Cina #2

440 17 1
                                    

       Mi-am luat o pereche de blugi gri skinny si un maiou alb largut . Mi-am prins parul intr-o coada si mi-am luat papucii de camera in picioare . M-am dat cu putin fond de ten , rimel si ruj . Am tras aer in piept ..dc ? Pentru ca voi lua cina cu niste necunoscuti , unde plus la toate si un adoleacent de 16 ani .

  Am coborit scarile si atunci mama a dat sa ma prezinte .
- Asta e fiica mea , Lily , spuse cu incintare mama .
In acel moment domnul care era in costum mi-a zimbit , banuiesc ca el e partenerul tatalui . Sotia sa a facut la fel , insa un baiat , care era la fel de toata frumusetea , statea pe canapea . Doi frumosi pentru o zi e prea mult ! Unul la scoala , altul aici . Simt ca mor , dar ce folos , e frumos nimic mai mult ! HIHi ..e greu de cucerit inima Liliei , a reusit doar unul ..primul si ultimul . Si cu acest gind cobor scarile .

X...POV
 Eram intr-o casa straina si nu stiu dc macar am venit . E vina parintilor , au spus ca imi va cumpara motor la motocicleta , daca merg . Eram nevoit . Stau  pe canapea si habar nu am ce asteptam si pentru ce am venit . Ca sa nu ma plictisesc , gindul m-a dus  la colega mea , da la Ly , e atit de dulce , nu stiu asa inocenta , dat si rea in acelasi timp . Si mi se pare  ca e atit de minunata .  Imi este greu sa recunosc ..dar o plac , simt ceva pt ea . E genul de fata care nu va sari in bratele oricum , se respecta pe sine e o fire ..ahhh e o Zeita - e perfecta .
  Brusc gindurile mi-au fost intrerupte de vocea acelei doamnei , cind... am vazut o fata ce se cobori pe scari...era atit de senzuala , cind si-a ridicat  privirea , am amutit si poate pare banal , dar am scapat paharul .
  Era Ly , dar nu acea Ly  de la scoala , si la scoala era frumoasa , dar  era mai stridenta , insa aici e altfel ...mai libera , mai lejera , dar totusi perfecta.. Ea e la fel de uimita ... Blugii ii scot perfect fundul in evidenta si acele pulpe bine lucrate . I-ar sub maioul cela alb ...doamne nici nu imi vine a crede ce imi pot inchipui .

LY POV :
 Nu imi venea sa cred era noul meu coleg James ...i-am uitat numele . Acum am sansa sa-l cunosc mai in deaproape . Mi se pare uimit , oare chiar sunt int-atit de buna ...pe cine mint , chiar sunt !:-)
  -  Buna ziua , imi pare bine , spun eu põliticos .
- Buna ziua , raspund la un unison amabila pereche din fata mea .
- Hey , Ly , spune cu un zimbet fermecator  , Artur .
- Ce coincidenta , salut Artur !
- Mama , tata , ea e noua mea colega  , se adresase acesta parintilor !
- Wow ,sunt incintata , draga mea sunt bucuroasa ca esti colega fiului meu  , te rog , šā va ajutati , imi spuse cu atita blindete , mama lui Artur .
- Neaparat , spun eu cu un zimbet fals . In timp ce ala statea šī rinjea pervers .
  Am luat loc , la masa , dar nu inainte šā o ajut pe mama cu servirea . Dupa ceva timp , mama šī-a  dat seama ca oaspetii trebuie neaparat   sa se spele pe miine . Mama m-a rugat sa-i arat lui Artur unde e baia . Am ridicat ambii scarile , insa deja simteam o presiune intre noi.  Eram tacuti pina cind nu am dat cu nasul de usa baii .
- Poftim intra , asta e baia , ii arat eu cu mina .
- Mmm..pisi e  asa serioasa .
- Pisi e mata , imi cer scuze ca ma adresez asa mamei tale , dar eu nu sunt nimeni pt tine ca sa-mi spui asa .
Atunci am simtit o mina infasurata in jurul taliei mele , a luat šī ma lipit de perete , uitindu-se fix in ochii mei.
- La dracu , James Artur ce faci , ma rastesc  la el , insa simteam in acel moment o atractie , o dorinta de-ai šāvura buzele .
  In acel moment , i-am simtit buzele dulci peste āle mele . La inceput m-a luat incet ,sarutind parca cu frica , ca nu imi va placea  , doar cu buzele . In acel moment m-am retras , aducindu-mi aminte de el , tot ce am iubit šī iubesc , de John . Insa el m-a tras inapoi šī a inceput šā ma sarute pasional , si-a cerut voie šā intre in gura mea , insa i-am dat de inteles ca vreau šā ma opresc aici . S-a indepartat putin de mine , insa nu mi-a dat drumul din imbratisare . Atunci nu stiu ce val m-a apucat , m-am apropiat de el , l-am sarutat simplu dar pasional asa cum pot eu , doar cu buzele ! Incit a scos un sunet , in final m-am oprit o secunda šī i-am muscat buza de jos .
- Auuu..pisica blinda zgirie rau . 
- Šā presupunem si...
- Saruti bine , pitica mea . O faci des ?
- Cum crezi . Dupa cum ti-au spus toti sunt tocilara , rea dar te pot da gata . Din acestea reiese ca nu ...nu m-am sarutat de ceva timp , de 3 ani . Ultima data am facut asta cu persoana care conteaza ceļ mai mult pentru mine , cu un baiat , ii spun cu un regret .
- Eii scumpo imi pare rau . Dar acel prost cred ca nu te-a meritat si nu a inteles ce pirde . Poate doar s-a folosit , inimii nu-i poti dicta . 
-  Daca nu stii , mai bine  nu spune , ok , nu vreau sa vb cu tine pe tema asta . Pff ..n-ai de ce , incerc šā nu-mi arat tristetea in public , nimeni nu stie ce simt cu adevarat . La fel cum ai facut-o tu ....ai luat šī m-ai sarutat , macar šā vb nimic. Ne cunoastem de dimineatza ,ce crezi ca faci . Poate ca da ,m-a dus valul cu sarutul ala insa šā stii asta nu inseamna nimic .
-  Crezi ca la toate le fac asa , pot šā le trag deodata in pat . Šī nu , nu am crezut asa despre tine , m-ai dat gata de cind te-am vazut . Esti buna ..da buna šī nu doar asta . Šā stii poate sunt eu fraier , dar in tine vad o fata ..nu stiu esti asa modesta šī rea , ceia ce ma face šā ma gindesc doar la tine . Nu stiu , crezi ce vrei , dar cred ca ,nu sunt sigur ,mai ales acum , insa  te plac !!! Da , acorda-mi o sansa , si iti voi demonstra ca intr-adevar , acum cind te vad doar pe tine , inima mi-a dictat si nu corpul . M-am indragostit nu doar de corpul tau perfect dar de ceia ce esti .  Nu stiu , e banal , prima data fac asat , as aca  nu commenta dur ..

- Ehh ..acum ce zici , ne spalam pe miini , dupa revenim la tema , ok ?










Uite cam asa ..imi cer scuze ca nu am scris de mult , dar asta ea ... Ce credeti ce va urma ? E cam scurt dar asta e..voi posta in volum mediu dar mai des , PROMISE !!!

Am crezut ca nu se va intimpla niciodata !!!Where stories live. Discover now