Capitolul XV

54 5 2
                                    

Sunt stresata din cauză ca Ben a plecat la L.A doar pentru mine. Nu știu ce a avut în cap sa facă asta și sa se ducă acolo. Sunt asa ingrijorata. Sper sa se întoarcă și sa pot sa îl vad din nou.

Ben's POV

Aseară am ajuns la Louis și am stat cred ca o ora în fata porții și nu mi-a răspuns nimeni. După ce trecuse afurisita aia de ora a ajuns acolo Nicole care mi-a deschis poarta dar nu era nimeni în casa. Nici urma de Louis, nici de Laura și cel mai important, nici de Kara. Nicole a zis ca în loc sa ma duc la un hotel scump din L.A. sa petrec noaptea cu ea. I-am zis ca vreau o camera separat iar ea a zis ca pot sa dorm în camera în care a dormit și Kara. Când m-am întins ii puteam simții mirosul plăcut pe care îl avea. Am reușit sa stric totul doar din supărarea mea banala. Ce idioți sunt. Acuma trebuie sa trec prin toate astea ca sa ajung la sfârșitul povestii care sper ca se va termina cat de cat bine.

De dimineață ma trezesc leneș din pat și ma îndrept în bucătărie pentru a lua micul de jun și sa plec odată de aici. Probabil ca o fi plecat sa doarmă altundeva dar nu cred ca au plecat înapoi la Londra asa repede.

Când ajung jos în bucătărie, o vad pe Nicole îmbrăcată într-o pijama formata dintr-un maio strâmt și alb și o pereche de pantaloni gri scurti. Prefer sa nu ma uit la ea prea mult și decid sa o salut și sa ma așez

-Neața! Ii spun eu nepăsător
-Neața! Spune ea și nu se întorcea amestecând în tava încontinuare.
-Tu ști cumva unde sunt Louis,Laura...Kara?
La auzul cuvintelor mele se oprește din amestecat și se întoarce spre mine stergandu-si lacrimile care se formau în coltul ochilor ei.
-Au plecat! Spune și plânge și mai tare. Louis a hotărât sa se întoarcă la facultate dar nu știu de ce. Au venit fetele astea doua după el iar eu nu am mai avut ce face.

Nu pot sa cred ca au plecat! Acum trebuie sa plec din nou spre Londra și dacă ajung acolo și Shannon spune ca a uplecat la L.A. pentru mine o să-mi smulg tot parul din cap.
Am plecat repede din bucătărie spre camera ca sa ma îmbrac și sa plec odată din casa asta. M-am îmbrăcat rapid si mi-am luat lucrurile trântind ușa în urma mea.

Am ajuns la aeroport repede pentru ca nu am mai așteptat un taxi pentru ca Nicole s-a oferit sa ma conducă. Când femeia de la recepție anunță că trebuie să plec spre avion ma întorc spre Nicole iar acesta îmi face cu mana eu oferindu-i un zâmbet doar de politețe. Ma urc în avion și abia aștept sa ajung la Kara odată.

Kara's POV

Astăzi nu am fost atenta de loc la orele de curs. Nu am avut nici un chef de viata. Și profesorii mi-au atras atenția dar nu prea mi-a pasat. Când ajung în camera ma arunc pe pat cu mainile pe fata. Shannon se uita cu ochii mari la mine iar eu decid sa nu o bag în seama. Trag plapuma peste mine și adorm preț de câteva ore bune.

Ben's POV

Drumul a fost mai scurt ca de obicei. Am ajuns repede iar acum este seara. Incerc sa iau primul taxi pe care îl vad de la aeroport pentru a ajunge cat mai repede. Când ajung în fata facultății ma uit în sus și vad ca în camera Karei se vad câteva lumini care palpaiau. Probabil se uita la TV sau ceva. Urc repede scările și ajung cred ca în mai puțin de un minut în fata ușii lui Kara.
Bat de câteva ori iar la a 3 bătaie Kara îmi apare în fata și un zâmbet mare ii apare pe fata și după sare în bratele mele.

Stiuuuuuuu! Omorâti-ma! Este sec și fără pic de inspirație. Spuneți-i dacă mai are rost sa continui cartea pentru ca am nevoi sa vad dacă voi mai vreți. Mi-ar plăcea mult sa îmi lăsați comentarii și voturi căci nu prea am. Mulțumesc mult.

Nimeni nu ma iubeste?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum