De dimineață ma trezesc foarte bine dispusa. Ma bucur ca am vorbit cu Louis și acum probabil o să-l uit mult mai ușor. Cel puțin asa cred eu.
Merg jos în bucătărie unde o vad pe Shannon pregătind micul de jun pentru amândouă. A făcut o omleta delicioasa cu șuncă și ceva legume lângă. După ce am mâncat tot ne-am dus în camera și ne-am îmbrăcat amândouă. Bineînțeles ca înainte sa ne îmbrăcăm ne-am certat 10 minute pentru cine intra la baie prima. Din păcate iarăși ea a câștigat iar eu iarăși trebuie sa aștept un car de ani pana iese. Ea intra și zâmbește victorioasa iar eu ma așez pe marginea patului gândindu-mă la tot cea ce se petrece. Îl plac pe Louis de mult timp dar nu știu cum sa uit. Cum as putea eu sa uit acum. El nu ma va privi niciodată în felul acela asa ca este momentul sa trec mai departe dar întrebarea este CUM?
Sunt trezita din gândurile mele de bâzâit telefonului lui Shannon iar eu fără nici un moment de pauza îl iau în mana dar drace are parola.-Shannon care este parola telefonului? Tip eu ca o descreierata și cred ca am trezit toți oamenii pe o raza de un kilometru.
-5264! Striga ea parca și mai tare ca mine.
Totuși nu înțeleg de ce am urlat asa, pentru ca e doar o ușă de lemn distanta intre noi. Încerc sa nu ma gândesc la asta și formez parola după care apăs pe notificarea pe care Shannon a primit-o.
Vad ca este de pe Facebook iar sus scrie "Ben Williams tocmai a postat o fotografie ". Ma uit la fotografie și vad ca este un băiat foarte dragut. Ma uit la restul pozelor lui și vad ca are poze cu foarte multe fete. A deci și acest băiat este luat. "Toată lumea este luat în lumea asta" ma gândesc eu.
Închid telefonul iar Shannon iese din baie iar eu îmi iau lucrurile și intru și eu. Îmi fac rutina zilnica ma îmbrac și aplic un machiaj simplu după care ies din baie iar Shannon îmi spune-Mergem la Mall astăzi te rog! Spune ea iar eu aprob, ne luam lucrurile și plecam din casa, o încuiem și ne urcam în mașină cu destinația Mall.
...
Restul weekendului a trecut foarte repede iar acum este luni iar eu cu Shannon suntem în drum spre facultate. Ne dam jos din mașină și eu imediat îl observ pe acel băiat pe care l-am văzut sâmbătă pe Facebookul lui Shannon. Acesta stătea cu o fata blonda iar lângă ei era Naomi care îmi face semn sa vin către ei.
-Kara eu plec am ora de istorie și nu vreau sa întârzii! Ma anunță Shannon după care pleacă iar eu ma duc spre Naomi.-Ce faceți? Ii salut eu iar Naomi ma ia în brate la fel ai fata acea blonda pe care nu prea o cunosc dar am mai văzut-o prin curtea scolii și nu în ultimul rand ma ia în brate și acel băiat creț făcându-mă sa îmi apară fluturași în stomac. Cred ca încep sa îl plac chiar dacă habar n-am cum îl cheamă.
-O scuze am uitat sa te prezint Kara. Spune Naomi umpic stresata iar eu îmi dau ochii peste cap.-Kara ea este Taylor verișoara mea iar el este Ben.
-Incantata de cunoștință le spun eu.
I-am mai văzut prin curte dar nu i-am remarcat niciodată. Nu știu de ce dintr-o data am pus ochii pe Ben. Cred ca îmi place. Poate el ma poate ajuta sa uit de Louis. Ar fi chiar foarte bine. Ma gândesc eu.
-Eu merg spre clasa de biologie. Spune Ben iar el pleacă făcându-ne cu mana lafel și noi lui după care pleacă și Taylor.
-Ben este dragut! Recunosc eu dintr-o data către Naomi iar aceasta face o fata foarte ciudata către mine iar eu zâmbesc.
-Vrei să-ți fac lipeala? Ma întreabă ea dând din sprâncene iar eu rămân dezgustata dar în gândul meu ma gândesc ca ar fi super.
-Nu mulțumesc. Ii spun eu plecând lăsând-o cu ochii în soare.
Ma îndrept spre clasa mea iar când intru îl vad pe Louis sărutându-se cu o fata. Ma uit la ei dar cred ca am acel sentiment de.... de nepăsare? Chiar nu îmi pasa sau mi se pare mie? Da! Cred ca nu îmi pasa. Totuși ma duc către ei și ii întreb.
-Voi doi sunteți împreună? Ii iau eu direct iar Louis se oprește și îmi spune
-Îmi pare rău Kara dar...
-Nu trebuie sa spui ca îți para rău. Am trecut peste. Le spun eu după care plec și ma așez în banca. Incep sa recapitulez tot cea ce se întâmplă. Mie începe sa nu mai îmi placa de Louis iar acum doua zile el era cu o fata iar acum zice ca e împreună cu alta fata. Și cred ca începe să-mi placa de Ben. Dar dacă el nu ma place. Oricum nu am avut timp sa dezvolt sentimente pentru el. Atunci intra profesorul în clasa iar eu nu sunt deloc atenta toată ora. Este o situație foarte încurcată aici. Pe care eu trebuie sa o descurc cumva.Mulțumesc mult ca citiți dar vreau și like-uri sa vad dacă va place și niște comentarii ar fi grozav. Și va rog sa citiți cartea prietenei mele numita "Vecinul de alături" by Naomiiliuta și cartea "Frumusețe Naturala" by Ioanabiancapauleanca. Mulțumesc mult. Cartea lui ioana cred ca o sa va ajute mult. Pe mine ma ajutat.
CITEȘTI
Nimeni nu ma iubeste?
FanfictionKara Dobrev este o fata de 20 de ani care sta la facultate din Londra.În aceiasi facultate se afla oamenii care ii fac rău și care ii fac bine. Louis este una dintre acele persoane din viata ei care ii fac și rău și bine. După ce aceasta își da sea...