Necunoscutul

633 22 1
                                    

Am adormit . Era o noapte rece , ma incalzeam de Olivia //si cu amintiri . Plapuma era asa de moale , patul comod . Totul era frumos , insa mintea mea nu . Ma gindeam la acele mesaje . Cine o fi el oare si ce vrea de la mine ?. Mi se pare ca ma cunoaste destul de bine . Ma omoara o curiozitate groaznica . Aveam dispozitie si vroiam sa vorbesc ore incontinu cu cineva . Am intrat pe facebook , cu gindul ca voi gasi pe cineva . NU stiu dc dar vroiam sa fiu tachinata , iara de John , acel fraier , in preajma caruia dau de necazuri . NU-mi venea a crede , tot in acel moment , primesc un sms de la el :

-Salut , dc nu dormi ..?

-Ce te intereseaza .

-Presupun ca vroiai sa vb cu cineva si am decis sa fiu eu acela , dulceta . NU sunt chiar bun la asta , nu prea vb cu fetele ci de odata le propun ceva mult mai interesant .

-Pff..mai taci .

-AAA , recunosc ai o piele catifelata si esti frumoasa cind rosesti .

-Parca ai spus ca sunt urita , mai tii minte , azi de fata acelui baiat .?

-Pff , cum altfel te-ar lasa impace . Am zis doar , mai intii vei fi jucaria mea , si apoi fa ce vrei .

-Nu sunt jucaria nimanui , cele bune !

-Nu te supara , ce asa enervata ?

-Mai taci .....

- Vad ca-ti place fraza asta .

-Dada , mai ales pt tine .

-Caracterizeaza-ma printr-un cuvint ...?

-De ce crezi ca as face-o , ma uit eu chioris , citind mesajele . Ok , BAD_BOY.

-Si ce , vrei sa spui ca nu-ti place.?!

-NIci pe deaproape .

-Ehh , ce imi pierd timpul cu una ca tine , n-are rost . Pa si nb .

JOHN POV ;

Am scris asa pentru a o enervata putin . Vreau sa demostrez ca le pot avea pe toate ////din liceu .Tipa asta e stranie , dar recunosc imi place . Am doua sanse , ca JOhn si ca NECUNOSCUTUl . Are ceva special la ea . NU vreau sa ma indragostesc , n-am pt ce , dar nu vreau sa o aiba nimeni.

Un baiat o sa isi aminteasca mereu de fata timida cu inima frumoasa care l-a cucerit cu un singur zambet. Poate ea e acesta ? pff......la ce ma gindesc ???


S-a facut ziua , primu lucru pe care l-am vazut era sms de la acel necunoscut ,, Buna dimineata " si pe Ben la lavuar . Ben a propus sa ne plimbam , dupa prinz . Eu am acceptat , dc s anu fi facut asta . E unul din cei mai buni prieteni ai mei . E de treaba si in plus voi cunoaste mai bine tabara .

Dupa micul dejun , ne-am dus inapoi in casuta , ne-am imbracat cu toti in maiou cu sorti sportivi sau pantaloni , pentru a face gimnastica de dimineata ! E o traditie ! Mi-am luat niste sorti NIKE de culoare neagra , ghete albe cu rosu si un maiou alb cu bretele . Imi scotea frumosul corp in evidenta . M-am pus in rind cu Olivia , nici prea in fata , dar nici in fata . Toti baietii erau in spatele nostru . Logic , aveau la ce se holba . In spatele meu era un blond , alaturi de el Ben si John > ma simteam stinjenitor si nici nu prea indeplineam exercitiile . Antrenoarea ma observat , facindu-mi o mustrare din ochi . Atunci am inceput si eu , simteam cum mi se incordeaza muschii piciorelor , de la fund in jos . Toti baietii se holbau la fete . Dupa sport , ne-am odihnit putin si urma un mic concert .

LY POV :

Diseara ne asteapta discoteca . Simt ca se va intimpla ceva , de abia astept . Vreau sa recunosc , imi place sa-l privesc pe John , sincer sa spun imi pare ca simt ceva pt el >Pentru Ben precis nimic , dar el.....//// insa mi se pare ca el nu ma considera demna de el , dar ii voi demonstra . Si ceilalti , vor vedea si ei partea buna a lui . Il voi cuceri , mie mi se reuseste si fara sa depun efort , dar aici voi avea nevoie de el .







GATA URMEAZA ///// URMATORUL CAPITOL >



Am crezut ca nu se va intimpla niciodata !!!Where stories live. Discover now