Her zamanki gibilerdi, taaki...
O kaza olana kadar.......
.
.
.
"Kaçma! Gel buraya seni lanet pireee!!!" Diyerekten önde gülerek kaçmakta olan siyah saçlı gence bağırdı. Elindeki büyükçe diregi ona doğru fırlattı. Siyah saçlı gencin refklesleri sayesinde kolaylıkla savurdu. Bir an arkasına dönüp ona doğru koşan kızgın canavara baktı, anlık ta olsa yüzüne yayılan şevkatli gülümsemeyi silemedi. Shizuo'yu nedense vazgeçilmez biri olarak görüyordu.
Shizuo ise ona dönen ayretten ciddi anlamda gülümseyen gence takıldı bakışları, adımları yavaşlarken içindeki hissi silememişti.Izaya çok güzel gülümsüyordu....
Ama pis pis sırıtması onu öldürüyordu. Şu anki gibi...
Sanki iki izaya varmış gibiiIzaya gülümsemesini bozarak sırıtmaya başlamıştı. "Hadi ama shizu-chan~ ne o yavaşladın? Yoruldun mu yoksa? Ayyy~ yazık!!" Shizuo'nun tüm damarları bedeninden fırlayacakmış gibi atarken bağırdı; " ii-zaa-yaaa!!!"
Ve ilk günleri böyle kavgalı geçmişti. Acaba bunların hem huylarını hem de duygularını degiştirecek birsey var mı? Yoksa hep böyle mi kalacaklar?
İçlerindeki duygularından habersiz....
Selam arkadaşlar shizaya yazmaya başladım da....
Nasıl desem yorum yapın plaseeeee~♥♥♡♥
Bölümler kısa olabilirler bu yüzden hepinizden özür diliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
---SHİ-ZAYAAA---(askıya Alındı)
Fanficyaoi'dir. sevmeyen okumasın!! veee umarim beyenirsiniz.