PRIETENA LUI !!!(ce bine imi pare)

688 23 0
                                    


    Am venit de la  tabara . In avion , de data asta , am stat cu totii impreuna . Baietii insa se cam certau , Ben si John . Normal ca stateam alaturi de John > pe tot parcusul calatorii am ascultat muzica , probabil ma mai sarutam cu John . Nu prea ma simt  in apele mele , azi , probabil din cauza acestei schimbari bruste , John .! 

   Cind am ajuns in aeroport , am decis cu totii sa ne indreptam spre o cafenea , pentru a lua o mica gustare . Am vazut cum ma privea chelnerul de acolo , John a observat :

-Hei , salut , ce doresti frumoas-o , ma intreaba acesta uitindu-se atent la mine ?

-Mmmm, cred ca un  suc ar fi de ajuns , multumesc , ii raspund cu un mic zimbet chelnerului !

-Ok ..asteapta citeva minute , ti-l aduc imediat !

-Eu as dori o prajitura cu capsune si un suc de portocale , spuse voioasa Olivia !

- Nu cred ca e politicos , sa te dai la fete , frate , mai ales cind acestea nu sunt singure ! Si apropo , bruneta cea frumoasa , cu ochii albastri , careia ii dadeai din ochi , e PRIETENA MEA  , spuse nervos JOHN !

- Dc nu //doar vorbim ! 

-Auzi tu , las-o . Hai pleaca odata , dupa bauturi . 

   Imi placea gestul lui John . Era gelos si asta ma facea fericita . S-a ridicat de pe scaun si s-a apropiat de mine , ma apucat de mina , ducindu-ma afara :

-Unde mergem , ii spun eu putin nedumerita ?

-Acusi  vei vedea , scumpo ai rabdare .!

  Am ajuns in parc , ne-am asezat pe o banca si nu stiu de unde John , a scos un trandafir , si nu unul oarecare . Unul alb , preferatul meu !. M-am bucurat si l-am imbratisat strins , acesta a dat sa ma sarute , dar eu am dat inapoi > . NU stiu de ce ,  insa nu eram inca pregatita .!?

-Ly , s-a intimplat ceva , ma intreaba acesta cu putin amar in ochi ?

-NU , dc , trebuia sa se intimple ceva ?

-Nu , doar ca comportamentul tau ... 

Il opresc si ma apropii de el :

-Stii , nu sunt inca pregatita . Ne cunoastem mai aprofundat doar de vreo 2 saptamini si deja .... s-au petrecut prea multe . Prea repede .!! Uite , nu-i vorba in tine . TU esti asa de wow , arati super , de treaba , dar daca se intimpla ceva , nu vreau sa devenim ft apropiati in asa scurt timp . Hai sa mai asteptam .

-Mmm , asta e treaba .NU , asa nu merge , sau cum vreau eu sau nicidecum . 

      Se intoarce , se ridica si pleaca , cu o mutra suparacioasa . Pentru un moment , imi era trist , apoi mi-am dat seama de ceva /////Dar deodata il vad cum se intoarce spre mine , cu un zimbet larg si o imbratisare de urs :

-Ehh..prostuto , am glumit . Pe bune , vad ca nu prea te-a afectat , oricum , micutza mea nu te grabesc , ma bucur ca nu esti gata de orice . Esti cea mai ...cea mai speciala pt mine , micutzo , te ador! In plus relatia noastra mi se pare ca nu va fi monotona , vom avea parte si de actiune . Te voi cuceri , si te vei indragosti peste cap de mine !

-Eii ,da ..mai vedem noi , spun eu cu un hihot pe fata !! Si apropo , te rog fara prea multe diminutive , ok ?

-Dc , nu iti plac , face el o fata de catelus ploat ?!

-Nu ..precis tu imi esti mai tareee pe plac decit ele . Acum ce facem , eu trebuie sa ma intorc acasa , te sun , OK !

-Ok , voi astepta . Te pup , ne vedem miine la scoala .

       Mergeam pe drum ca o naluca , de abia asteptam sa ajung acasa , sa o vad pe mama , si sa ma trintesc pe patul moale din camera mea . Acum ce sa zic , am prieten , nu cred ca le voi spune parintilor , logic !!! 

     Am ajuns acasa ,am deschis usa , si am auzit  niste tipete . Nu se poate , era mama care plingea . M-am apropiat de ea luind-o in brate . Aceasta a spus ca tata s-a dus in alta tara , intr-o lunga deplasare , in Austria , pentru a-si continua cariera . Mama a incercat sa-l opreasca , insa tata // A spus ca isi doreste bani si viitor frumos , astfel vom avea de toate , il vom vizita si el ne va trimite bani . Apoi , cind se aranjeaza acolo , probabil sa ne ia cu noi . Intr-o tara straina , fara prieteni , fara nimic cunoscut si chiar acum cind probabil ,  si acum il am pe John !.

 M-am dus in camera mea  , ducindu-ma in baie . Am stat in ea ceva timp , gindidu-ma la cele intimplate . Am iesit , m-am invaluit cu un prosop si am tras un pui de somn , apoi mi-am facut temele . Urma o zi de scoala !

   Dimineata , mi-am facut un dus , mi-am luat fustita si o bluza alba transparenta . Parul l-am prins intr-un coc lejer  . M-am coborit jos , sa-mi i-au micul dejun . Azi mama arata mai bine ! Aseara , i-am explicat  ,eu situatia ! Cit imi mincam tartita , am primit un mesaj :

                                ,, Frumoas-o te astept afara , deschide usa "

  OF doamne pampalaul asta , a venit la mine , daca vede mama ,eiii ii spun ca e simplu coleg > Mi-am luat geanta , telefonul , am sarutat-o pe mama si am zbughit afara :

-Ce crezi ca faci//ce ai ? CUM de imi stii adresa ?

-Buna dimimeata si tie , SECRET ! Am crezut ca iti va placea , daca vom merge ambii la scoala . Vino la mine , si eu te iubesc ! 

   Atunci i-am simtit calda imbratisare si un scurt sarut pe obraz ,i-am dat si eu unul > Drumul spre scoala , mi se parea lung , eram doar noi doi si o tacere . Tacerea a fost intrerupta cind JOHN , spuse :

-Hey , eu nu mi-am facut temele , spuse baiatul chipes , adica JOHN >

-Cum asa ..de ce ?

-Vina ta , spuse acesta , uitindu-se pervers la mine ! Ma gindesc prea mult la tine .!

-Euu , dc . Asa ajungem in clasa , si in timplu pauzei , fa-ti macar ceva , te ajut eu unde nu stii !

-Daaa , acum esti si profesoara mea . EHH , ce bine imi pare !. Apropo arati foarte bine in fusta . Deci , iubita mea mai poarta si rochii ...

   Eram rusinata un pic , dar mindra pt ca sunt frumoasa si lui ii place . Cind am ajus de poarta scolii , am dat drumul la mina , intrind  in clasa . Orele s-au inceput , iar John nu facea altceva , decit sa se holbeze la mine . Imi placea atentia lui , mai ales cind e ..ahh , nam cuvinte . Dar e in EXCES , deja !!!

    A fost o zi superba si inca nu stiam ce urmeaza . Aceste momente petrecute cu el , si cu  prietenii mei , imi lua gindul de la tata si mutarea noastra . Nu vroiam sa stie nimeni .Adevarul este atit de sumbru si tris in aceste vremuri , il voi tine in taina . Atunci voi scapa de momente triste , fete fara zimbet .... Mai ales acum ... nu il iubesc pe John pentru ceia ce este , ci pentru cum ma face sa ma simt alaturi de el.Sunt speciala pt el , nu e acel John , pe care il stiu toti , acum e mai bun ! Nu vreau sa il ranesc  , ca deja are o gaura in suflet . Nu ii voi spune inca de placare . Totul va fi pe nevazute , dar  nu vreau sa plec . Vreau sa-l iubesc in continuare , imi face viata mai frumoasa ! Imi da aripi , nu sunt dependenta de el , dar ceva s-a schimbat ,  de atunci  de cind l-am vazut . Voi face in asa  afel , ca FIECARE ZI SA CONTEZE !

   Poate de asta , ma tem sa-i marturisesc dragostea , la justa valoare !




HEIII ..SALUT ! CUM VI SE PARE . IN ACEST CAPITOL PERSISTA SI PUTINA TRISTETE SI ACTIUNE . 

VA INTRIGA , NU ? SPER SA FIE ASA ! 

MULTUMESC CELOR CARE CITESC , SPER SA NU VA DEZAMAGESC , COMM PLEASE , SA VA STIU IMPRESII SI CITEVA SUGESTII , DOAR NU IN LEGATURA CU CONTEXTUL , ACESTA E DEJA PLANUIT !



Am crezut ca nu se va intimpla niciodata !!!Where stories live. Discover now