Stateam la cantina .Ben a comanadat ceva dulce si a inceput sa vorbeasca . Eu ma simteam incomod si el cred ca a observat :
-Li , sa intimplat ceva , ma intreaba ingrijorat ?
-Nu , dar maninc alaturi de un necunoscut . Pe linga toate m-ai si ofensat , mai sarutat....
-Mie mi-a placut si da poate nu ne cunoastem , INCA !!! Eu am 15 ani , sunt super dragut , toate fetele ma vreau ! Locuies in casa pe pamint , impreuna cu cei 2 frati a mei . N-as spune ca sunt foarte bogat , dar..😌😌😌. Acum tu .
-Mhh..imi place sa dansez si sa desenez . Invat bine si sunt sefa clasei . Am 14 ani .
-Ai prieten ?
-Nu ..nu vreau si n-am timp.
-Stii ca toate fetele auu...si asa imi place sa stiu ca primul sarut l-ai avut cu mine .
-Nu uita , eu nu am vrut sa fac asta cu tine. Lasa-ma ..cine te crezi .Ma crezi o proasta care iti va sari in brate ? Nu te astepta la asta ! Nu esti pe gustul meu ! Mi se pare ca incep poate sa ma indragostesc , dar nu vreau asta.
Am alergat din cantina, m-am impiedicat , cazind jos pe podea . Atunci de mine s-a apropiat un baiat .
Era atit de chipes si parea de treaba . Era din clasa mea si probabil il chema Fin , a propus sa ma ajute. Ma luat in brate si eu nu am refuzat , pentru ca a durut, cazatura ! Ben a vazut scena si s-a indreptat spre noi . S-a uitat la Fin , ia dat o palma si ma luat din bratele lui . Ma adus la medic si eu am adormit . Cit dormeam , simteam cum ma ating niste buze pe frunte , pe obraz si apoi pe buze . Eu , inconstienta , am raspuns la sarut . A fost cel mai frumos moment din viata mea . Ben a obsevat ca nu-s impotriva si ma imbratisat . Atunci mi-am dat seama ca simt ceva pentru el . Imi curgeau lacrimile de durere,dar si de fericire .Oare m-am indragostit ?
-Hei , te simti mai bine , intreaba Ben ?
-Da ....asa e . Scuze pt ceia ce s-a intimplat mai devreme. Stiu ca a fost oribil .O fac pt prima data !
-Prostuto , a fost fenomenal , n-as spune ca WOW , ridea el pe sub nas !
-Serios ! Termina , nu ma enerva .
-Stii ca lipsesti deja de la 2 ore . Stai linistita , glumesc.😄😃 Sa inteleg ca tu la mine inveti ft bine , da?
-Nu sunt a ta , ok ?
-Mai vedem , insa sarutul ma convins !
-Mhh...spun eu rusinata .
Ma adus acasa. Ma imbratisat si a spus ca ma va suna .Eu ma uitam la el si m-am intors repede , spunind incet ,,multumesc " . El ma apucat de mina si ma sarutat dulce , prefacindu-se ca s-a suparat . Eu ma simteam oribil . M-am apropiat si mi-am cerut scuze .
DEPUN MUULT EFORT !!*😉😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃💕💕💕💕💕💕💕❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😥😥😥😥😥😥😥😥😥. EU CRED CA NU VOI FACE CAP. MAI LUNG DE 500 CUVINTE
YOU ARE READING
Am crezut ca nu se va intimpla niciodata !!!
RandomO fata de treaba..frumoasa , invata bine , pare imposibil sa se indragosteasca .de un baiat , as aea crede , CAUZA ESTE CA E DE GASCA , DAR CAM TINE PREA MULT LA CARTE SI DORESTE CA TOTUL MEREU SA FIE PUS LA PUNCT ., dar nimic nu e perfect . Deci...