Capitolul VI

53 9 0
                                    

Deja capitolul 6
Sper sa va placa și ignorați greselile. Mai e umpic...

După dezastrul de ieri cu fata acea, Denisa, ma îndrept spre atelier unde se afla Ariana, Alex și Louis pentru a face proiectul și când intru îl vad pe Louis aproape calare peste Ariana. Ma abțin în a face orice prostie și ma așez pe primul scaun pe care îl vad și pun pe masa niște materiale pe care le luasem ieri. Începem repede sa ne apucam de treaba fără vorba și într-o ora suntem gata cam cu tot. Mai avem doar să-l predam luni și terminam cu tot stresul asta cu proiectul.

Ies de acolo iar Ariana vine după mine și începe sa spună:
-Ești supărată pe mine? Ma întreabă ea cu(,) calm
-Nu. Serios vorbesc. Acum scuză-mă sunt ocupata trebuie sa ajung acasă. Am ceva de facut. Ii spun eu iar ea aproba și pleacă spre camera ei.

Intru în camera și o vad pe Shannon cum sta pe pat din nou cu fata în laptop toată ziua.

-Ce faci îmi spune ea foarte vesela.
-Bine. Auzi weekendul asta nu o sa stau aici. O sa merg acasă. Dacă vrei poți sa vi cu mine.
-Sigur. Vreau sa vin. Spune vesela și începe să-și bage repede niște haine într-o geanta mare.

Ne punem amândouă niște machiaje în genți,periutele de dinți, și alte lucruri intime și folositoare. Ne luam geanta și cheile,portofelul și ceva cărți pentru luni și ieșim afara din camera după care o încuiem.

Mergem pe scării și ajungem în parcarea facultății imense unde ne ducem direct spre mașina mea. Ne băgăm lucrurile în portbagaj și ne urcam în mașină. Eu pe locul șoferului iar ea pe locul din dreapta.
Conduc cu grija spre casa mea ajungând după ce traversam câteva străzi. Ne dam jos din mașină și ne luam bagajele după care intram în casa.

-E foarte frumoasa casa Kara! Spune Shannon uimita iar eu încep sa rad. -De ce razi? Continua ea.
-Shannon ai mai fost aici de multe ori.
-Exact! Și o spun de fiecare data asa ca nu strica tradiția.
-Și tradiția spune ca eu sa rad de fiecare data! Spun eu și asaz bagajele pe canapea și după ma arunc pe cealaltă canapea de lângă care este umpic mai mica.
-Nu te simți singura aici? Spune Shannon dintr-o data iar mie îmi cad câteva lacrimi din coltul ochilor. -Scuze nu am vrut sa te fac sa te simți prost dar nu trebuie sa plângi pentru ca familia ta se întoarce.
-Ba nu se întoarce Shannon! Spun eu și încep sa plâng și mai tare amintindu-ne de un telefon pe care lam primit acum ceva timp cu câteva zile după ce au plecat părinții mei.
-Ce sa întâmplat? Sau mutat acolo? Trebuie sa o faci și tu.
-Nu sau mutat acolo și nici eu nu o sa plac. Îti mai aduci aminte perioada acea de câteva zile când nu am venit la facultate.
-Da...
-Am fost plecata la înmormântarea părinților mei de acolo de unde au murit ei. Și și frații mei au murit. Și nu am vrut sa va zic nimic pentru ca nu vroiam mila voastră
-Îmi pare rău. Te putem ajuta cu ce...
-Nu vreau mila voastră ok? Putem sa ne gândim la altceva. Spun dur către Shannon iar aceasta pare supărata pe mine dar aproba spusele mele și luam bagajele ducându-se în camera mea.

Incep sai fac colțarul lui Shannon cat timp ea este la baia și observ ca primesc un mesaj. Mi se luminează fata când vad ca este de la Louis și încep iar sa fiu trista când încep sai scriu tot ce am pe suflet începând sa plang iară. În ultima vreme am început sa plâng cam mult și cred ca am început sa slăbesc de la atâtea lacrimi ce am pierdut.

CONVORBIRE PRIN MESAJE WHATAAP....

-Ce faci Kara?
-Mai vrei sa fim prieteni? Îl întreb eu și îmi dau seama ca m-am cam făcut de ras la cea ce i-am spus lundul asa direct cu întrebarea...
-Ce ți-o venit? Evident ca da.
-Am cam observat cum te duci mereu la acea fata și noi nu prea mai vorbim. Nu ca am fi vorbit noi foarte mult.
-Îmi pare rău. De acea erai tu asa supărată.
-De ce făceai ce făceai cu Ariana sau cu Laura și acum cu fata acea când tu ști ca sunt îndrăgostită de tine. Nu pot sa cred ce i-am spus.
-Îmi pare rău. Îmi scrie el iar eu zâmbesc.
-Mulțumesc. Sper sa rămânem prieteni.
-Prieteni pe viata. îmi scrie ultimul mesaj iar eu închid telefonul și îl arunc pe pat iar atunci intra în camera mea Shannon
-Șamponul tău miroase foarte bine. Spune ea și se uita la mine văzând ca am lacrimi în ochi.
Se uita ciudat la mine și ii arunc telefonul.
Restul serii povestim despre astea și după ce trec vreo 3 ore ne punem la culcare...

Ma bucur mult ca citiți încă(,) cartea. Sper sa va placa.

Nimeni nu ma iubeste?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum