7

1.1K 25 0
                                    

Dagene går og det er endelig fredag. Jeg er lige kommet hjem fra skole. Klokken er 16 og jeg skal være der klokken 19.
Jeg finder tøjet frem og går i bad.
Da jeg har været i bad tager jeg bare nogle shorts og en T-shirt på. Jeg vil helst ikke gøre kjolen beskidt.
Klokken er allerede halv seks. Jeg har det med at tage lange bade.
Jeg går ned i køkkenet og spiser noget.
Derefter går jeg op på værelset igen og sætter mit hår.
Jeg glatter det bare og derefter lidt hårspray.
Jeg tager kjolen, nogle nylonstrømper, de sorte stiletter, nogle sølvøreringe og en sølvhalskæde.

: : :

Anthon og jeg er lige ankommet til festen. Der er allerede godt fyldt op.
Vi får noget at drikke og danser lidt til musikken.
Klokken er ni. Jeg har fået noget at drikke men jeg er stadig ædru.
Overraskende nok så er Anthon ikke fuld. Jeg tror at Thor, Anthon og jeg er de eneste til hele festen som ikke er fulde.
"Hey Isabella skal du ikke være med til at lege jeg har aldrig?" Spørger Alfred som er godt fuld.
Jeg siger ja og sætter mig i sofaen sammen med Alfred, Theodor, Maximillian, Anthon og Thor.
Anthon rækker mig en mokai og vi begynder med legen.
"Okay. Jeg starter. Jeg har aldrig haft sex på et offentligt sted" siger Alfred. Anthon drikker som den eneste og smiler til mig.
"Jeg har en. Jeg har aldrig haft sex med en andens kæreste" siger Maximillian. Hvorfor skal alting lige handle om sex.
Anthon tager en tår og det samme gør Thor.
"Jeg har aldrig været i seng med min bedste ven" siger Theodor og griner.
Anthon og jeg kigger på hinanden og tager en tår hver.
De andre drenge griner og vi bliver enige om at lege noget andet.
"Hvad med sandhed eller konsekvens" spørger jeg og drengene er enige.
"Alfred. Sandhed eller konsekvens?" Siger Anthon og tager en tår af sin øl.
"Hmm... Sandhed" siger han. Anthon tænker lidt og siger så: "har du nogensinde været Maria utro?"
De andre drenge kigger spændte på ham. "Ja" svarer han og kigger ned i jorden. Man kan se på ham at han har det skidt med det.
"Hvem?" Spørger drengene i kor på hinanden og griner.
Han kigger stadig ned i jorden og bider sig i læben.
"Helt ærligt drenge" siger jeg. "Thor. Sandhed eller konsekvens" spørger Alfred for at skifte emne.
"Konsekvens" svarer han efter at have tænkt sig lidt om.
Maximillian læner sig frem og hvisker noget til Alfred. De smiler til hinanden og kigger begge på mig.
"Thor. Du skal kysse Isabella. MED tunge"

My Best Friend *Afsluttet*Where stories live. Discover now