Capitolul IV

79 11 0
                                    

Ignorați greselile... Va

Nu îmi vine sa cred ce vad. Jake este un prieten de la școală foarte bun pe care și pe el îl știu de când eram mici iar acum vad ca (,) conform acestor mesaje el și Laura sunt înpreuna. Nu îmi vine sa cred ca ei doi sunt împreună, adică de ce nu a vrut sa ne spună.
Laura are lacrimi în ochi iar Shannon se uita foarte atent la mine și aștepta reacția mea de răspuns contra situatiei.
-Lăsa-i telefonul! Spune Ariana cu o voce foarte dura.
Ma ridic de pe podea și ma duc spre baie unde ma încui acolo cu telefonul Laurei. Nu este deloc corect. Adică eu mereu iar spus despre mine tot și bune și rele iar ea ascunde ceva atât de important care nu are de a face cu noi.

Aud ciocaniturile puternice în ușa dar le ignor și încep sa citesc cu voce tare pentru a auzi și ele :

-"Laura sa ști ca am vrut sa te întreb asta de foarte multe ori dar n-am avut când. Sa ști ca te plac și ca vreau sa fim împreună". "Mi-ar plăcea pentru ca și eu te plac". "Sa nu le spui fetelor mai ales Karei".
Când îmi citesc numele rămân fără glas și aud acum plansul și mai aprins al Laurei. Și-o merita pentru ca și eu stau aici și plâng pentru ca mi-a ascuns asta și mai presus de toate Jake nu a vrut sa aflu și acum îmi dau seama ca din cauza lui nu a vrut Laura sa spună nimic.
Îmi fac curaj și citesc din nou :

-"De ce?". "Pentru ca este bagacioasa", și la final accentuez acest cuvânt care se pare ca în mintea lui Jake ma definește.
-Kara mergi prea departe! Las-o în pace! Spune Shannon din spatele ușii.
-Nu ma interesează. Și eu plâng aici ca apucat din cauza ca ăștia doi nu au vrut sa spună nimic. Mai ales mie! Urlu eu pe el iar toate rămân mute și nu se mai aude nimic.

Ma ridic de pe covorașul din baie și îmi fac curajul sa descui ușa. Fetele erau în fata mea cu lacrimi în ochi însoară de Shannon care părea indiferenta. Ii îmanez telefonul Laurei care îmi mulțumește timid. O iau în brate iar acesta răspunde la îmbrățișare. Îmi iau repede telefonul de pe patul meu și ii trimit repede mesaj lui Jake.

-Sunt gata sa se despartă de mine. O sa pun telefonul chiar lângă mine ca sa vad când primesc mesajul de despărțire. Spune Laura cu lacrimi în ochi care ies rapid una după alta
-Nu va fi nici un mesaj de despărțire. Ii spun eu și încep sa tastez...

CONVORBIRE PRIN MESAJE...

-Bună Jake!
-Bună Kara! Ce faci?
-Nu prea bine...
-De ce? Ce sa întâmplat?
-Sa întâmplat ca am aflat...
-Ce ai aflat?
-Micul tău secret cu Laura! De ce nu ai vrut să-mi spui?
-Îmi pare rău! Ma poți ierta și sa fim din nou prieteni cu toții.

Când primesc acest mesaj îl arat repede Laurei iar acesta începe sa urle ca descreierați de fericire și începe sa mimeze din cap un DA iar eu ii scriu un mesaj cu DA.

Acum ca sa rezolvat încă o treaba și încă o minciuna a ieșit la iveala oare ce o sa mai descoperim pe parcurs. Sa vedem ce ne aduce viitorul plin de fericire și suferință...

Sper sa va placa a trecut și capitolul IV și vreau sa va spun ca urmează niște lucruri șocante mai ales după capitolul X deci mai bine ați citi va . Pa! Ne vedem la capitolul următor. Și sa ignorați greselile

Nimeni nu ma iubeste?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum