o NOUA VIATA ;#####

364 15 0
                                    

      Am iesit afara din bloc , entuziasmata de priveliste . Cladiri inalte , copaci si mii de masini . Toata lumea era pe la cafenele , savurind bauturi racoritoare . Noi cu mama ne-am luat cite o limonada si apoi am decis sa ne innoim garderoba , pentru a arata bine la noul post de munca (mama ) , iar eu la scoala ! Ne-am plimbat ceva timp dupa care am luat loc pe o banca . Mama cu mare fericire imi povestea despre ce ne asteapta , cum voi trai si de ce voi avea parte ..locuind aici . Insa chiar si acest frumos oras nu-mi poate lua gindul de casa si persoanele pe care le iubesc . Acolo m-am nascut , am petrecut cei mai frumosi ani , colegii mei de clasa , prietena mea si el , John ....Ben . Oare ma vor uita , stiu ca vom tine legatura , insa nu va mai fi aceiasi . Ei vor fi ocupati cu de-ale lor ...poate daca voi da peste noroc , le voi vizita de sarbatori si in vacante voi merge acasa . Insa cum a spus mama , in acest an nu crede ca vom pleca pe acasa , pina cind ne aranjam aici si apoi le vom vizita pe toti .

  O inteleg  destul de bine , tata face totul spre binele nostru . Voi invata intr-o scoala noua , imi va trebuia ceva timp pina ma acomodez , dupa care ma e si studiu . Mama trebuie sa-si gaseasca un loc de munca . Totul pare o rutina ..atit de banal .  Cit as da sa-l vad macar cu-n ochi , sa-i spun ceva . Nu stiu ce va urma , insa sper ca totul va fi bine . Poate totul va reveni la loc , oricum daca m-am mutat cu traiul aici , nu pot avea o relatie cu el , dar as vrea , atit de tare  . Sa-l vad in fiecare zi si sa-l simt in preajma mea , sa-l ating si sa-i simt acele buze . Cred ca va fi sigurul ce m-a sarutat , multi au incercat ,insa doar pe el l-am acceptat , nu am putut sa dau inapoi asa cum faceam pina acum . Cred ca e din cauza ca e prima mea dragoste , ceva frumos . Va ramine mereu o amintire frumoasa pentru mine , insa viata merge inainte , nu am ce face , asa a vrut sa fie ! Il voi iubi mereu mai mult ca orice .

  Cu acest gind , ne-am ridicat si ne-am indreptat spre casa , ne asteptau o groaza de cutii de despachetat . Dupa care vreau sa i-au un dus . Si sa-mi planuiesc ce voi face in urmatoarele zile , cred ca in aceasta saptamina doar ma voi acomoda cu locul si orasul .Dupa care ma voi apuca de carte si dupa cum a spus mama voi lua ore adaugatoare . Ca deja peste vreo 3-4 luni sa merg la scoala . Cit ma gindeam ,  am fost intrerupta de mama :

-Draga mea asculta atent , spuse cu o voce plapinda mama.

-Da mama , desigur !

-Stiu ca nu e asa usor sa lasi totul in spate si sa vii intr-un loc necunoscut inconjurat de straini . Casa noastra e acolo si mereu va fi , ne vom duce des , acela e lacasul nostru familiar . Iar cind vei creste mare si vei avea propria familia va fi a ta , spuse mama  CU UN MIC ZIMBET pe fata !

-Mama , nu o iei prea inaite , ii raspund eu cu un zimbet ciudat !

-Ok , bine draga mea ..insa asta vreau sa-ti spun . Totul va fi bine , nu-ti fa griji !

    Atunci am simtit bratele calde a mamei , ma imbratisat si ma sarutat pe frunte . Dupa aceste cuvinte , chiar ma simt mult mai bine si ii multumesc ft mult mamei ca ma sustine .











EHH CE SA VA SPUN ....CUM CREDETI CE URMEAZA ?

SPER SA VA PLACA .. VREAU SA VA SPUN CA URMATORUL CAPITOL ....SE VA NUMI ,, PESTE 2 ANI "

DECI VA DATI SEAMA A TRECUT CEVA TIMP , VA AVEA 16 ANI SI TOTUL VA FI LA LOCUL SAU ATUNCI , INSA SE VA SCHIMBA SI ....NU STIU IN CE DIRECTIE , SI CE  O VA AFECTA SA FACA ASTA .CUM VA FI ATUNCI SI OARE VA MAI SIMTI CEVA PENTRU JOHN ..POATE VA APAREA  O ALTA PERSOANA CE IL VA INLOCUI SI II VA OCUPA LOCUL . vom vedea ......

oK ...VA PUP SI VA TIN IN SUSPANS




Am crezut ca nu se va intimpla niciodata !!!Where stories live. Discover now