Hei , salut ! Ce pot sa zic ...zilele treceau , alaturi de el . Fiecare clipa parea mai frumoasa . Sunt invaluita de o senzatie frumoasa , plimbarile prin parc , micile cadouri , gesturi si cuvinte frumoase de la el . Acum , mi se pare total schimbat . Ma bucur ca il am alaturi , l-am putut analiza ft atent , de atunci de cind suntem impreuna . Ma simt atit de bine in largul sau , nu cred ca virsta sa este o problema pt mine , are 15 ani ! Cred ca dragostea chiar este ceva neexplicabil , ceva dulce dar si acru in acelasi timp. De ce n-as putea sa fiu ca toti , sa ma bucur de adolescenta . De ce trebuie sa plec si sa le las pe toti in urma . Mai ales cind pentru prima data tin asa de mult la cineva , la un baiat !
M-am trezit de dimineata , pe la 7 . Azi e marti si trebuie sa merg si la scoala .Mi-am facut repede patul . M-am spalat pe fata si pe dinti si fuga in bucatarie . Mama nu era acasa , era ocupata cu serviciu si depunerea actelor pentru vize . In curind plecam ...las acest gind intr-o parte si imi beau ceaiul . Am fost placut surprinsa cind am primit un sms si o poza de la John :
-Hei , papusa , buna dimineata !!! TE IUBESC si ne vedem la scoala ....
Mi-a trimis o poza ..era atit de ciufulit dar si atragator in acelasi timp . Am ridicat scarile si m-am indreptat fuga spre dulaul meu . Mi-am luat o pereche de blugi rupti si o camasa in carouri . Parul l-am prins intr-o coada , am aruncat telefonul in geanta , geaca pe spate si fugaaaa la liceu .
Ce sa vezi !. Cind intru pe poarta scolii , m asteapta un chipes . M-am apropiat de el si i-am dat o imbratisare de urs , sarutindul pe obraz . Acesta a facut la fel . Ne-am indreptat ambii spre clasele noastre .
Era ora de matematica , ascultam atenta profa , pina cind primesc un sms :
,, Ly , uitete pe geam "
Doamne , timpit mai e ! Era afara cu niste amici de-ai sai si nu stiu ce faceu acolo . Incerca sa-mi fac semne cu mina , iar eu am inceput sa hihotesc . I-am trimis un sms inapoi :
<Te iubesc ...!>
Dna MIler , profa observat reactia mea , ma intrebat ce se intimpla , si apoi s-a indreptat spre geam . Ii faceam semn ca vine ..dar el.....Desena niste inimioare in aer ///PFF hihi . Nu mai puteam de atita veselie . Profa a scos capul pe geam:
-Wow , domnisorule John Steven , vad ca sunteti coplesit de dragoste . Daca va place asa matematica va poftesc la ore adaugatoare !
Toti se rideau la replica ei .
Dupa ore , am fost chemata in cabinetul directorului . Oare din cauza acelei intimplari de la matematica ? Nu prea cred ! Am intrat in cabinetul ei . Aceasta ma astepta la ea , pe masa cu un teanc de acte :
-Buna ziua , ii spun eu putin nedumerita .
-Buna ziua , Ly . Ia loc . Mama ta ma anuntat , ca va mutati in curind . Ma rugat sa-ti pregatesc actele . Asa am si facut , imi pare nespus de rau ca o eleva asa buna ca tine , pleac !
I -am multumit si am plecat trista din cabinet . Ma gindeam la mama , de ce nu mi-a spus , ca asa curind . Cum sa ma stapinesc , nu poate , nu e nevoie , vreau sa ramin . Dc anume cind a sosit aceasta clipa , de-a le spune tuturor despre plecare , eu nu pot . Credeam ca ma voi putea lua in miine . Am plecat acasa direct dupa acea discutie . M-am trintit in pat si ma gindeam . Au mai ramas 3 zile pina la plecare mea . Un singur lucru imi alina tristetea . Cea mai frumoasa luna din viata mea si el . Miine e 14 februarie si voi face aceasta zi memorabila cit pentru el ,atit si pentru mine . Trebuie sa-i cumpar un cadou . Dar ele nu mi-a spus nimic de miine , de parca nu stie . Poate se preface ! PRECIS ! Imi va face o surpriza , cred .
Dupa o ora de somn , imi i-au banii pe care le-am adunat pt aceasta ocazie si ma indrept sre mall . Ma plimbam prin mall , cautam ceva special . AM dat de o bratara , gravurata din argint . Erau multe cu diferite nume . Am dat una cu numele de Lia , adica LY , am atins-o , simte-am cum lacrimez . De ce nu pot sa fiu linga el mereu . De ce trebuie sa plec , sa-l parasec ,TRADARE !!!! Bratara avea in complect o cheita din argint pe lantisor . Bratara se poate deschide doar cu acea cheie . Acesta va fi semnul dragostei noastre . Dupa ce voi pleca , chiar daca ma va uri , oricum nu ma va uita , si mai ales ma va avea amereu alaturi . Cum n-ar incerca nu va putea scapa de ea . Ma doare , atit de tare , cind vad imbulzeala din mall , nu pot , nu pot ! Am luat cadoul si am iesit afara ,acolo unde puteam sa pling fara ca nimeni sa stie . Am primit un mesaj , era de la John :
<< Frumoasa mea , cf..scuza ca nu te-am petrecut azi , dupa scoala . Aveam niste treburi importante . Te iubesc , te sun mai tirziua . Apropo , miine nu-ti fa planuri , te invit eu undeva . Te imbraci in rochie . Te iubesc , scumpo . Sper ca nu te-ai suparat ..
AL TAU jOHN...>>
Ii citesc sms si doar surid , in timp ce lacrimile imi curg suvoaie . I-am raspuns si eu cam asa ..
M-am indreptat acasa si primul lucru pe care l-am facut era sa vorbesc cu OLIVIA . Cind i-am spus de plecarea mea aceasta , a inceput sa plinga pe telefon . Apoi a ajuns si acasa la mine , am stat si ne-am imbratisat toata noaptea , amintindu-ne de tot . A fost o seara nostalgica ....
Oare ce va fi miine , ma voi uri pentru toate astea , pentru ca nu i-am spus mai devreme , dar am facut-o doar pt sa nu se ingrijoreze si sa stea pe ginduri . Nimic nu poate fi ideal , chiar si relatia noastra , insa mi-as dori , cu atita ardoare , as vrea . Doar pling si pling , pina cind nu voi mai putea , e cea mai rea noaptea din viata mea . DE ce nu l-am intilnit inainte de plecare /Oamenii nu plang fiindca sunt slabi, ci pentru ca au fost puternici pentru prea mult timp .
SINCER VA SPUN ..MA DURUT CIND AM SCRIS ACEST CAPITOL , AMAR IN SUFLET SI DOAR ATIT.
ASA E VIATA ..E REALITATE NU E BANAL DAR NICI PREA DRAMATIC .
VA IUBESC ..CITITI IN COMM SI MULTUMESC !!!
YOU ARE READING
Am crezut ca nu se va intimpla niciodata !!!
De TodoO fata de treaba..frumoasa , invata bine , pare imposibil sa se indragosteasca .de un baiat , as aea crede , CAUZA ESTE CA E DE GASCA , DAR CAM TINE PREA MULT LA CARTE SI DORESTE CA TOTUL MEREU SA FIE PUS LA PUNCT ., dar nimic nu e perfect . Deci...