Kara's POV
Ma trezesc într-o camera în care nu am mai dormit pana acum. Era frumosa,și acum îmi amintesc ca este camera de oaspeți a lui Louis.
Ma ridic din pat și ma îndrept leneșă spre ușa pe care o deschid și ies pe hol. Aud niște țipete din camera învecinata și îmi dau seama ca este Nicole care tipa la Louis.
-Nu pot sa cred ca le-ai lăsat sa stea aici. Știu ca îți place de Laura, Louis! Ești un nesimțit.
Termina Nicole de țipat ca o descreierata și iese din camera,și când ma vede pleacă și mai nervoasa pe scări maraind ciudat. Iese și Louis din camera și se uita cu un zâmbet la mine.
-Ce ai? De ce zâmbești? Ii spun eu nervoasa.- Tocmai s-a despărțit de tine.
-Și ce ma bucur. În sfârșit am scăpat de ciudata asta. Nu știu ce am avut în cap sa renunț la facultate pentru asta. Kara! Vreau sa ma întorc cu voi și sa vând casa.
-Te poți întoarce. Stai liniștit. Ii spun eu iar el zâmbește și ma atrage într-o îmbrățișare strânsă.Deschide și Laura ușa camerei iar când auzim ma retrag din bratele lui și îmi întorc fata spre ușa. Se uita la noi preț de câteva secunde,după vine spre noi și mergem împreună în bucătărie pentru a manca micul de jun
Ben's POV
M-am hotărât sa plec și sa ii dau o lecție. Nu pot sa cred ca direct cum am lăsat-o a și plecat la altul. Ori cum m-as fi întors. Acum plec spre L.A. doar pentru ea.
***
Am ajuns în mai multe ore iar acum este seara. Am făcut rost de adresa lui Louis și ma îndrept intre acolo.
Am ajuns în fata casei. Toate luminile erau stinse și nu se auzea nimic. Oare ce-o fi facănd. Sun de mai multe ori la ușă dar nu răspunde nimeni. "Unde sau dus",ma gândesc eu.Kara's POV
Astăzi dimineață am plecat cu Louis și Laura din L.A. iar acum este seara aici în Londra. Oare ce-o face Ben. Sa ma duc în camera lui sa vad. Mai bine nu. Mai bine vine el la mine.
Ma îndrept spre camera mea și a lui Shannon. Era pe pat și dormea asa ca îmi așez cu grija lucrurile și ma pun sa dorm.
***
De dimineață sunt zguduita de Shannon care urla prin camera ca o descreierata sa ma trezesc.
-Sunt treaza gata. Ce ai femeie? Ii spun eu speriata.
-De ce ai venit. Nu trebuia sa vi. Spune ea speriata.
-Și eu ma bucur sa te vad? Altceva?
-Tu nu înțelegi! A venit Ben acum doua zile sa intrebe de tine. I-am spus ca ești la L.A. la Louis și când a auzit s-a supărat și a plecat.
-Ce ai făcut? Spun eu agitata iar acesta își roade unghiile de nervi și și eu la fel.Doamne cine știe pe unde este Ben. Dar nu cred ca este atât de sărit încât sa se duc la L.A.
Doamne sper ca nu a plecat.
Știu este foarte scurt dar nu mai am idei dar sa ști ca o sa vin cu ceva noua poate poimâine și sa știți ca astăzi cred ca o sa mai apară și 5 vedete noi în cealaltă carte a mea. Deci cei care nu ați văzut-o sa va uitați la cartea mea Totul despre orice vedeta. MUTUMESC MULT.
CITEȘTI
Nimeni nu ma iubeste?
FanfictionKara Dobrev este o fata de 20 de ani care sta la facultate din Londra.În aceiasi facultate se afla oamenii care ii fac rău și care ii fac bine. Louis este una dintre acele persoane din viata ei care ii fac și rău și bine. După ce aceasta își da sea...