sen insan değilsin

22 5 0
                                    

Bu arabaların çok beşşik gibi sallamasına hayranım. Onun kollarında gözlerimi rahatlıkla kapatabiliyorum. Kendimi mutlu hissediyorum.

Oo olamaz eve geldik. Denizin şoföre teşekkür ettiğini duydum. Uyanıktım ama Denizin beni kucağına almasını bekliyordum.

-Melek. Melek sevgilim. Geldik hadi kalk.

Benden ses yoktu.
Denizin oflama sesini duyduktan sonra bir anda kendimi havada hissettim. Oo ho annemgil evde ya. Kapı sesini duydum. Ben kollarımı onun boynuna sarmis kucagindaydim.

-Efendim iyi geceler. Meleği uyandırmak istedim ama uyandıramadım.
Bende böyle almam gerekti.

-Tamam tamam bir seferlik olsun bakalım.
Üzerimde bir zafer hissi varmış gibiydi. Beni kaslı kollarıyla yukarı çıkartıyodu. Beni yavaşca yatağa bırakırken kolundan turarak onu öptüm. Gece dışarı çıkalım dedim. Bana göz kırpıp 8.50almaya gelirim. Dedi.

→→→→→→→
→→→→→→→→→→
→→→→→→→→→→→

Bir uyanışım var inanılmaz. Saat7.50
İnalmaz kalkış yaptım. (Multimedyada ki kıfetler) alıp heme üzerime geçirdim saçımı dağınık topuz yapıp gözlüğü alıp almamakla tereddütte kaldım. Neyse ya boşver. Verdivenlerden indikten sonra sıra tek iş ennemden izin almaktı. Zor bela izin alsamda.11.30 katiyen gecmicektim. Dışarı çıktın Denizi beklemeye dirdum kulağımda kulaklık müzik dinliyordum. Deniz geldiğini görmedim ve sadece ıslık sesi duyar gibi oldum ve karşımda bıri belirdi. Ödüm biseyime karıştı derlerya bende öle bir şey oldum. Denizin omzuna indirdim.
"Deniz ne yaptını sanıyosun."
Yanıma yaklaşarak beni belimden kavradı. Kulağıma kadar yaklaştı ve nefesimi boynumda hissediyordum.
" korktun muuu?
Tamam mutiş bir çocuksun ama zeki olsan daha iyidir. "Deniz ben deminden beri ne dedim.Ya git bırak beni Deniz. Komik durumdasın.
"Yatağın ters tafından mı kalktın güzelim" dedi biraz sinirli sinirli
Ona bakarak el salladım hadi gidelim dercesine. Elini sinirli bir şekilde arabaya vurarak bindi..
"Bu neydi şimdi Deniz. Mükkemmel ileleyen aşk duraksıyo mu . Hemde saçma sapan bir neden yüzünden."
"Melek nasıl konuşuyorsun. Sana hiç bir şey demicem tamam mı. Sadece gidene kasar susalım biraz lütfen sevgilim. Yoksa sonu bitmeye gidiyo bunun. Ben seni kaybetmek istemiyorum. Analdın mı beni. Of ya melek beni zorluyorsun. Bir konuştum mu susmucam . "

" Konussana neler soyliceksin. Merak ediyorum."

Arabayı bir anda sağa çekerek duraksadı ellerini direksiyona koyarak başını yasladı. Düşündü. Düşündü.
'Deniz iyimisin."

"Değilim Melek."

"Bak Melek illa benden bunları duymak istiyosun. Beni zorluyosun. Şuan tek isteyim dudaklarına asılmak. Ama yapmam. Senin yanında bu kelimeyi bile dedikten sonra yanakların hali. Gözlerini benim üzerimden yere devirmen. Senin utandığını hissedebiliyorum. Görürüyorum bunları. Bensen başkasının sana dokunması beni deli ediyo. Bara götürmek bile beni tedirgin ediyo. Ama seni Kıvancın barına götürücem. Tamam mı."

Olur derceaine kafa salladım. Onun yüzüne bakamıyordum. Bu durumu anlamış olmalıki gülümsedi. Bende bu gülmeye karşın bacağına indirdim. Bu sefer kahka attı.

Varana dek bir kelime etmedim. Benimle koşmaya çalıştı ama ben yüz vermedim. Oh olsun ona. Ama sonradan ümidi kesip müziği son ses açtı.

Oh be nihayet geldik. Ben böyle hayal etmemiştim. Mırıldandım beni duymuş olamalı ki.

'Senin hayalin bir erkek sana bakıcaktı. Bende adama dalacaktım. Öylemi.''

"Kiskançlık diz boyu. Deniz konuşma lütfen. Konuştukça batıyosun. "
Lafıma karşılık sadece yantarafa bakarak gülümsedi. Elimi tuttu. Ben çekmek isredim ama benim elimi çok sıkıca tutup kavradı. Yere bakmam için bana işaret yaptı. Bense sadece omuz silktim. Bana kızmış olmalı ku gözlerini kıstı. Analdım bunu. İçerdeydik. En tenha köşeye döndük. Beni oraya sürüklemeye başladı. Beni yanına oturtup koltuğuna aldı. Bense hala tavrımı koyup ona sırtımı döndüm. Bana bakarak

'Benimle barışman için ne yapabilirim. Ben daha fazla seninle küs kalmaya dayanamıyorum."

"Ben eski Denizi istiyorum. Bana bir viski getirirsen barışırım." Deniz gözlerini sert bir şekilde bana baktı. Olmaz diye bir ses çıkarırcasına bana baktı.

"O zaman benimle dans ettt.

"Bak onu yaparım.

Elinden turup onu piste sürükledim Delicesine müziğe ayak uydurmaya çalışıyorum.Bir kaba ses"Pirensesi biraz alabilirmiyim" dedi.
Aha adamın bittiğinin resmidir.

"Hayır vermiyorum o benim. Sen gel bunu all. Dıkşın pat küt. İçimden Deniz vururken sen insan değilsin dedim. Elimi sıkıca tutup beni arabaya sürükledi. Arabaya atar atmaz kendise binip son gazla eve vardık. Konuşmak istemiyorum gözleri vardı sanki.
'Konuşmucak mısın"

"Hayır"

'Al iste kabak yine bize patladı.

Çantamıalıp arabadan alıp çıktım. Arkamdan geldiği sesini duydum. Içeri girip telefonuma gelen mesaja baktım. Defalarca Deniz bana dışarı çık diye mesaj atıyodu. Bende dayanamayıp kapıyı açtım.

"Senin derdin ne Melek. Beni deli etmek hoşuna mı gidiyo.
Sadece bakıp cık cık yaptım. Gözümden bir damla yaş aktı. Damlara ardı ardına kesilmeden akacak hissettim. Benim suçummuş sanki bunların olması. Daha dayanamazdım kapıyı kapattım.

"Lanet olsun melek. Benimle neden konuşmuyosun off. Ama okulda pazartesi illaki konuşucaksın. Hocalar tebrik etmeye çağırcaklar illaki. "
Arabanın tekerine vurduğunu duyabildim.

"Ben senle konuşmicam ama. "

"Bekleyelim ve görelim."

Ağlaya ağlaya ayakkabılarımı alıpnodama çıktım. Üstü değiştirmwk aklımdan bile geçmedi kendimi yatağa attım. Çünkü sadece bunu istiyordum...

Ben yaşıyor muyum? (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin