4

1.2K 29 0
                                    

Vi går op på Anthons værelse. Vi er alene hjemme. Smider mig i sengen og Anthon lægger sig ved siden af mig.
Jeg lægger mig på ham og vi begynder at snave. Det bliver vildere og vildere.
Han knapper mine jeans op og trækker dem af mig og smider dem på gulvet.
Jeg tager hans bluse af og han ligger i bar overkrop. Uff!
Jeg trækker min bluse af og Anthon tager min bh af.
Han er vidst vant til at tage pigers bh af. Han havde ihvertfald ingen problemer med at få den af.
Jeg trækker hans bukser af imens vi snaver videre.
"Anthon?" Siger jeg og stopper med at kysse ham. "Hvad er der smukke?" Spørger han.
"Det er min første gang" siger jeg. Ham ser lidt skuffet ud. "Det går nok. Je skal nok være forsigtig" siger han og vi snaver videre.
Vi tager resten af vores undertøj af og... Ja... Så begynder vi... Det gør ondt med på en god måde.
Et lille støn forlader min mund og det samme med Anthon.

: : :

Da vi er færdig tager vi tøj på og je skynder mig hjem.
"Hvor har du været?" Råber min mor inde fra køkkenet af.
"Hos Anthon" råber jeg tilbage og går ind til hende i køkkenet.
"Nå. Hvad har i lavet?" Spørger hun imens hun rører i en gryde.
"Bare set en film" svarer jeg men hun kender mig og hun kan se når jeg lyver.
"Isabella?" Spørger hun og smiler. Jeg begynder at grine lidt og løber op på mit værelse.
Jeg tænder min mobil og ser at Anthon har skrevet. Thor holder en fest på fredag. Skal du med? Je går ned i køkkenet igen.
"Moar?" Spørger jeg lidt barnligt. "Hvad er der skat?" Spørger hun og kigger på mig.
"Må jeg gerne tage til fest hos Thor på fredag?" Spørger jeg og krydser fingre bag ryggen.
"Ja, ja" svarer hun og virker lidt ligeglad. "Tak, tak, tak, tak, tak" siger jeg glad og giver hende et kæmpe knus.

My Best Friend *Afsluttet*Where stories live. Discover now