Fuat ortamı biraz yumuşatmak için Açelya telefonu düşürmeden önce sorduğu soruyu hatırlattı.
"Hedeflerinizi sormuştum. Beş yıl sonra kendinizi nerede görmek istersiniz?"
Fuat'ın yüzüne bakarken heyecanı katlandı Açelya'nın. Nasıl katlanmazdı ki? Metroda tanışıp, etkisinde kaldığı, bir daha asla karşılaşacağını düşünmediği yakışıklı, hoş adam tam karşısındaydı. Kaan Açelya'yı çok zorlasa da Fuat o yumuşak, sevecen bakışlarıyla onu rahatlatmaya çalışıyordu.
"Beş yıl sonrasına gerek yok, çok yakın bir zamanda kalbini kalbimde görmek istiyorum," dedi içinden ama tabii ki bunu yüksek sesle söyleyemezdi. Kendi ayakları üstünde durmak istiyordu Açelya. Geleceğe dair elbette hayalleri vardı.
"Üniversite sınavlarına hazırlanıyorum. Kendimi hukuk fakültesini bitirmiş, hakimlik stajını yaparken görüyorum."
Kaan sinir bozucu kahkahasıyla ortalığı inletti. "Bak sen, küçük kızın nasıl da büyük hayalleri varmış. Hakimlik kim sen kim?"
"Neden öyle aşağılıyorsunuz Kaan Bey. Ben hakim olamaz mıyım yani?
"Olursun, olursun. Ancak rüyanda olursun."
"İnsanların hayalleriyle dalga geçmeyin Kaan Bey. Hayal kurmak başarmanın yarısıdır. Açelya da çok istiyorsa, hayalleri için çalışırsa pekala hakim olabilir," diyerek üzerine bastıra bastıra, Kaan'ın gözlerinin içine baka baka söyledi Fuat.
"Biliyorum hem işte çalışmak hem de ders çalışmak zor ama en azından başarmak için uğraşacağım," dedi genç kız.
"Sizin hayalleriniz var mı Kaan Bey? Hedefiniz var mı?" diyerek Kaan'a çevirdi yüzünü Fuat tekrar. Psikopat adamın hayallerini, hedeflerini çok merak ediyordu doğrusu.
"Mülakat olan ben miyim bu kız mı? Nedir bu sorunun amacı?"
"İnsanların hayallerini sorguluyorsunuz Kaan Bey. Dolayısıyla sizin nasıl hayalleriniz, hedefleriniz olduğunu çok merak ettim."
Kaan'ın da hayalleri, hedefleri vardı elbet ancak bu hedef, yapıcı olmaktan çok uzaktı.
Kaan'ın gözleri parladı. Hayal ettiği şey aklına gelince gülümsedi.
"Elbette benim de hayallerim ve hedeflerim var. Hem de çok büyük. Çok yakında göreceksiniz hedefimi."
Kaan'ın gülüşü, bakışı endişelendirdi Fuat'ı. Hedefi, hayali neydi Kaan'ın? Kaan'ın kurduğu hayalden ürktü birden.
'Bu psikopat adamın hayalinden Allah korusun bizi. Hayali de normal değildir bu ruh hastasının,' dedi içinden, sorduğuna soracağına pişman oldu genç adam.
(Son 2 bölüm kısa oldu farkındayım.Bundan sonra inşallah daha uzun bölümler gelecek.. .Açelya ne zaman gelecek demiştiniz. Sonunda geldi:) Açelya'yı hemen de getirebilirdim ama araya tanımanızı istediğim karakterler koydum. Öyle hemen karşılaştırmak da istemedim...Tanıtım yazımda Fuat'ın dilinden Açelya'ya bir söylem var. Hayalleri ölmüş bir adamı seviyorsun sen! diye sesleniyor... Fuat neden bu hale geliyor? Neden kendinden uzaklaştırmaya çalışıyor genç kızı?Aşk her şeye kadir olacak mı? Bir de psikopat Kaan var.İlerleyen bölümlerde ona ne olacak? Yazabilirsem güzel bölümler bizleri bekliyor olacak...Sevgiler...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞIK OLAMAM SANA
RomanceOKUDUĞUNUZA PİŞMAN OLMAYACAĞINIZ GÜZEL BİR AŞK HİKAYESİ Hırslı, oldukça yetenekli, bir mimar olan Fuat'ın hayatında işten başka bir şey yoktu. İflah olmaz bir işkolik olan genç adama aşk gökyüzündeki yıldızlar kadar uzaktı. Yıllar sonra bir gün met...