürgenin sapıyla tuvalete kadar kovalar. Şaka şaka olurmu biraz kızar telaşlanır. Annem ya beni düşünüyor. Ama cüneyti çağırması hiçte hoşuma gitmemişti.
İçeri girip Pelin teyzeye oturması gereken yeri gösterip odama yol aldım. Annemde pelin teyzeye hoşgeldin dedi ve yanına oturdu. Yemek yemaliydik. Karnın o kadar açtıkı Denizi bile yiye bilirdim. Derken onu her görüşümde kalbimin çarpmasına ,en olmadık sakarlıklar yapmama, saçma sapan gülüşüme sebep olan edasıyla odama geldi
Oda da yanlızdık. İlk defa yanlız kalmıyorduk. İlk seferi pek uzun sürmemişti. Ayağım sakatlandığı zamanın ilk günüydü.
Kendimi yatağa tmıştım oda benimle yanıma yatmıştı. Utanmıştım.- Çok yorgunum ya yatsam uyurum o derece.
-Al benden de okadar. Bende çok yorgunum.
-neyse Deniz ben üzerini değıştiriyim. Sıcak bir duş iyi gelir.
Deniz onaylar bir şekilde kafa sallayıp odadan çıktı. Ben ise açık giyinmeyi düşünmüyordum. Üzerime sıfır kol çizgili t-shirt ve altıma da orta varlıkta bir eşofman geçirdim ve sızlaya sızlaya merdivenlerden inmeye koyuldum. Benim inemediğimi gören Deniz imdadıma yetişti. Beni kucaklayıp merdivenlerden yere bıraktı. Onun yanağına bir teşekkür öpücüğü kondurumdum ama annesi var öpemezdim.Annem yardımcıyı ekmek almaya yolluyacağı sırada:
-Anne biz gidelim ekmeğe hamse Denize siteyi gezdiririm.
Annem manalı bir bakışın ardından başını salladı. Ayakkabı.gitmekle uğraşamazdım. O yüzden parmak aralarımı giydim.
Kapıyı kapatmamı bekleyen Deniz hemen elimi tuttu. Bende özlemiştim onu. Kulağıma yaklaşıp sıcak nefesini tenimde hissedikten sonra ''Seni özledim'' dedi bende ister istemez küçük çaplı krizler geçiriyordum.
Bende seni özledim bakışı atarak burnumu onun burnuna değdirerek öpücük kondurdum.( burnuna)El ele markete giderken sitenin kızları Denizin üzerindeydi. Bu duruma sinirlenmiştir Denizi sürterek önüne baksana bakışı attım.
Bana''ne'' dermişcesine kafa salladı. Kızlaraın bakmasına daha fazla dayanamayıp:
-Önünüze bakın lan. Ne varda öküzün trene baktığı gibi bakıyonuz?
-Hiç... Biz size bakmıyoruz ki.
-Yolarım lan ben siz-zii
Deyicekken Denizin ağızımı kapatmasıyla doğal olarak lafın yarıda kaldı.
Yolda kavga ede ede giderken markete varmıştık. Ekmeği alıp dönerken kızlar bizim ordan dönüceğimizi bilerek oradan geçtiler. Bak ya sonra Melek neden sinirli. EE böyle süzme salaklar olunca oluyor ister istemez. Bende onlara inat Denize iyice yaklaşıp ellerini belime sardım. Deniz şaşırmış gibiydi. Çünkü böyle bir şeyi benden beklemedi. O yapardı çünkü hep. O yaklaşırdı bana.
Oda bu durumdan rahatsız değildi sanki.
Beni kendine iyice çekti.
Biri beni tutsun yoksa ben bunlara dalarım. Dur dalaman Ayağım sakat. Bir dakika ya sadece onlar bakmıyor ki arda Denizde kaçamak yapıyormu yok. İyiki yapmıyor yoksa elimden çekeceğin var. Off o yere bakan gözlerin varya ben seni yerim be. Bu kadar tatlı olmak zorundamısın?
Ayy olaylı bir markat dönüşü eve nihayet gelmiştik.
Yemek yemeye masaya oturduk. O kadar acıkmışım ki nerdeyse her şeyi yedim.
Karnımın ağrımasıyla masadan kalktım.
Yedikleririmi eritmek için dışar biraz dolaşmaya ihtiyacım vardı. Ama hayır olamaz Denizler kalkıyorlar. Bu kadar erken mi?Banane bırakmam. Ama benimde bir okulun var Ayağım iyileştiğine göre okula gitmem gerekiyordu.
★ ★ ★ ★
Okuldaydım inekler gibi çalıştığım sıranın üzerine ellerimi koymuştum. Kızlar yanıma gelmişlerdi. Beraber otururken gıcık olduğum coğrafyacı içeri geldi. Coğrafyacının içeri girmesiyle Deniz içeri girip yanıma çaktırmadan oturdu.
Yanağıma günaydın diyerek bir öpücük kondurdu. Utanıp gülümsediğimi görünce sahada mutlu aldu ve bir tane daha kondurdu. Bu arada Cüneytde bizi seyrediyordu. Sinirli görünüyordu.Ben bazen bişeyi kafam almıyordu. Cünet bizi görünce neden sinirleniyordu.Acaba eskiden sönen aşkı yeniden mi alvleniyodu. Yoksa ateşten kıvılcımlarmı çıkıyordu. Anlamıyordum. Neden böyleydi benim ona karşı bütün duygularım kaybolmuştu. Bu durum Denizin hoşuna gitmiyordu
Onu her gördüğü yerde dişlerini sıkıyordu. Bana bakışlarına dayanamıyordu. Benimle konuşmasına,bana gülumsemesine hele hiç dayanamadı. Beni sahipleniyordu. Beni kaybetmeyi göze alamıyordu. Bu olay onun için olmamalıydı. Bende aradığı gerçek mutluluğu bulduğunu söleylerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben yaşıyor muyum? (Düzenlenecek)
Fiksi RemajaBen irem bu benim ilk deneyimin . Deniz Meleğin aşkından bahsedicem. Bu hikayede Yaz tatilinin sonunda okulun ilk günü merdivenlerde tanışan iki aşık.Hayatın onlara sunduğu çeşitli engelleri aşarak ilişkilerini her geçen daha da güçlendiriyorlar.Ook...