Am venit acasa . Eram ruinata .Ma gindeam la el , la noi ! Nu pot sa cred ca am spus asta . Il iubesc enorm..si ziua de azi , va fi pt mine , mereu cea mai frumoasa zi petrecuta aici ! Il ador pentru ceia ce face , dar si pentru simpla sa prezenta , ca exista ! Nu cred ca voi putea vreodata iubi mai tare pe cineva .
Mi-am pus capul pe perna si am adormit trista si obosita . Coplesita de emotii , dar cu o speranta in suflet si gustul dulce si apetisant a buzelor sale . Noaptea parea atit de lunga , nu doream sa ma trezesc din acel vis dulce . Stelele imi luminau gindul si atmosfera , pe cind sufletul ardea de durere !
Cind m-am trezit dimineata , aveam o fata de zombi . Am aplecat putina cosmetica , pentru ca mama sa nu observe ca am plins . Mi-am impachetat lucrurile in bagaje , iar intr-o sacosa rosie am pus poza mea cu John , am facut-o odata , in timp ce ne plimbam . Din pacate nu am putut lua cu mine ursul lui, era prea mare . Dar casa e a noastra , il las aici , asa ca nimeni nu va intra la mine in camera . Ultimul lucru pe care l-am facut , am scris o scrisoare MIE , adica Liney , de 18 ani . Pe care o voi reciti la 18 ani . Am luat un pix de pe masa si am rupt repede o foaie din caiet :
HEY LY , SALUT ! VREAU SA CRED CA ACUM TOTUL ITI MERGE PERFECT , ESTI TOT ASA DE FRUMOASA , AI MAI CRESCUT UN PIC , MAI MATURA SI IN PRIMUL RIND , ESTI DE SUCCES ! MA BUCUR , DACA E ASA ! OARE STII CEVA DESPRE JOHN , AI MAI VORBIT CU EL , S-A SCHIMBAT .?? ESTI TOT MOARTA DUPA EL ? CE NOU ? PRESUPUN CA AI PE CINEVA ? S-A SCHIMBAT TOTUL , INSA NU TU SI SENTIMENTELE TALE ...PROFITA DIN PLIN DE TOT SI PROCEDEAZA MEREU ASA CUM CREZI CA E CORECT . FII SIGURA DE PROPRIA PARERE . IUBESTE-L ASA CUM AI FACUT-O PINA ACUM , CACI MERITA . L-AI RANIT , VINA E NUMAI A TA , ADICA A NOASTRA !. ESTE ,CRED, CA CEL MAI FRUMOS LUCRU CARE TI S-A INTIMPLAT VREODATA . CINE AR PUTEA CREDE , CA VOI DOI , VA VETI INDRAGOSTI . IAR SOARTA VA DESPARTI !!! . ASA A FOST SA FIE , INSA DACA VEI AVEA VREODATA SANSA , SA VA REUNITI , NU O RATA . SI PROMITE-MI CA II VEI ACORDA AJUTOR DACA VA AVEA NEVOIE !.
CEL MAI IMPORTAT LUCRU , AM UITAT. TE FELICIT CU MAJORATUL TAU , ACUM AI 18 ANI . NU MAI ESTI O PUSTOAICA SAU ADOLESCENTA DE 14 ANI , CI O PERSOANA MATURA . ITI DORESC SA FACI FATA ORICARUI OBSTACOL . RAMII ASA CUM ESTI , FII ASA CUM ESTI SI AI FOST MEREU !
salutare din trecut , Ly-14 ani , ultima zi acasa
Am pus scrisoarea intr-o cutiuta sub pat ! Mi-am luat bagajul si priveam in jur . Incercam sa privesc in jur , si sa-mi amintesc de tot ! Priveam cu disperare peste tot ! Am coborit scarile vazind-o pe mama . Era agitata . M-am apropiat de ea si am imbratisat-o . Am iesit pe usa casei . Lasam totul in spate , amintiri , lucruri si persoane ! Imi priveam inca o data casa , in timp ce mama vorbea cu o vecina , ca aceasta sa se uita din cind in cind la casa noastra si sa o telefoneze in caz de ceva . In scurt timp s-a apropiat Olivia de noi , dulceata mea . Dorea sa ma petreaca la aeroport ! Ma bucur ! Am pus valizele in taxi si ne indreptam spre aeroport .
JOHN POV ;
M-am trezit cu o durere insuportabila de cap . M-am trezit si fuga in baie . Am dat drumul la apa , acesta curgea in cada , in timp ce eu ma gindeam .Ea azi pleaca ! Eu ca un las nu sunt in stare sa plec sa o vad pentru ultima oara . Stiu ca nu voi rezista , voi incepe sa lacrimez . Voi avea un dor imens . Ii dau drumul de linga mine , pleaca ..insa va ramine in inima mea . Cea mai frumoasa si luminoasa persoana ! Te iubesc Ly , spuneam cu un nod in git . Imi curgea o lacrima , doamne si sunt baiat ! Am intrat in cada , cu gindul la ea !
DE azi inainte voi fi cel de dinainte , imi voi gasi refugiu in petreceri , si nebunii ale adolescentilor . Nu voi da voie , nimanui sa se apropie de inima mea , nici o fata ! Dar nici nu cred , ca cineva o va poate inlocui ! Un gind ma bucura , un viitor frumos pe care il va avea , sper . Vreau sa fie fericita !
Avionul a decolat . Iar eu eram cu capul in nori , la propriu , cit si la figurat .Voi face tot posibilul sa devin cineva de succes . Nu voi permite durerilor din suflet sa ma doboare . Voi trece peste tot , iar intr-o buna zi ma voi intoarce , cu TOTUL !! Atit timp cit el e cu mine si il iubesc enorm ..totul va fi ok . Iubirea noastra invinge ! Iar bratara aceasta de argint e un obiect de pret , de care voi avea grija ..sa nu o pierd vreodata !
TE IUBESC !!!! Atita timp cit inima pastreaza amintirile , chiar si cea mai groaznica zi , cu gindul la tine , va fi unicala ! Doar din amintiri mai pot crede ca vara e anotimpul destinului meu.
Acum voi posta mai des , va pup ! Ma stradui si sper ca va place !
YOU ARE READING
Am crezut ca nu se va intimpla niciodata !!!
De TodoO fata de treaba..frumoasa , invata bine , pare imposibil sa se indragosteasca .de un baiat , as aea crede , CAUZA ESTE CA E DE GASCA , DAR CAM TINE PREA MULT LA CARTE SI DORESTE CA TOTUL MEREU SA FIE PUS LA PUNCT ., dar nimic nu e perfect . Deci...