5

1.2K 25 0
                                    

Det er onsdag og mig og min storesøster Emma skal ud og købe en kjole som jeg kan have på til Thors fest.
Det er min første rigtige fest. Altså hvor der er alkohol og sådan.
Der kommer en hel masse. Theodor, Maximillian, Alfred, Mig, Anthon og Thor og så nogle andre som jeg ikke kender.
Vi går rundt i nogle forskellige butikker indtil jeg finder den helt rigtige.
En sort stram kjole med langeærmer som går til knæene.
Vi køber den og går derefter ind på Joe & The Juice og får en smoothie hver.
"Nåh... Hvad sker der så i dit liv for tiden Bella?" Spørger hun. Jeg kigger på hende og smiler.
"Har du fået en kæreste?" Spørger hun og griner lidt.
"Jeg ved ikke om vi er kærester men vi har ihvertfald kysset og... Andre ting" siger jeg og griner lidt af hendes ansigtsudtryk.
"Er du ikke jomfru mere?" Spørger hun overrasket selvom hun egentlig godt kender svaret.
"Nej" siger jeg og griner. "Hvem er den heldige?" Spørger hun nysgerrigt og læner sig lidt frem.
"Anthon" hvisker jeg og denne gang ser hun meget mere overrasket ud.
"Ved mor det?" Spørger hun og griner lidt. Jeg ryster på hovedet.
"Hos hvem?" Hvisker hun. Min søster er virkelig nysgerrig. Hun vil vide alt! "Hos ham" hvisker jeg tilbage.
Vi drikker vores smoothies og tager hjem. Vi finder nogle stiletter som er helt perfekte sammen med kjolen.
Vi sætter os i sengen og snakker videre da de banker på døren.
"Hvad er der nu mor?" Råber jeg lidt vredt. Døren åbner og Anthon kommer ind.
"Åh... Hej skat" siger jeg og rejser mig for at give ham et kys.
Emma rejser sig og går ud. Hun sender mig et uendeligt blik og lukker døren efter sig.
"Hvad er der?" Spørger jeg og vi sætter os i sengen. "Der er ikke noget. Jeg havde bare lyst til at se dig" siger han og vi begynder at snave.
Han får os lagt ned og jeg ligger oven på ham imens vi snaver.

My Best Friend *Afsluttet*Where stories live. Discover now