Știți ca la începutul cărții v-am spus ca acesta carte este bazata pe realitate. Vreau sa va anunț, în caz ca va interesează, ca deja de vreo 2-3 capitole ne abatem de realitate. Deci sa ști ca de aici încetez eu. V-am spus ca sa va pun la curent ;-).
În fata mea se afla acea fata. Nu pot distinge de loc cine este. Se aproprie de mine și ma ia în brate. Nu ii răspund pentru ca nu știu cine este dar se întoarce și îsi da acea eșarfă jos. Îmi pun mana la gura de uimire.
-Nu pot sa cred ca ai venit! Ii soun Laurei care acum sta în fata mea și observ ca are lacrimi în ochi pe care i le indepartez cu palma.
-Am venit sa va vad. Ați fost minunate. Îmi spune ea. Am fost despărțite doar o luna dar și asta a fost mult pentru mine.
Restul serii a rămas cu noi pentru a se distra. Ne-a anunțat ca pleacă după acesta seara asa ca am vrut sa fie speciala pentru ea. Au văzut-o toți colegii ei de care se pare ca ia fost atât de dor. Și mie mi-ar fi fost un locul ei. Sa plec asa de departe dintr-o data pentru ca asa vor părinții și sa las tot ce avea aici. Nu mi se pare corect. Dar asta a fost. A plecat,a trecut și s-a întors din nou. Urmează sa plece și după iară va trecere. Ne vom revedea în vacanta de vara. Sunt sigura de asta.
După un joc pune de adevăr și provocare am hotărât sa spargem petrecerea. Am ajutat-o pe Laura sa își mai adune câteva lucruri de prin camera pe care le uitase și după toată lumea s-a pus la culcare.
Nu puteam dormi... Ma gândeam la ce s-a întâmplat în ultimele luni. Nu este un timp foarte lung dar s-au întâmplat multe. Foarte multe. Credeam ca am găsit persoana potrivita când defapt nu era asa. După 3 ani de suferita credeam ca am găsit și eu fericirea. Dar nu era asa. Nu am găsit nimic. Am uitat de cineva și am fost nevoita sa ma îndrăgostesc de altcineva care parca m-a rănit mai mult.
Dar acum chestiile astea nu mai contează pentru mine. A trecut.Ma îndrept spre balconul mic al camerei mele și a lui Shannon. Sunt chiar norocoasa dacă stau sa ma gândesc mai bine. Am prieteni care ma susțin. Ma gândesc la spusele lui Ariana de acum o luna și ceva...
"Este încă tânără"
Are dreptate. Persoana potrivita va apărea când este timpul. Și în plus... Nu o sa mor virgina. Sper....Încerc sa nu ma gândesc la asta asa ca îmi iau telefonul din buzunar și o sun pe Ariana.
Eu:Vino imediat aici! Și ii închid.
O trezesc pe Shannon și o rog sa o apeleze pe Laura. Acesta pare nedumerita dar totuși o face. Îl sun pe Ben, Taylor,Mila,Naomi, Jake și nu în ultimul Louis.
Ne adunam toți pe terasa în câteva minute. Ben și Louis sunt la bustul gol și foarte somnoroși cea ce ii face foarte sexy. Încerc sa nu ma opresc prea mult și încep sa le spun motivul pentru care i-am chemat
-Motivul pentru care v-am chemat nu este foarte bun pentru a va pune sa va treziți la ora asta. Dar am simți nevoia sa va spun asta. Sa ști ca eu... Eu va iubesc pe toți și nu știu de ce a trebuit sa o spun acum. Am avut pur și simplu acest gând.
-Ooo! Și noi te iubim Kara. Spune Naomi și se aproprie pentru o îmbrățișare foarte strânsa.
Se aproprie și Louis de mine după Ariana, Laura, Mila și tot asa.
Ben este ultimul care ma ia cel mai stras.-După cum vedeți am așez niște paturi aici iar asta este o noapte chiar calda asa ca m-am gândit ca de ce sa nu dormim aici toți.
Se uita unii la alții și după la mine de parca as fi nebuna. După toți încep sa urle ca nebunii și se pun pe plapuma și pernele de pe jos. M-am așez intre Louis și Naomi. Îmi pun capul pe umărul lui și ador încet uitându-mă la Naomi. Cum parul ei blond se întinde pe perna ei. Este foarte frumoasa. Ma uit asa și la Ariana și Laura. Amândouă foarte frumoase. Sa nu mai zic de Mila Și Taylor. Sunt norocoasa ca am asa oamenii lângă mine ai pe lângă ca sunt și frumoșii sunt atât de buni cu mine. Și acum dacă stau sa ma gândesc de ce sa îmi trebuiască mie un prieten când am asa un grup de prieteni lângă mine. Nu ai putea să-ți doreați mai mult. Nu pot sa cred ca pana acum am gândit în felul asta "Nimeni nu ma iubeste ". Am fost o idioata. Acum îmi dau seama că-ți oameni ma iubesc pe mine și invers.SFARSIT...
Îmi pare rău că (,) este asa scurta dar m-am gândit serios sa încep una care o sa die mult mai lunga și cu capitole mai lungi și mai bune. Am vrut sa o termin neapărat. Îmi pare rău dar o sa încep alta carte.
Mulțumesc foarte mult pentru tot. Va pup și ne vedem la următoarea carte
CITEȘTI
Nimeni nu ma iubeste?
FanfictionKara Dobrev este o fata de 20 de ani care sta la facultate din Londra.În aceiasi facultate se afla oamenii care ii fac rău și care ii fac bine. Louis este una dintre acele persoane din viata ei care ii fac și rău și bine. După ce aceasta își da sea...