Babamı bulmama yardım eder misin?

750 60 10
                                    

Aradan neredeyse 1 hafta geçmişti. Shizuo izayaya görünmemişti, şahsen izaya işe gitmediğini anlamıştı. Öldü mü?diye merak etmiş sonra da saçma bir düşünce olduğu için kendine kızmıştı.
Düşmanını merak etmek saçmaydı, onun için.....
Iźaya minik kızla ofisinde otururken ani gelen iş ile araştırma yapmak için minik kızı namie'ye bırakıp gitmişti.

Aradan neredeyse 2 saat geçmişti, fakat izaya dönmemişti. Akai sıkılmıştı, ayretten babasını özlemişti. Akai derin bir nefes verdi. Babası olmadan çok sıkılıyor ayrıca içini kemiren endişe ile korkuyordu. Aslında endişe degil de iç güdü....

Namie kardeşinin fotoğrafına dalmış, kafasından kalpler çıkar iken; zaman bu zaman diyerek akai açık pencereye yaklaştı. Aşağı bakınca evin ikinci katında olduklarını gördü. Minik kız pencereye çıkarak kendini aşağı bıraktı.( bir dizi kırık digeri düz bir şekilde, bir eli yerde durar şekilde) inişini tamamladıktan sonra, tenha sokaklarda babasını aramaya başladı.

Az ileride bardan çıkan sarı kafa ile durdu. Ve pis sırıtışını saklayamadı. Ya izaya bu çocuğu etkiliyordu yada..

Shizuo ise kendine lanet ediyordu. Izayayıneden umursuyor bilmiyordu. Onun için endişeleniyor, her an izaya ne yapıyor diye merak ediyor
Ayrıca o kızı doğuran kadından izayayı kıskanıyordu..
Tom-san'dan izin almış ve bir hafta dışarı çıkmamış, sorularına cevap aramıştı. Şimdi ise bir bara içmeye gitmiş, fakat içememişti...
Paçasını çekiştiren minik bir el hissederek düşüncelerinden sıyrılarak yanındaki, her zaman izayanın yanında olan minik kız olduğunu gördü.
İzayanın kızı....
'Onun burada ne işi var?'diye düşünmeden edememişti.
"Korkunç shizu-chann babamı bulmama yardım eder misin?"minik kızın sesi endişeli geliyordu, zaten bu tatlılığa hayır demek imkansızdı."pekala.. baban nerede küçük kız?"diye bir soru yöneltti. Minik kızın gözleri parlamıştı "Bilmiyorum! İşim var bir saate dönerim demişti.. ama iki saattir yok..." minik kızın sesi sona doğru kısılmıştı. Shizuo başını olumlu anlamda sallayıp miniği kucağına aldı 'en fazla iki yaşında acaba annesi nerede?'diye geçirdi içinden sonrada beraber tenha sokaklarda, bir haftadır aklından çıkmayan kişiyi aramaya başladı..

Üzgünüm minna~
Bölüm geciktirdim. Neyse umarım beyenirsiniz. Yorum yapmayı unutmayın ^^

---SHİ-ZAYAAA---(askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin