Fetele sunt la mine în camera și le povestesc tot ce s-a întâmplat. Cum am reușit ca în doua ore sa distrug totul și sa și vin înapoi. Când am terminat povestea toate si-au făcut cruce.
-Cum Dumnezeu ai reușit sa faci asta? Ma întreabă Laura.-Puteai fi fericita,dar tu ai ales sa spui adevărul și sa fi idioata
-Hei! Lăsați-o în pace. A suferit destul doar uitându-se în oglinda. Spune Shannon iar eu îmi întorc fata confuza spre ea.-E adevărat! Doar uitându-te în oglinda ar trebui sa suferi
-Gata încetați! Cred ca să vă chem aici nu a fost cea mai buna idee. Spun eu mișcându-mi buza
-Mie îmi zici. Spune Ariana pufaind iar toate își dau ochii peste cap.Au trecut câteva minute iar fetele au hotărât sa plece. Ori cum trebuie sa stau puțin singura. Dar sta! Mi-am adus aminte de Louis și Nicole.
Când toate ies Laura este ultima iar eu o trag spre mine pentru a vorbii cu ea.
-Ce este? Spune Laura umpic furioasa.
-Am văzut Facebookul lui Louis aseară și spune ca sa mutat cu Nicole în L.A.
-Mersi ca ma faci sa ma simt mai bine Kara! Spune ea sarcastica.
-Vreau sa mergem pana acolo. Spun eu cu un zâmbet pe fata
-De ce? Vrei sa te îndrăgostești iarăși de el? Kara nu va merge,el nu te place.
-Și mersi ca mi-ai zdrobit visele. Dar nu de asta. Vreau sa mergem sa vedem ce fac. Și poate îl convinge sa vina înapoi.
-De ce vrei sa vina înapoi? Spune ea curioasa
-Pentru tine cap de pluta! Spun către ea și începem sa radem amândouă.***
Oficial sunt nebuna cu călătoritul în ultima vreme.
Ne-am pregătit bagajele pentru a pleca. Le-am anunțat și pe Laura și Shannon pentru ce vrem sa facem iar ele au spus ca suntem nebune. Nu ne-au încurajat dar mie mi se pare un gest foarte frumos în a te gândi la o persoana și sa ii faci o vizita. Chiar dacă nu mai țin la Louis în acel fel, tot este o persoana importanta din viata mea. Și și eu din a lui, sper...Am ajuns repede la aeroport,. În ultimul timp petrec mult timp în aeroport.
-Nu pot sa cred ce facem. Spune Laura uimita.
-Da nici eu. Spun eu și îmi pun capul pe umărul ei căzând într-un somn adânc.***
Am ajuns îmi striga o femeie în ureche, venindu-mi sa o înjur dar nu o s-o fac pentru ca nu am chef de alte probleme.
Am coborât împreună cu Laura lundu-mi bagajele și plecând spre un taxi mergând direct spre casa lor. Nu pot sa cred ca ei la 20 de ani au plecat și s-au mutat împreună stricându-si asa viitor. Mai ales Louis. Dar poate îl vom face sa se răspândească. Nu ma înțelegeți greșit. Nu vreau sa ii fac rău lui Nicole dar Louis este prietenul meu și vreau sa-i fie bine. În plus nu au pe nimeni aici și am vrut sa le facem o vizita ca intre prieteni.I-am dat adresa șoferului pe care am luat-o de pe pagina de Facebook și am ajuns foarte repede. Erau aproape de aeroport.
Când șoferul pleacă noi ne indreptam spre casa. Era mica dar foarte frumosa. Era alba cu un balcon și avea o curte cu flori.Am bătut la ușă și în câteva secunde în fata noastră apare Louis. Are o fata foarte surprinsa la vederea noastră.
-Ce faceți aici? Ne întreabă el și ne ia în brate.-Sa întâmplat ceva?
-Nu,doar ca am văzut ca te-ai mutat cu Nicole aici și ne-am gândit sa venim.
-Și ați cheltuit atâția bani dacă sa veniți sa ma vedeți? Spune el surprins
-Da! Pana la urma ești prietenul nostru. Spune Laura iar eu ma uit la ea cu o fata ciudata.-Intrați! spune el și ne face loc iar Laura intra prima
-Unde e Nicole? Întreabă Laura. Louis rămână trist și spune
-Fetelor mi-am dat seama ca am făcut o mare greșeală. Am plecat de la facultate doar pentru ea și aseară am avut o cearta oribila. Spune el iar eu ma uit la el cu tristețe.
-Ne pare rău. Spunem noi și îl luam în brate.
-Și cred ca după atâta drum va este somn. Am o camera de oaspeți cu un pat. Dacă vreți puteți dormi umpic.Louis ne conduce spre camera acea. Era o camera frumoasa cu un pat de doua persoana, negru și o măsuță neagra și un parchet cu imprimeu de lemn alb. Era foarte frumos. Ne-am pus amândouă pe pat iar Louis a închis ușa iar eu cad într-un somn adânc.
Ben's POV
Aseară am văzut căcatul ala de bilet de la Kara. A plecat. Ma ascultata și acum a plecat. Ce idioți am fost. De ce am reacționat asa. Nici nu prea mi-ar fi pasat ce ar fi făcut. "Foate frumos din partea ta cap de pluta", îmi spune constinta mea.
Am zburat aseară înapoi la Londra și astăzi ma duc la ea sa ii spun ca îmi pare rău.
Ma îndrept spre camera ei și când ajung în fata ușii bat de doua ori și aud un" intra". Shannon era acolo în fata dulapului și îsi alegea niște haine.
-Ce faci? O intreb eu doar de politețe pentru ca nu îmi pasa.- Unde-i Kara.
-Kara a plecat la L.A. ieri la Louis. De ce? La auzul cuvintelor ei plec nervos din camera și ma îndrept spre aeroport. Ce curva. O refuza cineva și imediat trebuie sa plece la altul. Ii arat eu acum...Sper ca va plăcut. Citiți încontinuare.Multumesc
CITEȘTI
Nimeni nu ma iubeste?
FanficKara Dobrev este o fata de 20 de ani care sta la facultate din Londra.În aceiasi facultate se afla oamenii care ii fac rău și care ii fac bine. Louis este una dintre acele persoane din viata ei care ii fac și rău și bine. După ce aceasta își da sea...