Capitolul X

54 6 0
                                    

Sa știți ca acest ca capitol va fi foarte lung. V-am anunțat.

Laura ne-a explicat ieri de ce plângea. Aparent se pare ca îi place de Louis. Din propria experienta o sa spun ca pentru ea va ieșii totul prost pentru ca am trecut prin asta. Săracă de ea. Acum când are și prietena. Nu pot sa cred ca sa ajuns ca Louis (gagicarul facultății) sa aibă o prietena. Ma bucur pentru el dar în același timp ma simt rău pentru Laura. Săracă de ea. O sa fie distrusa.

Jake's POV

Am ieșit cu Ben la un suc "ca intre băieți". Am hotărât sa încep subiectul Kara pentru ca vreau sa o ajut.

-Și... Ce părere ai de Kara?
-Încetați cu subiectul asta! Chiar nu vreau sa spun! Spun el umpic agitat iar asta îmi da de gândit.

După ce am povestit cu Ben despre altceva pentru ca nu vroia sa audă de nici o culoare de Kara am hotărât sa plecam spre facultate. M-am urcat la volanul mașinii mele iar Ben era în spatele meu urcandu-se la scaunul din dreapta. Aveam un Range Rover iar Ben mi la complementat cam tot drumul.
-Vi la petrecere în seara asta? Ma întreabă Ben
-Da! Ii răspund eu cu o voce înceată.- M-am hotărât sa o invit pe Laura la petrecere. Spun eu iar el zâmbește.-Tu pe cine ai invitat? Îl întreb eu,iar el ezita și nu mai spune nimic. Chiar nu se pricepe sa ascundă lucruri. E clar ca atunci când cineva aduce subiectul Kara devine agitat. E clar ca o place și o sa o invite la petrecere.

Ben's POV

Am ajuns la facultate iar Jake a plecat în camera lui iar eu ma îndrept spre camera lui Kara. Am bătut de doua ori la ușă pana am auzit un "intra " din partea ei și atunci am intrat văzând-o doar pe ea în camera. Era în pat cu telefonul în mana și avea pe ea un maio strâmt pe corp de culoare gri și niște pantaloni de trening foarte largi. Era foarte frumoasa.
Îmi scutur capul iar ea zâmbește
-Ce faci? O intreb eu cu calm iar ea zâmbește și spune
-Tema mate! Spune ea sarcastica începând sa rad. Ce ras frumos are. Cred ca v-am mai spus
-Am venit sa te întreb ceva. Ii spun eu . Chiar nu îmi este rușine pentru ca am mai întrebat și alte fete în alte dați.
-Sigur! Închide ea telefonul aruncându-l pe pat iar acum este cu ochii pe mine în maxima atenție.
-Am vrut sa te întreb dacă vi astăzi seara la petrecere
-Da vin. Spune ea ca și cum nu asta ar fi fost întrebarea așteptată
-Ai vrea sa vi cu mine? O intreb iar ea își ridica (,) capul cu un zâmbet uriaș.
-Sigur! spune și se ridica de pe pat sarindu-mi în brate iar eu tresar la contactul sânilor ei cu pieptul meu. O strâng la piept și după câteva secunde o las jos și plec din camera nu înainte de ai oferii cel ma dulce sărut pe obraz pe care la simțit ea vreodată.

Kara's POV

Asta chiar sa întâmplat? Ben a venit la mine. Și acum mergem împreună la petrecere acum abia aștept.

Observ ceasul și vad ca petrecerea este într-o ora. O doamne trebuie sa ma pregătesc.
Îmi fac un dus aplicându-mi gelul de corp pe tot corpul și în par un șampon cu miros de vanilie. După ce ies ma șterg repede cu un prosop și ma îmbrac cu o pereche de blugi de culoare albastra și îmi iau un pulover negru iar în picioare niște ghete negre cu o mica platforma. A trecut o ora, iar eu îmi iau lucrurile și când deschid ușa Ben era acolo cu un trandafir rosu în mana pe care mi-l înmânează iar eu îl îmbrățișez.

În parcare el ma ajuta sa ma urc într-o mașină foarte frumoasa, care cred ca e a lui.
Când am ajuns la frăție am intrat împreună cu Ben iar mirosul de țigări și de fum mi-a invadat nările.
Ne-am dus în cercul nostru de prieteni unde erau toți. Am trecut la adevar și provocare.
Primul a fost Ben iar Jake l-a întrebat
-Adevăr sau provocare?
-Adevar! Spune Ben hotărât
-E adevărat ca ești împreună cu(,) Kara
-E adevărat. Spune el și ma sărută pe obraz iar eu tresar și îl iau într-o îmbrățișare foarte strânsă.
Toți încep sa aplaude iar eu ma duc la bucătărie ca sa beau un pahar cu apa. Nu m-am căsătorit oameni buni,ma gândesc eu. De ce aplauda și fluiera asa.

Când intru îmi iau repede un pahar și îl umplu cu apa iar Ben vine spre mine din sufragerie și îmi spune
-Ești supărată?
-Nu! Sa ști ca ma bucur.
Suntem întrerupti de vocea directoare asa ca mergem în sufrageria ureasa a casei unde se afla ea sa facă un anunț.

-După cum știti sunt multi elevi care vor sa se înscrie la facultatea noastră iar noi vrem sa ii primim pentru ca au rezultate mai bune ca a unii dintre voi. La acest comentariu al directoare am încep sa radem. -Vorbesc serios. Spune ea serioasa iar toți facem ochii mari. Sper sa nu dea nici un prieten de-al meu afara. Și nici pe mine
-O sa dam cinci copii afara. Doar atâta. Spune ea iar eu ma gândesc ca nu sunt șanse sa ne dea chiar pe noi afara. Observ ca Louis o tine foarte strâns pe Nicole,prietena lui, de mana asa ca fac și eu asta cu Ben. El zâmbește și se uita la mine.
-Înainte sa va spun cine sunt aceștia îmi pare foarte rău copii. Prima este Tina. Nu o cunosc asa ca nu îmi pasa.-al doilea este Rendel. -Nici pe el nu îl cunosc. -Abigale. Încă o persoana pe care nu o cunosc. Ce bine,ma gândesc eu.-Herman. Și mai bine.-Și nu în ultimul rand,și îmi pare foarte rău,Nicole. O persoana pe care o cunosc. Louis începe sa strige prin camera cate un "nu" pe secunda. Săracii de ei.

-Dacă ea pleca... Spune el și continua după câteva secunde.

Puțin dramatic la sfârșit. Ne apropiem de prezent. Abia aștept. După vom continua povestea exact asa cum se întâmplă și în viata reala. Sper sa va placa în continuare și aștept multe like-uri și comuri pentru ca vreau sa știu dacă va place sau nu va place. Dacă sa continui sau nu povestirea.

Nimeni nu ma iubeste?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum