Weekenden er ovre og jeg står ved mit skab og fylder nogle bøger i. Anthon kommer gående ned af gangen.
"Hej Isabella" siger han da han kommer hen til mig.
"Hey" svarer jeg lidt koldt og lukker mit skab.
Jeg læner mig frem mod ham og giver ham et kys. Det bliver igen til snav og han presser mig op ad skabene.
Det bliver vildere og vildere. Vi bliver afbrudt af klokken og går ind i klassen.
Vi har har engelsk. Vi sider ved siden af hinanden ved et to mands bord og sidder og holder hinanden i hånden under bordet.
Vi har Anne i engelsk. Den kedeligste lærer på hele skolen.
46 år, blond, briller, kedelig stemme og så udtaler hun mit navn Isebella.
Jeg følger ikke rigtigt med. Koncentrerer mig kun om Anthon som sidder og tager noter ligesom resten af klassen.
Han giver slip på blyanten og rækker hånden op. "Anthon?" Spørger Anne med et underligt ansigts-udtryk.
"Må jeg gerne gå på toilettet" spørger han og Anne nikker og fortsætter undervisningen.
Inden han går ud af døren sender han mig gå-lige-med-blikket så jeg rækker også hånden op og spørger om jeg må gå på toilettet.
"Hvad er der?" Spørger jeg da jeg kommer ud til Anthon. "Hvad siger du til at vi tager hjem til mig efter skole?" Spørger han "jeg er alene hjemme" han smiler et lidt flirtende smil og afventer svar.
"Ja, ja" siger jeg og giver ham et hurtigt kys på munden.: : :
Det er sidste time. Vi har Andreas i matematik. Han er egentlig okay sjov.
Han er ihvertfald både min og Anthons yndlingslærer.
Klokken ringer og vi begynder at pakke sammen.
Vi går hjem til Anthon og op på hans værelse.
YOU ARE READING
My Best Friend *Afsluttet*
FanfictionIsabella og Anthon er bedste venner og har været det i flere år. Men hvad sker der når deres venskab begynder at udvikle sig til mere? Kommer det hele til at gå godt? Og kommer Thor til at stå i vejen for det hele? ...