Hoofdstuk 1

1.2K 36 1
                                    

"Tring" Ik  werd wakker.  Het is 7:30.  Ik stond op en ging meteen douchen, ik pakte mijn
gebedskleed en ging bidden, ik pakte me  hoofdoek, deed een lange rok aan, en wijde blousje. Ik deed mascara en blush op en ging naar meneden " Gunaydin annem" (goeiemorgen mama)  me moeder groette terug en ging lopens naar school, ik  zag  Farah staan " Askimm hoe is het"  " goed habibbaa  ik heb zo geen zin ik school ". Ik knikte en liep naar haar kluisje. Er waren groep jongens die naar mij keken. "Ey heb je wat te doen vandaag lekkertje"  riep Achie ( achie is  me buurjongen ik ken hem vanaf het kleuter school ), ik pakte me boeken en liep naar achie toe  " Schaam je diep, als joun dochter ook zo word aangesproken dan zie je wel hoe je , je gaat voelen"  Achie keek me met grote ogen aan, naast achie stond Mohammed ( Mo) hij was zo knap, hij keek me aan en moest lachen. Ik was verlegen en lachde ook.  En ik liep naar de lokaal. Ik wou naast farah gaan zitten maarja ze zit weer naast de meiden die allen maar over jongens praten net als altijd. Farah is een lief meisje maar is altijd jaloers op mij, ik had laats een horloge van mickeal kors gekocht, ze werd gek " ja ik heb er 4 maar ik draag ze op speciale momenten want ze zijn te duur" Ik  ging op me plaats zitten. Achie en mo gingen voor me zitten " je hoefde me niet belachelijk te maken " zei achie, " tsja moet je me maar geen lekkerding noemen he achie"  Mo moest lachen en zei " achie je word wel vaker belachelijk gemaakt door meisjes als je ze wilt versieren" mo en ik gingen stuk. Achie draaide om en negeerde ons. Mo keek me even aan " en draaide ook om, de lessen waren klaar en ik ging naar huis, ik zag Mo staan en kreeg opeens kriebels in me buik. wat is hij knap hij zag me en ging naar me toe " hey  mag ik misschien je nummer , dat je me een foto kan sturen van je wiskunde opdracht " ik wist dat het een smoesje was dus ik zei dat me telefoon kapot was ik zag zijn teleurstellende blik en ik liep door. Ik kwam thuis " Selamunaleykum"
Aleykumselam"  riepen me ouders terug. ( begroeting) ik hielp me moeder met tafel dekken en we gingen met zn alle aan tafel . Me moeder vroeg hoe school ging en me vader praatte met me broer. Ik ging naar boven  pakte me gebedskleed en ging bidden, deed me pyama aan en ging eventjes op me telefoon. En ik ging slapen.

Opeens kreeg ik een bericht

Hey, ik ben mo.. Ik heb je nummer van Farah gekregen, Hoe is het 😳?

Ik keek op me telefoon
HUH MO? Hoe durft farah mijn nummer te geven.
Ik belde Farah op maar ze nam
niet op.
En begon een berichtje te sturen naar mo.

Hey mo.. Uuh ik vind het niet fijn dat je me nummer hebt.. Ik wil liever na school geen contact met jongens hebben. ☺️

Pff ik vond het de ene kant jammer maar ik  ga niet met een jongen praten die ik niet eens goed ken.
Ik deed me telefoon uit en ging slapen.

Uitgehuwlijkt.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu