Capitolul XI

51 3 0
                                    

-Dacă pleacă ea.... Louis continua după câteva secunde de tăcere și toată lumea din sala se uita la ei iar el continua.-Plec și eu. Louis o ia de mana pe Nicole și ies amândoi din sala iar eu o observ pe Laura cum vrea sa meargă după el dar Ariana o trage de mana spre ea.
-Vreau sa plec ii spun eu lui Ben iar acesta aproba și ieșim din incăpere.

Jake's POV

O vad pe Laura cum plânge în timp ce Ariana o strânge în brate pe canapea și după câteva momente Ariana se ridica și o prinde de mana mergând sus la etaj. Ma hotărăsc sa le urmez. Ajung în dreptul camerei în care s-au dus punându-mi urechea pe ușa din lemn a camerei. Incep sa ascut conversația lor iar Ariana începe:
-Trebuie sa te aduni. Nu mai atrage atenția asupra ta pentru ca astfel își vor da seama ca îl placi. Se va întoarce pentru ca Louis își va da seama ca a făcut o greșeală ca a renunțat pentru ea.
-Ai dreptate se va întoarce. Spune Laura înapoi către Ariana.
Dintr-o data se deschide ușa iar în fata mea apar cele doua fete. Au o fata încruntata dar și confuza în același timp.
-Scuze nu am vrut sa... Sunt întrerupt de vocea foarte înceată a lui Laura
-E în regula și mersi mult pentru ca îți faci griji.
-La ce sunt buni prieteni?! le spun eu întinzându-le mainile celor doua fete din fata mea. O mana o apuca Ariana iar cealaltă mana o apuca Laura mergând cu amândouă de mana înapoi spre petrecerea ce avea loc în frăție.

Kara's POV

Am plecat de la petrecere împreună cu Ben. Câteva viraje unul după altul și suntem la facultate. Ne dam jos din mașină iar Ben sparge tăcerea
-Urci în camera ta și îți iei lucrurile rapid și după plecam. Ma uit confuza la el pentru ca habar n-am despre ce vorbește.-Vrei sa vin cu tine?
-Ce vrei sa spui. Ii spune u iar el vine spre mine și ma ia de mana.
-Vreau sa mergem în casa mea din Manchester pentru a ne cunoaște mai bine.
-Nu ne putem cunoaște și aici. Ii spun eu
-Nu! Spune el hotărât. Hmm,un băiat care știe ce vrea. Îmi vin în minte niște lucruri perverse și încep sa chicotesc.
Urcam în camera mea luând niște lucruri esențiale pe care le indes într-o valiza după care ii scriu un bilet lui Shannon în care ii spun ca plecat la Manchester dar nu ii spun și de ce. Ii spun sa le anunțe și pe fete și ca o sa le sun eu când ajung.

***

Sunt în avion împreună cu Ben. Nu pot sa cred ca s-a ajuns la asta. Acum eu sunt împreună cu el și nu mai sufăr. Mi s-a abordat direct și îmi place. Ce bine ca nu a ezitat și ca nu e o fire rușinoasă pentru ca astfel nu am fi ajuns nicăieri.

Când am aterizat am luat un taxi de la aeroport pana la casa lui Ben. Când ajungem acasă m-am aruncat pe pat și am hotărât sa le sun pe fete sa le întreb cu a fost petrecerea și cum se mai simte Laura. În timp ce eu vorbeam cu ele,Ben s-a dus sa cumpere cate ceva pentru ca era goal frigiderul. După o ora de vorbit a ajuns și Ben cu o grămadă de pungi cu mâncare pe care le așează pe blatul din bucătărie.

-Nu pot sa cred unde sa ajuns! Ii spun eu lui iar el zâmbește
-Știu foarte frumos. Ma bucur ca nu am fost dați nici unul afara din facultate.
-Da foarte bine. A fost un gest foarte romantic din partea lui Louis sa renunțe la facultate pentru Nicole.
-Da foarte romantic! Spune Ben. Tu ai face-o pentru mine Kara? Ma întreabă Ben iar eu cred ca glumește dar îmi dau seama ca este cat se poate de serios.
Eu ezit la întrebarea lui iar el își da seama ca urmează sa spun "nu".

Hei sper ca va plăcut nu a fost foarte inspirata dar fac și eu tot ce pot. Sa îmi spuneți dacă voi ați renunța la facultate doar ca sa locuiți cu Harry Styles. Chiar sunt curioasa.

Nimeni nu ma iubeste?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum