Det er mandag. I dag har jeg tænk mig at snakke med Thor.
Da jeg kommer ind på gangen står han ved sit skab.
"Thor. Vi bliver nødt til at snakke sammen." Siger jeg og han lukker sit skab.
"Hvad?" Siger han og læner sig op ad sit skab.
"Anthon har fortalt det... Han har fortalt at du er vild med mig... Og at du godt vidste at vi kom sammen"
"Bella... Det' bare... Jeg kan ikke få dig ud af mit hovede... Jeg tænker på dig hver dag... Hver time... Hver minut... Hvert sekund... Hvert milisekund... Isabella... Jeg elsker dig" siger han og læner sig frem imod mig.
"Thor... Jeg kan virkelig godt lide dig. Men ikke på den måde. Det er Anthon jeg elsker. Det er Anthon jeg er kærester med" siger jeg.
Han kigger ned i jorden.
"Men... Jeg elsker dig jo" siger han igen.
"Thor. Du forstår det ikke..." Siger jeg og går ind i klassen.
Jeg sætter mig ned ved siden af Anthon som allerede er kommet.
"Hva' så, har du snakket med ham?" Spørger han. Jeg nikker og kigger ned i bordet.
"Hvad sagde han til det?" Spørger han og jeg kigger op og ind i hans smukke øjne.
"Han tog det ikke så pænt" siger jeg og kigger ned i bordet igen.
Timerne går hurtigt. Vi har allerede fri klokken et så vi har besluttet os for at tage hjem til mig.
Anthon ved det ikke men jeg har planlagt at vi skal have vores anden gang.
Jeg får en underlig fornemmelse i maven hver gang jeg tænker på det.
Jeg glæder mig mega meget men for at være helt ærlig så er jeg faktisk en lille smule nervøs.
Klokken bliver endelig et og vi tager hjem til mig. Min mor har først fri klokken fem og Emma er hos sin kæreste.
Vi går ind på mit værelse og lægger os med det samme i sengen og snaver.
Jeg trækker hans bukser af og han trækker mine af.
Han tager sin trøje af og det samme gør jeg.
Vi ligger i undertøj begge to.
Anthon trækker dynen op over os og vi tager vores undertøj af.
YOU ARE READING
My Best Friend *Afsluttet*
FanfictionIsabella og Anthon er bedste venner og har været det i flere år. Men hvad sker der når deres venskab begynder at udvikle sig til mere? Kommer det hele til at gå godt? Og kommer Thor til at stå i vejen for det hele? ...