Primul sarut ...( nu prea dulce )

779 28 1
                                    


   E seara , discoteca !!! Mi-am luat o pereche de blugi rupti si un top .  Niste bratari GOLDEN si cercei micuti , negri . Parul l-am lasat pe spate , mi-am vopsit genele si cu putin creion si ruj , buzele. Si o pereche de ghete , cum fara ele ! CA intotdeauna , aratam PERFECT !!!

  Am luat-o pe Olivia de mina si am iesit din cabina . Muzica rasuna atit de tare , am dat ochii cu niste baieti destuli de simpatici . Am ajuns in parc , la o portie de vorba cu Olivia . Am discutat ci am discutat , apoi ne-am dus si noi pe arena de dans ..melodia ,,JUST THE WAY YOU ARE " . Am simtit din urma doua miini calde care imi apucau talia . M-am intors brusc , era JOhn .WOW , imi placea //dar eu cum sunt o fetitza cuminte , am facut-o pe nervoasa , mustrindu-l putin . El ma invitat la dans , eram asa de fericita , imi plac baietii rai . NU acei care fumeaza sau ceva de genu !!!

    Am inceput cu pasi mici , miinele sale umblind pe corpul meu , eu incercam sa evit atingerele mai jos de talie . Ma simteam atit de bine in bratele sale , nu doream sa se termine acel dans , era prima data cind simt asa ceva in preajma unui baiat . Eu sunt indiferenta de ei , dar acum ...chiar as da orice pt un sarut . Si dupa sarut poate sa-mi treaca , dar nu m-am sarutat pina acum , nu vreau sarutari dar il vreau pe el , poate n-as fi impotriva daca el ar fi primu .

JOHN POV :

Are o talie asa de subtire , este sexi ....dar in deaproape mi se pare mult mai frumoasa . Ochii sai albastri parca completeaza seara , ii simteam capul pe umarul meu , nu stiu ce fac , vreau sa o sarut dar ceva ma impiedica . Ma tem ...doamne da-s un prost !!! ..... vroiam sarut . I-am dat drumul deodata , si am fugit spre o blonda necunoscuta , sarutind-o ..pff nu era impotriva . Insa Ly precis imi dadea o palma demult . Simt ca daca o voi saruta , ea nu va mai vorbi cu mine , si voi ramine doar cu pustoaice ca asta , carora nu le pasa doar de  imaginea proprie.Doamne si ce sa cred acum , ea s-a indreptat parca indiferenta spre parc . 

LY POV :

Doamne , da-s [proasta ] . Cum pot sa simt ceva pentru un idiot ca el . Ce se intimpla cu mine , cit de frumos nu ar fi un baiat nu regretam daca il refuzam sau ceva de genu . Dar acum , ohh . Simt cum imi curg lacrimile , CE-i cu mine , nu voi plinge niciodata din cauza lui , am mindrie , nu-s ca toate  . Imi sterg lacrimile si afisez  un zimbet fals .

   Vad cum se apropie de mine Ben si Olivia , isi fac griji .Eu ca si cum , nimic nu mi s-a intimplat . Ba //e senzatie , eu pling din cauza unui baiat , s-a intimplat ceia ce isi doresc toti demult ..!!!.M-am indragostit . Vine si John , cu intrebari prostesti . Eu fac o impresie , ca si cum nu mi-ar pasa/// Acesta ma trage de mina si imi spune ,, Vez esti ca toate , jucaria mea " parca spunea cu putin dispret dar si regret in acelasi timp .

Ma intorc indata si il spun citeva vorbe frumoase :

- Pff ,mai taci .... Dute la blonda ta , fraiere . Ai mai vrea tu sa fiu geloasa , viseaza !.Nu ma afectat deloc .

Dar aveam dorinta sa-l sarut , sa-i spun totul asa cum este , sunt prea mindra , BLIN . CE AR FI DACA ..SA LE ARAT CA POT SI EU SARUTA . Dupa acele vorbe usturatoare adresate lui , ii trag  o palma , el ma apuca de mina , credam ca vrea sa ma loveasca .  NU stiam ce sa fac ..m-am apropiat de el , l-am apucat de boalfe si i-am dat-o . L-am saruat flamind , am depus tot efortul si pasiunea doar ca sa-i placa . Restu se holbau la noi .

JOHN POV :

Ce e cu ea ..striga la mine , nu intelege ca vreau sa o fac geloasa . M-a trasnit iar acum..nu mai pot , nu respir . S-a avintat in mine si m-a sarutat . A facut-o atit de special , nu am crezut ca o va face .  Recunosc saruta bine . E atit de pasional , clar ca  am continuat sarutul , simteam cum dupa prima data a dat inapoi . EHHH , care , eu de abi incep , am apucat-o strins de talie si ea pe mine . Se simtea cum ii batea inima . Doamne a fost fenomenal , acum chiar e a mea >>> si nu doar o jucarie, ci  PRIETENA MEA !! Sarutul era ......sarat , acru din cauza lacrimilor sale .

   Ne-am oprit ambii din sarut , am tras aer , el s-a uitat la mine :

-Stii ca a fost primu , ii spun eu putin rusinata !

-Daaa ?nu cred , saruti prea bine . Esti o dulce !

-Acum ti-am demonstrat ca sunt speciala , plec Pa . Tu vrei doar jucarie , gata le-ai incercat pe toate din liceu , lasa-ma  acum . Multumit !?

-Ehh , daa foarte multumit . Pisi , am vrut sa te fac geloasa , doar tu esti cea de care am nevoie , nu te compari cu nimeni si in plus te plac . Stiai , deja de ceva timp , spuse el cu un zimbet persers ?

-Aaa da , ft bine ma bucur pt tine , dar eu nu simt asta , eu chiar ..poate si eu , sunt singura ca te plac !

-Daa , spuse el putin trist . Si gata nimic mai mult , eu te iubesc !

-Aaa asta da , probabil , nu-ti pot spune singur . 

-Vrei sa fii prietena mea , spunind asta ma saruta flamind , eu dau inapoi , insa el nimic ..

-Da !!!


  

  

WOW CE-MI PLACE '''''' A FOST FENOMENAL , INEPE SA-MI PLACA 


va IUBESC , MULTUMESC ANTICIPAT CA CITITI , SER CA VA PLACE !


Am crezut ca nu se va intimpla niciodata !!!Where stories live. Discover now