Am urcat in taxi . Am deschis usa masinei si m-am asezat alaturi de mama . Priveam la geam , totul mi se parea atit de ireal ! Cerul era atit de senin si soarele imi zimbea de parca mie . Ascultam Muzica , eram de parca intro alta lume . Acele versuri imi alinau durerea , dar mai mult imi aducea aminte de el .
Brusc ne-am oprit. Am ajuns deja la aeroport . Neam luat bagajele si ne-am indreptat spre casa , s-a cumparam biletele . Doamna de la receptie ne-a anuntat , ca zborul nostru intrizie . Imi pare atit de bine , nu voi irosi timpul , ci voi delura toate amintirile ! Si poate , chiar el va veni ...macar o ultima imbratisare , sa-l vad cu un ochi . Insa daca il intilnesc , nu stiu daca ma voi putea stapini . De ce oare anume acum trebuie sa plecam , de ce l-am intilnit si de ce m-am indragostit . ? Acest lant poate continua la nesfarsit ...e numai vina mea , l-am facut sa sufere. Si stiu , ca daca ne vom intilni vreodata , sigur , ma va ignora , sarutind-o pe alta . Eu insa voi crapa de ciuda , cind il voi vedea cu alta . Dar intr-o buna zi , cind ma voi intoarce definitiv , voi reveni la el si il voi iubi mereu indiferent de situatie . Tot ce trebuie sa fac , e sa fiu puternica , cel mai importat e ca el sa fie in siguranta , chiar daca pentru a se simti mai bine va trebuie sa o iubeasca pe alta , voi accepta si asta . La urma urmei sunt eu , nu pot sa sufar din cauza unui baiat . Ma asteapta un viitor frumos , voi trece peste toate , indiferent de orice !!!!A venit timpul sa urcam in avion , ne-am sculat si ne-am pornit afara pe peron , au ramas doar citeva minute inaite de decolare , de la el insa n-am primit nimic , nici un cuvint . Cred ca e mai bine , ca totul sa termine aici , amintirele mele ramin aici , iar dragostea o i-au cu mine . Chiar daca nu voi arata ca il iubesc , oricum asa va fi mereu . A fost primul si ultimul !
Zborul a fost lung . Am adormit ceva timp . Cind am ajuns acolo , o alta lume pentru mine , totul mi se parea atit de strain . Deja simteam un dor enorm , puteam sa pling , insa chiar de fata tuturor , totusi le simteam gustul amar . Primul lucru pe care l-am facut era , un telefon tatei :
-Hey , Jack , noi am sosit , spuse placut uimita , mama !
- Ma bucur , scumpo , ii raspunse tata . Eu deja sunt aici . Un mercedes rosu ... va astept dragelor mele ..
Ne-am apropiat de o masina atit de frumoasa , nu-mi venea a crede ca e a tatalui meu . I-am sarit in brate si acesta a facut la fel . Tot drumul nu a facut altceva , decit sa discute cu mama si sa ne povesteasca despre aceasta tara uimitoare , dupa parerea sa . Noi vom locuia intr-un cartier din capitala . Locuim la apartament , asa a spus tata , iar peste vreo 2-3 saptamini deja voi putea merge la scoala . O alta scoala , alti colegi , si doar lucruri straine . Sper ca voi da doar de persoane dragute si prietenoasa !
In sfirsit , ne-am oprit in fata blocului . Acesta era destul de decent , imi place . Stam la etajul 6 . Alaturi de bloc era un market si parc . Iar mai alaturi , dupa cum mi-a spus tata , e scoala ! Nu stiu de ce , dar am o frica . Sunt atit de straina aici , de ce am plecat de acolo .? Vreau inapoi , acasa , la prietena mea , in lumea mea , alaturi de cei pe care ii iubesc . Nu e al meu , nu ma simt bine aici , ci doar ma prefac . Nu voi rezista mult , stiu asta !
Mi-am luat rucsacul si m-am trinti in pat . NU vroiam nimic , am inceput sa pling , si oare de ce sufar atita > cu castile in urechi si lacrimi in ochi . Am plins cit am plins , apoi am simtit cum adorm . Visul era atat de fermecator incit nu doream sa ma trezesc . Speram ca totul e un vis , si ca ma voi treci aca sa , in scoala mea , alaturi de scumpa me a Olivia , insa m-am inselat ! M-a trezit mama , sa mincam !
Atunci am decis , ca sunt puternica si voi indura totul , eu sufar , insa el poate nici nu ma iubit , sta undeva cu alta . Am fost o simpla fata pentru el , nimic mai mult . Il voi uita , insa inima nu-i poate dicta creierul . Voi ascunde aceasta dragoste adinc in suflet . Si imi voi bucura familia in continuare .
M-am sculat din pat , am facut un dus , dupa care mi-am sters tusul de pe fata si m-am machiat nitel . Am decis sa ies putin afara , in oras , cu mama .Mi-am luat niste blugi skini , un top alb si o pereche de ghete . Parul l-am prins intr-o coada si am iesit afara . Voi incepe o alta viata , nimic nu ma va impiedica . Sunt frumoasa si puternica , nu voi fi dependenta de nimeni si nimic !
JOHN POV :
Cit as da sa se intoarca , sa o vad macar o data . A plecat , iar eu am ramas la fel de singur ca inaite . Era ca un licurici in viata mea , as da orice sa fie a mea . Dar acum e in Austria ..si poate nici nu sufera daca cu atit dispret a plecat ..in schimb , am bratara si nu o voi pierde niciodata , indiferent de situatie//
Poate .. a fost o simpla fata , pfff va trece dragostea , o adolescenta de care sunt indragostit peste cap . M-ai sunt fete , imi voi irosi timpul cu ele . Voi fi mai liber , nu serios , nu voi lua la suflet . Voi lua de la fete doar ce imi trebuie , insa EA va fi mereu a mea , cea mai pura dragoste .
Sorry ca nu am scris ceva timp .Sunt cam ocupata . Daca observati , acum fiecare isi traieste viata diferit , cine stie ce va urma .....la ce va duce toate astea . Sper sa va placa
VA PUP SI MS pentru tot....
YOU ARE READING
Am crezut ca nu se va intimpla niciodata !!!
RandomO fata de treaba..frumoasa , invata bine , pare imposibil sa se indragosteasca .de un baiat , as aea crede , CAUZA ESTE CA E DE GASCA , DAR CAM TINE PREA MULT LA CARTE SI DORESTE CA TOTUL MEREU SA FIE PUS LA PUNCT ., dar nimic nu e perfect . Deci...