Kara's POV
-Rochia asta este superba! Spune Naomi entuziasmata spre mine ținând în mana o rochie neagra simpla.
-Sigur! Poți sa o iei. Ii spun eu nepăsătoare pentru ca eu ma uitam la alta rochie.
-Pentru ce? Îmi trebuie o ocazie nu pot sa o iau asa. Spune ea și o pune la locul de unde a luat-o.Îmi vibrează telefonul și dintr-o mișcare îl scot din buzunarul blugilor mei apăsând pe butonul verde.
Persoana care îmi vorbește pare a fi Louis care mi-a spus ca în seara asta este o petrecere. Închid telefonul și o iau în brate pe Naomi foarte fericita iar fata ei este foarte confuza.
-Ai o ocazie sa porți rochia. Louis m-a anunțat de o petrecere în seara asta la frăție. Trebuie sa mergem iar tu trebuie sa mergi în rochia asta.
Naomi zâmbește spre mine după ne îndreptăm spre casa de marcat pentru a plăti rochia.
Ne-am dus spre mașina mea din parcare pentru a pleca la facultate.Am ajuns repede în parcarea facultății, ne-am dat jos din mașină și am mers fiecare la camerele noastre după un foarte lung "adio".
M-am dus în camera iar acolo era Shannon cu Ariana care nu știu ce făceau iar eu nu le-am dat prea multa importanta zicându-le:
-Astăzi este o petrecere la frăție. Veniți? Le spun eu iar ele se uita una la alta
-Normal. Spun ele deodată iar eu zâmbesc.
Îmi iau câteva haine pe care le luasem de la Mall și ma duc la baie pentru a face un dus și a ma pregătii. Nu am mai fost la o petrecere de când directoarea ne-a stricat-o pe ultima cu anunțul ei pe care l-a făcut în privința la copii care au plecat acum nu știu cat timp printre care era și Nicole,fosta iubita a lui Louis.Am făcut dusul iar acum ma spăl pe dinți, îmbrac hainele mele noi de la Zara, magazinul meu preferat,și îmi fac un machiaj simplu. Când ma deschid ușa Ariana nu mai era iar Shannon era pregătită. Ma încalț cu niște Ghete negre și ieșim amândouă din camera, iar în urma nostra o încuiem.
Am ajuns cu mașina lui Shannon la petrecere care după părerea mea este mai frumoasa ca și a mea. Când am intrat i-am văzut pe toți cunoscuți în sufrageria casei asa ca ne-am îndreptat spre ei. Toți se jucau adevăr și provocare asa ca ne-am alăturat și noi lor. Ma așez intre Shannon și Louis iar jocul începe. Trevor trebuie sa ii pun o provocare Arianei iar când acesta începe sa vorbească este întrerupt de o liniște (știu cum suna "este întrerupt de o liniște" practic este imposibil dar știți voi ce am vrut sa spun :-))). Nimeni nu mai zice nimic și toți ne gândeam ce se întâmplă. Ușa de la intrare se trântește dar nu vedem din cauza mulțimii de copii beti sau drogați din camera care se plimbau prin fata noastră. Dintr-o data Louis se ridica iar toți se dau la o parte. Ma uit confuza la el și și eu ma ridic. În fata nostra apare Nicole care era îmbrăcată într-o rochie mulata roșie "asortata" cu o pereche de platforme negre. Lângă ea era un băiat blond puțin mai înalt ca ea care ii ținea haina de blana ca de bătrâna. Arata de parca era servitorul ei.
-Vad ca ai trecut ușor peste mine! Spune Nicole către Louis foarte serioasa
-Nu am chef sa vorbesc despre asta acum! spune el hotărât.-Nu contează. Poți sa faci ori ce vrei ca le mine nu ma dore de loc. Nu știu ce am avut în cap sa dau atâția bani sa ma mut cu tine în L.A. și mai important nu știu ce ai avut tu în cap sa vi pana aici și să-mi soui asta.
- Nu îmi pasa ce spui pentru ca și eu am găsit pe cineva. Spune Nicole și îl ia pe acel băiat de guler și îl sărută. Toată lumea se uita la ea foarte șocați și ciudat în același timp iar Louis își da ochii peste cap iar Naomi se prefăcea ca vomita
-Ai terminat? Ii spune Louis lui Nicole iar acesta pleca cu el de mana.Louis ii privește dezgustat iar după spune:
-Tot curva o sa rămână! Îl aude cam toată lumea din sala iar Nicole se întoarce spre el la fel și acel băiat blond care se năpusteste asupra lui Louis.
Sec, fără inspirație,aiurea și deloc gândit. Știu ca asta este părerea voastră dar o sa continui cartea pana la urma. Va rog sa lăsați comentarii și sa dați voturi ca nu va doare mana,:-))
CITEȘTI
Nimeni nu ma iubeste?
FanfictionKara Dobrev este o fata de 20 de ani care sta la facultate din Londra.În aceiasi facultate se afla oamenii care ii fac rău și care ii fac bine. Louis este una dintre acele persoane din viata ei care ii fac și rău și bine. După ce aceasta își da sea...