Bölümün başını yazdım henüz daha bir sayfa bile olmadı. Çok geciktirdiğimin farkındayım ama bu kitap ne yazık ki bir süre daha böyle devam edecek. Bunu belirtmiştim zaten. Adapte olamıyorum tam anlamıyla. Daha yoğun bir konusu var ve ben çok güzel bir şey çıkarmak istiyorum. Her şeyden önce daha olaylara başlamadım bile. Azra neler yaşadı kimden kaçıyor? Hiçbirisi açığa çıkmadı. Çok başındayım işin ve güzel şekillenmesi lazım ki akıcı ilerlesin.Yetenekli olup olmadığımı bilmiyorum ama bu konuda çabalayacağım.
Bu arada kitabın adını değiştirdim. Fark eden oldu mu bilmiyorum okuyucum çok çok az ama bu adın daha iyi olduğunu düşündüm. Diğer isim çok uzundu. Kaderine Razı Gelme ismi birden aklıma geldi. Azra'nın asla hiçbir şeye karşı yorulmayan güçlü bir karakter olması gerektiğini düşünürken aklıma birden bu fikir geldi. KADERİNE RAZI GELME. Bu kitapta Azra'nın kaderine razı gelmemesini sonuna kadar direnmesini anlatmaya çalışacağım. Şu anki kararım bu yönde.
Büyük ihtimal aynı açıklamaları alıntıyı silip bölümü eklediğimde bölümde de yapacağım ama umarım buradaki da okuyanlar tarafından okunur.
Her neyse şimdi bölümün başından kısacık bir alıntı...
Kahvaltı için aşağı indi. Atilla ile karşılaşacak olmak onu geriyordu. Ama yapabileceği bir şey yoktu. İçeri girer girmez hain gözleri hemen kalbini hızlandıran kişiyi buldu. O kişinin ona baktığının gören hain kalbi maalesef ki daha da hızlandı.
Atilla'nın gözleri Azra içeri girer girmez onu bulmuştu. Zaten bir mıknatıs gibi hep onu buluyorlardı. Ne biçim okul formasıydı bu? Neden bu kadar kısaydı bu etek? Pürüzsüz upuzun ince bacakları meydandaydı. Ne yani şimdi herkes görecek miydi bu güzellikleri? Sinirle konuştu. "Bu etek fazla kısa değil mi?"
Şaşkınlıkla baktı ona Azra. "Ben gayet rahatım içinde. Bence boyu normal." Dedi.
Atilla iyice sinirlenmişti ama kendini tuttu. Ona neydi ki sonuçta? Ama ne yazık ki tüm yemek boyunca o güzelliklere başkalarının bakacağını düşünerek sinirinden kudurdu. Bana ne demekle olmuyordu işte. İstemiyordu. Görmesindi kimse bu upuzun pürüzsüz bacakları!
NOT: YENİ BÖLÜM TARİHİ KESİN DEĞİLDİR. YAZILDIĞI ZAMAN EKLENECEKTİR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADERİNE RAZI GELME (Bölümler yazmakta olduğum kitaplar tamamlanınca gelecektir)
RomanceHayat hiç beklentileriniz alıp paramparça etti mi? Ya da size seçenekler arasından seçimsizlik yüklü bir gelecek verip bomboş bıraktı mı? Peki ya her şey bitti derken beklenmeyen gelirse... Siyah beyaz gözüken hayatı renklendirirken aynı zamanda tam...