Ik zag aan zijn blauwe en gespierde lichaam.. Het was Yassin.. Ik keek hem aan dat kan niet, hij was overleden ik kon me ogen niet geloven " Hoe hoe kan dat " stoterde ik, en hij ging naast me zitten. We begonnen samen te huilen. En probeerde me aan te raken.. Maar ik sloeg zijn arm weg. " Hoe kan dat , jij was overleden hoe hoe? " zei ik. En hij keek me aan. " ik ga je alles vertellen maar voordat je strest denk aan je baby alsjeblieft " zei hij. Wat heb ik zijn stem gemist. " Toen die avond dat je broer moest bevallen, Ben ik lastig gevallen door mafia's ze dwongen mij om 2 miljoen te regelen anders gingen ze jullie opzoeken, voor dat ik jou had ontmoet ging ik pokeren, ik had schulden van 2 miljoen en ik ging verhuizen, toen ze me weer vonden en me gingen bedreigen dat ik allen aan jullie, en ik deed als of ik een auto ongeluk had maar ik stak de auto in de fik" ik kon mij oren niet geloven. " ik wou jullie beschermen, als ik naar huis ging gingen ze me vinden, en jullie ontvoeren en vermoorden" ik schrok er van. Hij wou ons beschermen. Ik kreeg tranen hoe kon hij 2 jaar niks van zich laten horen. " ik ben getrouwd van mo ik draag een kind van hem" zei ik. En hij zei dat hij er van wist er volgde 2 jaar een man mij die voor yassin werkt. " hoe is het met onze zoon " vroeg hij en ik zei dat het goed met hem ging " zegt me zoon papa tegen Mo?" En ik zag dat hij verdrietig keek. Ik zei nee en ik vertelde dat ik eerlijk was en dat Mo gewoon een Oom voor hem was. Hij keek me opgelucht aan. " en je familie? Hoe zit het met je familie" zei ik in een adem. " ze weten dat ik leef, maar ik had ze beveelt om niks tegen jou te zeggen" zei hij en ik keek naar de grond. " kan ik mijn zoon zien " vroeg hij en ik knikte dat het kon. " haal me maar morgen op bij de eendevijfer en neem ik Abdullah mee" zei ik en ik stond op en ik wou gaan " niks tegen mo zeggen alsjeblieft" zei hij en ik knikte. Een man bracht me bij de station, en ik liep lopend naar huis. yassin leeft nog? Hij wou ons allen beschermen? Maar mo dan? Ik kan hem niet verlaten. Ik ging naar huis en mo kwam rennend naar de voordeur rennen. " ik heb je overal gezocht, ik heb bij hajar gekeken, je ouders.. Alles" wat moet ik zeggen ik heb me zelf hier niet opvoorbereid, en ik verzin meteen een smoesje " ik was bij een oude vriendin, ze zag me en ze wou persee dat ik koffie bij moest drinken" zei ik. En hij begon me te knuffelen. En ik zag dat hij wou huilen maar hij houd zich in. " maak je geen zorgen dit is de laatste keer vanaf nu laat ik je weten waar ik ben" zei ik en ik gaf hem een kusje. Ik vroeg waar abdullah was en hij zei dat hij slaapt. Ik ging ploffend op de bank zitten. Wat zou yassin doen? Ik had hem zo gemist, het liefst wil ik bij hem zijn. Mo ging naast me zitten en begon me kusjes te geven in me nek , ik moest lache. " stooop" en hij kietelde me. En hij tilde me op en lecht me op bed. Het liefst zou ik 1uur lang douchen. Maar Mo kleed me al uit. Hij begon me heftig te zoenen. En hij zuigde op me borsten. Ik wou dat hij van me afging want ik genoot er niet van, ik dacht allen maar aan yassin ondertussen zat Mo me te vrijen ik had het niet door hij stopte en vroeg als er iets was ik zei dat niks was en hij ging door. Eindelijk hij was klaar. En we gingen douchen. Hij wou me nog vrijen. Maar ik zei dat ik moe was en hij begon aan me heupen te zitten " MO STOP WOLLAH IK BEN MOE" en ging de douch uit ik ging me pyama aan doen, ik vond het best zielig want ik reageerde alles op hem af. Hij ging naar de woonkamer. Ik stond op en ging naar hem toe " als je weer op me gaat schreeuwen mag je weg gaan" zei hij en ik ging op hem zitten. " sorry schatje ik wou niet op je schreeuwen" en gaf hem een heftige kus. Hij begon me te knuffelen. hij zat elke keer zijn hand in me bh te stoppen omdat hij dat warm vond.. En afentoe kneep hij er in " noouu stoppp " lachde ik en kneep er meer in. Ik vond mo echt een lieve man hij is echt zo knap. Ik zei dat ik moe was en we gingen naar bed en we gingen slapen.
BLING hoorde ik en ik zag dat mo sliep.
Onbekendnummer: Slaap je? Zo ja mag ik je bellen?
Ik wou niet dat hij me belde maar de ik was benieuwt wat hij zou zeggen. Dus ik stond op en ik ging sluipend naar Abdullah's kamer. Ik zag mijn prachtige zoontje slapen en ik smste dat ik kon bellen. Hij belde me op en mijn hart klopte.
Ik: Hey
Fluisterde ik
Yassin: Hey hoe is het met je, ik was benieuwt als alles met je oke was.
Ik: Ja ik ben oke, ik ben allen nog ik shock dat je nog leeft maar voorderest voel ik me prima zei ik droog.
Yassin: wat ben ik blij om je stem te horen ik voel me zo allen zonder jou, ik wil liever dood gaan dan dat ik jou niet meer naast me heb, dat gevoel dat je met iemand in bed gaat elke nacht maakt me al gek.
Ik negeerde het , want ik wou hier niet op reageren.
Ik: Yassin ik ben getrouwd en ik ben gelukkig met mijn man, ik wil dat je me allen me berichtjes stuurt om Abdullah voor de rest niet, ik breng onze zoon morgen om 2 uur haal me op bij station, tot morgen.
En ik hangde op en gaf me zoontje een kusje en ging weer in bed liggen en slapen.
JE LEEST
Uitgehuwlijkt.
RomanceAysen is 19 jaar, Aysen komt uit een turkse familie. En haar vader dwingt haar om te trouwen, ze heeft een maand de tijd om een man tevinden, Als dat haar niet lukt Komt een man handvragen..