Capitolul I

253 18 4
                                    

Bună am hotărât sa încep o carte deoarece aveam atâtea idei despre o povestire și după o prietena mi-a spus de o aplicație în care poți scrie și citi gratis cărți și ma gândeam, ce loc mai bun în care sa îmi etalez povestirea mea. Mai ales ca aici are cine sa o vadă. Sa știți ca aceasta povestire este bazata pe o fapta reala care încă se întâmplă.

Ben înca se uita la mine cu o privire ucigătoare de parca eram cel mai urat animal din tot universul. Privirea lui fixa spre mine îmi tăia răsuflarea. Nu știam ce sa mai fac. Aștepta sa-i răspund întrebării care încă ma macină pe interior. Mai bine nu ii povesteam de Louis și de Nicole. Am fost o idioata ca am adus vorba de ei. De ce nu puteam tace din gura. Acum dacă nu-i răspund lui Ben ma poate părăsii și dacă ar face-o as fi cea mai trista femeie din lume. As ajunge în cartea recordurilor pentru cea mai mare cantitate de lacrimi produsa de om.

-Tu ai face-o pentru mine Kara? Ma întreabă Ben cred ca pentru ultima data.
Vreau sa-i spun adevarul, iar adevărul e ca nu. Nu as face asta pentru el. Nu vreau să-mi stric viata pentru el pentru ca dacă as face-o m-ar putea părăsi la un moment dat sau s-ar fi simțit vinovat. Oare să-i spun adevarul lui Ben. Nu știu ce sa fac. Ma simt oribil pentru ca el ar face-o pentru mine. Ar renunță la facultate pentru mine.

-Dar tu? Tu ai face-o pentru mine? Ma rostesc la el dintr-o data rămânând surprins.
-Normal Kara! Dar se pare ca tu ai dubi, deci mai bine o lăsăm balta.
Când am auzit îmi venea sa leșin. Ben vrea sa ne despărțit. Nu vreau să-l pierd. El chiar nu știe cat de mult îl iubesc.

CU O LUNA IN URMA...

Ma uitam al naibii de atenta la Louis și ma gândeam cum poate fi omul asta atât de frumos.
Stăteam cu Ariana în pauza de prânz și observ ca vine spre noi împreună cu Trevor.Louis o ia pe după cap pe Ariana și acesta fapta a lui ma face sa ma simt și mai ieftina decât sunt deja. Ariana reacționează cu niște zâmbete și după o secunda realizează ce se întâmplă și îl da la o parte pe Louis. Acesta zâmbește și pleacă iar eu ma uit după el iar acesta se uita la Ariana. Se suna de intrare iar Ariana ma ia de mana și mergem, iar eu ii ofer cel mai fals zâmbet.
Când ajung în clasa o las pe Ariana de mana iar aceasta se duce la banca ei și atunci îl observ pe Louis vorbind cu Ariana despre anumite lucruri asa ca ma hotărăsc sa ma duc sa-i întreb despre ce vorbesc. Când ajung lângă aceștia ei se opresc din vorbit iar eu sparg tăcerea.

-Despre ce vorbiti?
-Treaba nostra! spune Louis făcându-i cu ochiul Arianei și după se întoarce iar eu ma duc la loc.

Toată ora de franceza ma uit la Louis care mai da din cap din când în când făcându-mă sa ma simt cu un pic mai bine.

În fiecare pauza ma uit la el cum da peste cur la mai mult fete din curtea scolii și pana la urma ajunge și la noi și ne saluta. Eram cu Ariana și cu Laura iar Louis se duce în spatele nostru și ii plesnește una Laurei iar acesta doar scoate cate un mic țipat și în rest nu face nimic. Eu cu Ariana ne uitam ciudat la ea iar ea încontinua sa nu faca nimic iar Louis ii mai plesnește una. Ca să-mi ascund gelozia care da sa iasă afara încep sa rad odată cu Ariana. Rasul mea e atât de fals încât nici eu nu m-as crede ca rad. Ma întorc cu spatele și ma lovesc de un corp solid mai înalt decat mine cu un par creț superb.

-Fi mai atent! Ii spun eu acestuia iar acesta pleacă.

Ma duc cu lacrimi în ochi printre rândurile claselor care așteaptă sa intre în școală. Trebuie sa uit de omul asta. Sunt îndrăgostită de el de 3 ani deja și nu mai pot suport sa plâng. Asta deja a devenit un hobi. Ma uit prin jur iar în fata ochilor mei apare acel băiat cu par creț și încep sa ma gândesc la o soluție de uitare...

Nimeni nu ma iubeste?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum