9 Kapitola

58 11 4
                                    

,,Ako si to? Kde sme to?" spýtala som sa, mala som viac otázok, ale stratila som reč. Niečo ma oslepilo a keď tá žiara ustála predo mnou sa zobrazila veľká zlatá brána posiata drahokammi, ktorá rozžiarila celý les. Áno stále sme boli v lese, ale už nie na tom istom mieste. Zistila som, že som sa nemusela báť toho sna, ked sme šli s Kevinon do toho lesa, pretože sa nič takého zlého nestalo, len niečo nádherné. A teraz tu stojíme pred veľkou úžasnou bránou, ktorá vedie neviem kam. Kevin párkrát pred sebou zamaval rukami. ,,Čo to robíš?" nechápala som tomu. ,,Privolávam strážcov" oznámil mi. ,,Čo?" stále som nechápala. ,,Nepýtaj sa a pozeraj!" nakazal mi a stále pred sebou mával rukami. Po chvíli sa pred nami doslova z ničoho nič zobrazil nejaký chlap. Na sebe mal omotanu kožu so srstou, a okolo pása mal opasok, na ktorom mu v puzdre visel meč. Okolo hlavy mal omotanu šatku a do vlasov mal vpletene goralky, po tele mal namaľované všelijaké znaky zelenou farbou. Z jeho bojovného postoja som usúdila, že to musí byť hlavný strážca brány. Za ním a okolo neho sa postupne začali zjavovať ďalší podobne oblečený, učesaný a namaľovaný strážcovia a tiež v bojovom postoji, vždy pripravený zaútočiť. ,,Pokoj moji bratia" povedal im Kevin a na znak mieru si dal ruku na srdce. ,,Zdravím ťa posol" povedal hlavný strážca. ,,Zavolajte Midasa!" nakazal im Kevin. ,,Kto je Midas?" spýtala som sa. ,,Midas je jeden z viacerých ,,načelníkov" nášho rodu Tryalit. Keď niekto chce vstúpiť do našej krajiny Gledis, tak dá zavolať Midasa a on príde a otvorí nám bránu" vysvetlil mi Kevin, kým sme čakali na Midasa. ,,Stále tomu nechápem. Kde to sme? Čo tu vlastne robíme? Kto sú týto ľudia? Kto si vlastne ty? A ako toto všetko súvisí so mnou?" vybafla som to všetko naňho. Kevin sa zatváril zaskočene, ale nakoniec mi odpovedal. ,,Nachádzame sa pred vstupnou bránou krajiny Gledis. Sme tu na to, aby som ti ukázal kto v skutočnosti si a aby si mi verila, pretože to bude asi znieť, ako keby som blúznil a nemusela by si mi veriť. Týto ľudia nie su len obyčajný ľudia, ale sú to strážcovia a bojovníci, ktorý strážia vstupné brány a obranuju našu krajinu" nestihol mi zodpovedať všetky otázky, pretože akurát prišiel Midas a musel sa ukloniť s rukou na srdci. Zopakovala som Kevinovo gesto určené Midasovi. ,,Dievča, mne sa klaňať nemusíš to ja by som sa mal tebe" povedal, keď som sa vystrela a pozrela sa naňho, uklonil sa. Keď som sa na Kevina nechápavo pozrela povedal, že mi to vysvetlí neskôr. Midas už konečne otvoril bránu a my sme mohli vstúpiť do krajiny Gledis. Hneď ako sme prešli cez bránu neboli sme už v lese ale na krásnom nádvorí. Boli tu štyri obrovské brány každá bola iná. Brána na juhu bola bronzová mala krásne kvety poprepletané pomedzi bronzové výhonkya a z ich koncov vyseli malé diamanty. Západná brána bola zo striebra mala na samom vrchole pol mesiac a okolo boli zlaté, ligotajúce sa hviezdy. Brána na severe bola z bieleho zlata, boli na nej znázornené hory posiate snehom. ,,Nádhera" povedala som nahlas s úžasom. ,,Konečne doma. Som veľmi rád, že sa ti tu páči, pretože tu budeš bývať" opatrne povedal Kevin. ,,Čo že? Prečo by som tu mala bývať? Ja už mám domov" povedala som prekvapene. ,,Lenže toto je tvoj rodný domov" oznámil mi a ja som musela protestovať. ,,Nie ja som sa narodila v Chicagu mojim rodičom pokiaľ viem, takže to musí byť omyl" povedala som a stala som si za svojím. ,,Luna musíš mi veriť my vieme ľudí zmanipulovať a to presne sme aj spravili. Všetko ti to vysvetlím neskôr, keď ťa ubytujeme. Uvidíš tvoj domov sa ti bude páčiť" povedal mi s nadšením, ale ja som taká nadšená nebola zatiaľ sa mi to vôbec nepáčilo.....

Ahooj ďalšia časť je už hotová. Dúfam, že sa vám páči tak ako mne. Ďalšie časti nebudú tak skoro, pretože sa mám veľa učiť do školy. Ak sa vám nová kapitola páčila dúfam, že dáte vote alebo aj koment.... :)

Čo si myslíte? Zostane Luna alebo sa vráti domov? Kľudne píšte do komentov čo si myslíte, že ako sa rozhodne. Potom uvidíme v ďalšej časti či ste mali pravdu alebo nie. ;) :)

Boj o ŽivotWhere stories live. Discover now