Era weekend. Asteptam cu nerabdare aceasta zi - Ziua Indragostitilor . Ultima mea zi aici , ultima data il voi vedea , il voi atinge si ii voi simti respiratia calda . Imi voi declara dragostea si apoi voi pleca ca o naluca in noapte . Sunt nevoita sa o fac , dar el va fi mereu prima mea dragoste , nu voi iubi mai mult pe nimeni cu adevarat , cum am facut cu el . Va fi mereu in sufletul meu si acele clipe , acele sarutari calde vor ramine mereu cu mine . Vreau sa aducem aminte toate clipele frumoase pe care le-am petrecut impreuna si momentele de fericire traite alaturi, cand iubirea parca ne dadea aripi. Simt ca viata mea langa el a capatat un sens mult mai profund. Inainte sa-l intalnesc, simteam un gol launtric, de parca imi lipsea ceva vital. Acum ca il am , pe John , acel sentiment a disparut, de parca nici n- ar fi existat vreodata.
M-am odihnit putin , apoi am primit un sms de la el , acesta spuse ca va sosi in curind . MI-am anuntat mama si am dat sa-mi aleg tinuta . Doream sa fiu in rochie ,cum nu ma vazut pina acum .! Atunci , am ales o rochie alba , cu o funda la mijloc , era pe piept , iar mai sus , la umeri , avea matase . Am acesorizat rochia , cu o geanta galbena , pantofi negri si niste cercei-petricica . Aratam asa de bine . M-am machiat putin , cu putin rimel si niste fond de ten . Buzele le-am facut rozavii .Acum doar asteptat ora , ca sa ma pornesc la el . A spus ca ne intilnim la 5 , in parc . M-am asezat pe canapea si deodata aud o bubuitura la usa , era Olivia :
-Hei frumoasa , unde te duci , ma intreaba aceasta entuziasmanta ?
-La o intilnire , ultima mea ..spun eu cu un suspin in glas .
Aceasta se apropie si ma cuprinde strins , am stat ceva timp discutind despre toate , despre prietenia noastra si despre John . Oricum vor ramine mereu cele mai dragi persoane pentru mine . Cu Olivia vom vorbi foarte des si ne vom intilni de sarbatori , dar de el ///nu stiu ce sa zic . Stiu , simt , ca nu isi va dori sa vorbeasca cu mine dupa toate astea . Dar imi voi face curaj si ii voi spune . Ultima zi , ultima mea zi ,aici !
Am primit un apel , era el . Mi-am luat geanta , am sarutat-o pe Olivia , pe obraz si am plecat . Eram atit de fericita dar si trista in acelasi timp . Tipa o voce in mine , iar eu nu puteam decit sa-mi afisez un zimbet fals .
L-am vazut , era intr-o pereche de blugi , un maiou alb si in geaca sa de piele . Vintul ii batea direct in fata . M-am apropiat de el , iar acesta mi-a intins un trandafir alb.NU imi venea sa cred , era ceva banal , dar atit dragut ! Ceia ce isi doresc toate fetele ..un urs brun mareee ca mine ! L-am imbratisat si imi curgeau lacrimile , doare , ma simt asa prost , trebuia sa-i spun !
- Iti place , scumpo , spune acesta cu un zimbet pervers ?
-Mai indrebi , daaaa , multumesc !
-Ly , vreau sa-ti spun ceva , spuse acesta , facind o fata serioasa .
-Da John , eu tot . Haide tu primul <il indemn eu cu un suris !
-Sa stii ca n-am mai facut asa cadori nimanui . Sincer , mi-e rusine . NU-mi vine sa cred ca unu ca mine , se poate rusina in fata unei fete . NU eram asa , mai schimbat . Multumesc ca mi-ai acordat o sansa , sa vad cu e sa fii din nou imreuna cu cineva la care tii . Te iubesc ! Pentru mine esti tot ce am avut mai scump , esti extrem de frumoasa , ft sexi , ma dai gata !
Vreau să îți mărturisesc că tot ceea ce simt eu pentru tine este dragoste. Da, pînă la urmă am spus-o. Mă simt și eu uimit și copleșit de stările și trăirile care dau năvală în sufletul meu... DOAMNE , SUNA ASA BANAL , spuse acesta inrosindu-se cu un zimbet pina la urechi .
S-a apropiat de mine si a dat sa ma sarute , i-am simtit atingerea . A fost cel mai dulce sarut . Pasional si lung ! M-am desprins usor din bratele sale , murmurind ;
-Eu simt la fel ! Tu mai invatat sa iubesc cu adevarat , sa-mi placa sarutul si ..tu ,m-am indragostit peste cap . E ceva absurd pentru mine , n-am facut-o pina acum , imi place si n-as renunta la asta niciodata .Dar este ceva ...am vrut sa-ti spun dar , nu am vrut sa te ranesc , am astetat momentul potrivit si acum a venit !
-Ly , esti bine , te ascult , spuse acesta cu un glas trist .
-Miine plec , la Austria .
-Dala-n dracu Ly , ce , de ce si cum ai putut ?
-John , te rog asculta , il trag dupa mine in fundul parcului .Tatal meu s-a aranjat acolo si ne-a chemat pe noi la el , plec impreuna cu mama . Pentru totdeauna . Stiu , eu stiu ca doare!! . Dar cum crezi ca ma simt eu , chiar cind am venit aici plingeam , si acum ma doare sufletul . Crezi ca mie bine , sa stiu ca nu vom mai fi impreuna , voi pleca . Si toate astea dupa ce te-am cunoscut .
L-am vazut cum lacrimeaza nu-mi venea a crede . Ma tras de mina si am ajuns intr-un loc necunoscut . Probabil inca in parc eram inconjurata de copaci .Se facea deja noaptea , o noapte feerica si o atmosfera melancolica . Nu faceam altceva decit sa stam imbratisati .Brusc i-am simtit mina pe talie . A inceput sa ma sarute , ii muscat incet buza de jos . Totul era asa de frumos incit nu imi mai doresc sa se termine . Ma apucat de ambele miini ducindu-mi-le la spate . NU stiam ce sa fac . Am simti ceva in jurul miinii . Era o bratara si nu imi venea sa cred , una la fel ca a mea , doar ca cu mici schimbari . Pe aceasta scria , LOVE FOREVER ...Nu-mi vedea sa cred m-au luat lacrimile .
- Am si eu ceva pentru tine , ii spun zimbind dar si in acelasi timp plingeam .
I-am luat palma in a mea si am facut acelasi gest , i-am pus bratara . Acesta a ramas uimit cind a vazut-o .
- NU o vei putea scoate niciodata , chiar daca iti vei dori . Si eu la fel te urasc dar si te iubesc in acelasi timp . M-ai ranit , dar stiu ca ma iubesti . Acum pleaca mai bine ,pleaca , spuse un John nervos si lacrima in acelasi timp.!!!!!!##
-Dar....
-Pleaca , Ly ?!
-Poate asa e mai bine , fug fara sa ma opresc , iar lacrimile curg siroaie . M-a asezat undeva , doar simteam racoare de sub fund si .... i-am scris un mesaj :
< A fost cea mai frumoasa seara , te iubesc !!. Ai fost si vei fi tot ce mi-am dorit >
Apoi am sters numarul si nici n-am habar cum am ajuns acasa .
JOHN POV :
I-am vazut mesajul . O iubesc nebuneste ! De ce ea , nu dc , o iubesc atit de tare . Doar ea ma face sa rosesc in preajma ei , doar pe ea o doresc .La dracu , de ce pleaca , nu poate sa ramina ???. Ma lasat , iarasi ,este fata pe care probabil am cautat-o tot acest timp si acum pleaca .
Am luat-o prin parc si am poposit la un prieten , era petrecere ! Am luat un pahar de alcool si am adormit bustian , asa poate ma voi simti mai bine .
Imi placea la nebunie mirosul de tigara din casa prietenului . Am dat si eu sa incerc , e chiar bine , iti creaza senzatii placute . Acum nu mai cost nimic , sunt iarasi John , care vedea doar o jucarie in fete , toate sunt la fel , dar ea, doar ea e printesa mea . UNA , CARE ..NICI N-AM CUVINTE SA O DESCRIU . Un inger , care imi poate alina durerea si ma face fericit . NU stiu dc oare soarta , ma lasa iarasi asa , singur , dar ea nu cred ca ma va uita .! Voi incerca sa uit , sa traiesc fara ea !!! Cea mai luminoasa pata din viata mea .
DA E TRIST ...//DAR SUNT CAZURI REALE , NU AM SCRIS CEVA DIN COMUN ,NICI NU E DRAMATIC , DAR MELANCOLIC . nu CRED CA MA VETI URI PENTRU ASTA !
VA RECOMAND SA CITITI IN CONTINUARE SPER SA VA PLACA ! PUPICII
BESK/////..###turtle
YOU ARE READING
Am crezut ca nu se va intimpla niciodata !!!
De TodoO fata de treaba..frumoasa , invata bine , pare imposibil sa se indragosteasca .de un baiat , as aea crede , CAUZA ESTE CA E DE GASCA , DAR CAM TINE PREA MULT LA CARTE SI DORESTE CA TOTUL MEREU SA FIE PUS LA PUNCT ., dar nimic nu e perfect . Deci...